ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Dat is fijn van je baas! Maar lekker relaxen vandaag!

2. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    in afwachting om te starten:

snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1.
    Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten

onderdrukkende fase (lange protocol):

wolffje -- decapeptyl 26 aug -- (echo op 5/9)

stimulerende fase:
    Kahlan -- Puregon 17-8 -- (30-8 4e echo)
    Tess -- menopur 23-08 --(30-8 1e echo)
    Espoir -- Gonal F 23-8 -- (30-8 1e echo)
    Elise -- gonal-F 28-8 -- (06-09 1e echo)

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod:
    Sterre -- Vrijdag 30 augustus punctie

zwanger:

van het wachtbankje afgevallen:

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat super lief van je baas Sterre! Lekker even ontspannen wou ik zeggen maar dat is het ook weer niet.. Pff hoop echt dat het mee valt en je een goede punctie hebt!

Ben ook erg benieuwd naar m'n eitjes, ik denk dat ik iets voel maar ja dont know ;) .. Morgen spannende dag voor vele onder ons !

Kan ik je nog ergens aan herkennen Sterre behalve dat je zenuwachtig bent haha.. Of zal ik je maar negeren hahaha..

Ik doe wel iets makkelijks aan met punctie denk gewoon zo n huispak , aangezien ik daar ook blijf tot vriend terug is en mama geen rijbewijs heeft ..

Alles weer fris en fruitig in huis , zoo lekker die schoonmaak woede die ik eigenlijk elke dag heb :p

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre wat fijn dat je baas en collega, s zo mee leven! Doe maar rustig aan.

Spannend zeg voor vele morgen!

Tess hihi lekker schoon gemaakt dus.

Ik moet na de punctie naar een andere kamer om bij te komen dan is het wel handig dat ik iets langs aan doe anders loop ik daar naakt over de gang hihi.

Hier vandaag weer naar het strand geweest. Vanmorgen hoge toren beklomen en naar een molen geweest en daarna op het strand liggen bakken.

Nu rusten en straks frietjes eten hihi.

5. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

haha, ik laat je vanavond wel even weten waar je me aan kan herkennen, ga vanavond mijn kleren klaarleggen, maar denk dat ik voor een comfi-outfit ga, misschien wel gewoon lekker slobbie in een jogginbroek ofzo, denk niet dat ik strakke spijkerbroeken daarna handig vind. Verder, ik ben vrij blond en lang haar, kom daar met mijn man. Zit bijna nooit een hond in de wachtkamer, dus we herkennen elkaar vast wel haha

ja super relaxed van mijn baas. Net heerlijk geslapen. Maar maak me alweer zorgen om van alles. Bijvoorbeeld om de pregnyl, die is 12 uur uit de koeling geweest omdat onze koelkast stuk ging de dag dat we de medicijnen gingen halen. Ik gisteren nog laat net voor het zetten de spoedpost gebeld of het echt geen kwaad kon. Die hebben nog met apotheek overlegd en apotheek gaf aan dat zij pas medicijnen weggooien wanneer het 24 uur buiten de koeling was en het bij hun ook wel eens paar uur buiten de koeling stond voor transport. Daar vertrouw ik dan maar op.... Vanmorgen allemaal steken en dan denk ik, shit, straks zijn ze al gesprongen..pfff.. ben blij als ik morgen de punctie heb gehad en manlief thuis komt met de mededeling dat er genoeg eitjes zijn..

Oh heerlijk die schoonmaak woede van jou, wou dat ik dat wat meer had haha, heb me voorgenomen om 17.00 uur mijn honden uit te laten en daarna ff snel stofzuigen en dwijlen en bedje verschonen, dan is het in ieder geval beetje redelijk weer...

6. Sterre1977

oh wat lekker snippie, lekker bakdagje! hihi naakt over de gang, zie je gaan :) Ik zit te denken misschien jurkje aan te doen, das misschien wel handig, hoef ik die alleen maar omhoog te stropen en hoef ik na de punctie alleen maar schoenen aan te doen.

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Snippie , kort om een heerlijke dag dus ! Eet smakelijk zo..

Sterre , oh ja idd dat had je gezegd van je koelkast , ik zou ook bellen hoor , had ik laatst ook gedaan spoedpost omdat ik tijdens pil steeds bloedde , maar neem aan als t 12 uur is het geen kwaad kan , maar kan je ongerustheid wel begrijpen.. Manlief hoort daar dus hoeveel het er zijn, ben benieuwd.
    Ik ben vaak zorgen aan t maken , ohh ik voel wat , ohh misschien springen ze nu al haha..dat klopt zit vaak echt niemand daar.. Ik zit er vaak eerst 10 min te niksen pff.. Mij herken je aan m'n nagels hahah ;) uh donker haar , wat nodig naar de kapper moet kleuren :p en ben alleen..
    Ik had laatst trouwens bij echo iemand die in opleiding was , of ik het erg vond dat ie mee keek, nee hoor je moet t ook leren hè zei ik haha.. Toch voelde ik me wel wat ongemakkelijk hoor maar dat blijft denk ik..

