ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Oke gelukkig maar dat je,wel gewoon door kunt gaan ik baalde toen echt breselijk dat we nog een maand extra moesten wachten.

Ja nog wel een beetje duizelig maar niet zo erg meer als vanmiddag

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Test nog wit vanmorgen afwachten nog even

Hoe is het met de rest vd dames?

3. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Jammer dat er (nog) niks te zien is op je test Wolffje, hopelijk komt het nog!!! Ik ben voor je aan het duimen!!

Hier gaat alles ok, ben de 24 weken alweer gepasseerd, nog even en ik zit in mijn derde trimester. Het begint wel een beetje eng te worden nu allemaal, het gaat zo hard en het voelt soms alsof ik niet genoeg tijd heb om me mentaal te kunnen voorbereiden op alles wat er komen gaat. Daarnaast is er iemand uit m'n mei/juni groep hier op het forum zojuist haar kindje verloren, omdat haar vruchtwater langzaam wegliep. Het is ontzettend beangstigend om te lezen dat dat nog steeds kan nu..... Afschuwelijk.
    Maarja, tegelijkertijd is onze kleine meid flink aan het schoppen en heb ik van de week mijn buik voor het eerst zien bewegen, dat maakt weer een hele hoop goed in mijn koppie :)

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Jammer zeg Wolffje...

Gaat hard ineens he Kahlan??

Maak me nu zorgen, dag 34 en niks..... Pfff moet 20ste prikken en is mijn uitgelegd tussen 1ste pil en 1ste deca moet 2 weken zitten.. Vrijdag ben ik die datum voorbij.. Zie mn ronde echt voorbij gaan dit keer en is altijd zo druk in ons ziekenhuis... dus ff opschuiven gaat vast niet.

5. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat jammer dat je nog niks ziet Wolffje. Hopelijk binnenkort wel.

Tja Kahlan, ik denk dat je eigenlijk nooit 100% zekerheid hebt, het kan eigenlijk altijd misgaan maar de kans dat het misgaat is erg klein. Dat is dan wel vervelend van een forum/internet dat je alle verhalen dat het misgaat ook meekrijgt. Dat is wel beangstigend.

Zo Tess, bij jou schiet het ook niet op :x. (je weet zeker dat je niet zwanger bent misschien??) Wat rot dat je nog steeds niet aan je oren geholpen bent, wat een drama zeg.

Hier weinig nieuws, ik ben minder moe maar dat maagzuur wordt ik echt ongelukkig van :(. (en ik zeg altijd, ik mag niet klagen, de klachten vallen best mee) Ik denk dat ik daar pas over 6 maanden vanaf ben. Ik had nog een bloeddrukmeter geleend van een collega, bloeddruk is altijd wat aan de lage kant 111/65, gisteren had ik een overleg gehad en was ik bij thuiskomst wel benieuwd hoe het nu was, was de druk ineens 122/77! Nog heel netjes hoor, de onderdruk wordt pas een aandachtspuntje als je richting de 90 gaat. Vond het wel opvallend.
    De VK gaf wel aan de vorige keer dat ik waarschijnlijk nog wel duizelig ga worden omdat je bloeddruk eerst nog een beetje daalt (je maakt een liter meer bloed aan tijdens de zwangerschap en dat gaat in je lijf doordat je vaten eerst wat open gaan staan en daarna wordt het bloed pas aangemaakt) Toch wel vreselijk interessant allemaal :) leuk om te horen hoe je lijf werkt.

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ivy, ik denk het niet, had vorige week echt mega kramp meestal week voordat ik ongesteld word.. Misschien is mn cyclus in de war, heb geen idee.. als t vrijdag nog niet gekomen is doe ik voor de zekerheid een test.. heb mn eisprong wel gevoeld dacht ik en vaak zit ik er niet naast.. dus t mag nu wel ... ben benieuwd

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    En best bijzonder ook hoe je lijf werkt (al werkt de mijne nooit mee) maar je klaagt niet hoor.. je voelt van alles logisch!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess wat naar zeg. Hopelijk straks lekker weer goed horen. En wat stom zeg dat de ha een fout heeft .

bah zeg nog geen ongi!!ook geen tekenen?!

Wollfje ik duim verder voor je!!

kahlan gaat hard meis. Dat is altijd schrikken!! Maar helaas is de kans er altijd. Maar gaat vaker goed dan fout meis. En je voelt de kleine heerlijk trappen dus zou ze wel heerlijk zitten.

Ivy interessant he hoe je lijf werkt.

9. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag gesprek gehad..:(

Als mijn man een 3e operatie krijgt is er kans op een lage testeron gehalte wat kan lijden tot:

een verminderd seksueel functioneren,
    botontkalking (osteoporose)
    verhoogd cholesterolgehalte
    het metabool syndroom (stofwisselingsziekte door te veel eten en te weinig bewegen)
    depressie
    hart- en vaatziekten
    diabetes type II

Zitten nu dus in een dillemaaa:( wat te doen? Gaan voor een verse tese behandeling met waarbij we(heel meschien) zaad kunnen vinden en vers gelijk terug plaatsen met de risicos van dien? Of doen met de laatste strook zaad waarbij we weten dat kwaliteit niet echt goed is.

10. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Jeetje gezegend, wat een dilemma... Kan me goed voorstellen dat dit ontzettend lastig is. De eventuele gevolgen zijn ook echt niet niks zeg!

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Kahlan ik lees ook wel is,stukjes dan denk oeww dat jad ik niet willen weten. Maar gewoon genieten van je kleintje in je buik.

Ivy echt maak je zoveel extra bloed aan tijdens je zwzngerschap ongelovelijk wat je, lichaam allemaal doet. Gelukkig dat het verder goed gaat.

Gezegend dat is zeker een moeilijke beslissing, wat vind je.man er van? Hele dikke knuffel voor jouw

Tess was,jij dat die toen ff na de mislukte poging even daarna 1x iets bloed had?

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Klopt Wolffje.. 1x iets en daarna dagen niet

13. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

jeetje gezegend, wat een dilemma meis, eigenlijk een keuze tussen twee kwaden.. Wat zegt ziekenhuis over die tese, durven ze het nog aan? heel veel sterkte met de knoop doorhakken!!

Wolffje, balen dat je test nog wit is, ik hoop nog steeds voor je. Geen bloed nog? (op die stipjes na)?

Kahlan, fijn dat alles lekker gaat en wat sneu van dat meisje in je mei/juni topic, verschrikkelijk toch. In de eerste plaats voor haar, maar misschien heel egoistich, ik heb als ik dat soort dingen lees, zelf ook gelijk dat ik best bang word en denk gaat het met mijn baby allemaal wel goed komen etc. Ik maak me nu bijvoorbeeld zorgen dat het lijkt of mijn buik wat minder dik is. Mijn moeder zei het net ook. Herkennen zwangeren dit? misschien ook heel erg wat je aan hebt...

Tess, balen dat er nog niets in aantocht is. Het komt vast! zeker als je je eisprong gevoeld hebt! Ik was zelf overigens ook erg ontregeld door de hormonen. In mijn verplichte wachtmaand voor ik met de cryo''s mocht beginnen, kreeg ik een flinke bloeding op dag 14. Dat kon natuurlijk echt nog niet ongesteld zijn, geen idee wat het wel was, denk gewoon helemaal ontregeld door de hormonen. Duimen in ieder geval dat je vandaag of morgen ongesteld wordt!!

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Jeetje wat een gedoe voor jullie Gezegend.. pff sterkte knuffel

15. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Interessant he Ivy. Ik heb zelf een bloeddrukmeter en houd hem ook bij. Zeker ook omdat ik al een week met giga hoofdpijn loop. Ik had in het begin ook een lage bloeddruk, rond de 115/68. Momenteel ligt hij op rond de 120/75. Nog netjes, maar maakte me wel zorgen omdat hij normaal altijd laag was. Ook mijn hartslag is hoger, maar goed, dat komt dus omdat er van alles gebeurd schijnbaar :)

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Gezegend wat naar zeg!! Dikke knuffel.

Sterre dat is heel normaal. Dat komt omdatbje eerst nog buikje van darmen had. Straks wordt het echt door groeiende baarmoeder.

17. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja grappig he hoe je lijf werkt. Je schijnt een liter bloed te mogen verliezen bij de bevalling :$ wat je dus van tevoren aanmaakt. (van die dingen die ze je niet vertellen)

Och gezegend, wat een ontzettend moeilijke situatie zeg. Heel veel sterkte met het maken van de voor jullie juiste beslissing, elke beslissing is denk ik zowel juist als niet.

Hier zeggen ze ook dat ik een buikje krijg, als ik dan kijk naar wat ze de buik vinden dan is dat echt niet van de baby hoor, die zit gewoon nog erg laag maar daar krijg ik nu wel een bescheiden bolling. (grappig hoor) Bij mij is mn taille ook helemaal weg dus er gebeurd echt van alles. Ik beaam het nu maar, het is toch gek als je dan zegt dat het je darmen zijn :p

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    tess het geen wat ivy zegt dacht ik toen al, maarr door de hele isci kan het ook helemaal ontregeld zijn heb ik wel vaker gehoord

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Maar baal wel, voel ook niks :( geen buikpijn / hoofdpijn of gevoelige borsten.. Maarja nu de 5de en 20ste al prikken, hoorde 2 weken tussen te zitten.. Ben bang dat ik vrijdag ff moet bellen en ik weer lang moet wachten...

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Haha ivy je hoort zoveel niet. Sommige poepen ook tijdens de bevalling haha.

Deel Deze Pagina