Heerlijk dat poetsen , altijd al zo gehad , anders heb ik geen rust in m'n hoofd. Jij dus ook lekker nog even aan de gang , kan je morgen lekker uit rusten , fijn dat je al zo vroeg mag , neem je geen oxazepam ? Die mocht ik s'avonds en s'morgens. Leen der wel 1 bij mams aangezien je dan zelf moest betalen;)
    Succes met de hondjes zo

8. Sterre1977

hmmm misschien neem ik wel een pammetje ja..ik mocht er 's avonds een nemen zei ze. Weet niet of 's ochtends kwaad kan, lijkt me niet, maar mocht 's morgens geen paracetamol nemen!! ik kreeg genoeg zei ze. Zou een pammetje dan wel mogen?

Nou een een chagerijn joh! ik belde dat nummer wat je moet bellen naar kantoortijden en op die brief staat dat je dan moet vragen naar de dienstdoende arts. Dus ik zeg, goedenavond met Sterre, (zo heet ik overigens niet echt :) ), kunt u mij doorverbinden met de dienstdoende gynecoloog. EN U BENT!!!! zegt dat mens met chagerijnige stem... euhhh sterre, dat zeg ik toch net, of wilt u mij achternaam? NEE, IK WIL WETEN OF U PATIENT BENT. Euh...ja.. DAN MAG IK U NIET DOORVERBINDEN. Dacht het dus ff wel, dus kon mooi eerst oorlog met dat mens gaan voeren...pff... daar zit je toch niet op te wachten..

Ik vertrouw er maar op, de koelkast was nog best wel beetje koud, mijn cola was ook niet warm die erin stond, dus ik denk dat het wel meevalt en anders hadden ze me wel nieuwe gegeven denk ik dan maar..

Ik had dat trouwens ook hoor, steeds bloeden tijdens de pil. Zat me ook niet lekker, maar schijnt normaal te zijn....

Zo hondjes hebben lange wandeling gehad, nu nog poetsen..na het eten, dan ga ik echt :)

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Tegen mij hadden ze gezegd s'avonds halve en s'morgens halve , ben benieuwd of dat werkt , ma slikt ondertussen 50 mg en helpt precies goed en ik dan met 10 mg ? Haha vind het dood eng pilletjes in nemen.. brr.. Wat een chago mens aan de tel zeg , kom nou staat toch op dat je bellen mag! Dan had ik de aardige versie aan foon..
    Hoe bedoelen ze je krijgt genoeg alleen verdoving toch? Geen paracetamol ??

Hier in buurt is laatst ook tot 2x toe middag elektriciteit en warm waree uit geweest.. Alles laten staan was ook nog aardig koel.

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre wat een chaggo mens zeg. Spannend zeg allemaal!!
    Ik zou wel para nemen hoor meis smorgens.
    Kan geeb kwaad

En nog gedweild vandaag ;)?

Tess vervelend zeg van de stroom uitval.
    Ik zei ook al tegen mijn man hoop dat er niet plots stroom uitval hebben. Maar hij zei dan nog blijft het lang koud in de koelkast.

Wel lastig dit keer weten onze ouders er niks van dus konden ook niet vragen of de medicatie voor de zekerheid daar in de koelkast kon

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @sterre heel erg veel succes morgen ga echt voor je duimen dat het allemaal goed komt, maar daar geloof ik wel in!! trek lekker je trainingsbroek aan,

ze adviseerde mij om wel inlegkruisje (of maandverband) in te doen ivm. eventueel na lekken.

ik heb een tabletje gekregen die moet ik de avond voor de punctie in nmen om rustig te worden, smorgens vroeg mag ik 1000 mg diclofinac nemen en dan in zhuis morfine.

@espoir en tess jullie ook heel veel succes morgen en dat jullie allbijde meer een mooie knal echo mogen hebben :)

@espoir in welke zin merk jij dat ze samen werken met zwolle?

@hier man is zenuwachtig aant worden voor zaterdag, haha dan gaat hij proberen eerste spuit te zetten :) hihi

12. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    De punctie gebeurt in Deventer, vervolgens moet vriendlief met mijn eitjes naar Zwolle, en daar zaad produceren. De bevruchting dan in Zwolle plaats, evenals de terugplaatsing.

13. Sterre1977

Dank je wel Wolfje! ik laat jullie morgenmiddag (als ik daar toe in staat ben) weten wat de opbrengst is. Mijn man krijgt namelijk als hij in het Vu het koffertje heeft gebracht te horen hoeveel eitjes er uit de follikels zijn gehaald. Bij 5 of meer ben ik al blij hoor (hoewel ik stiekem hoop op een stuk of 8 a 9)

Spuit je nu nog zelf Wolfje? vind je het niet eng als een ander je prikt?

14. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    @ wolffje: ik zou het juist eng vinden als mijn man mij zou prikken. Heel misschien dat hij de pregnyl mag doen, omdat die er onder een schuine hoek in moet, maar de rest doe ik allemaal zelf.

15. Sterre1977

Kahlan, schuine hoek??? Ik heb de ptegnyl net zo gezet als de deca en de menopur... Krijg nu de kriebels of ik het wel goed heb gedaan...

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre heel veel succes morgen

En de rest van de dames heel veel succes bij de echo's

Ik prik ook zelf mijn man maaktb pregnyl klaar maar verder spijt ik zelf.

Ik ga volgende week even oefenen met me puregon pen/ he ampul zout oplossing mee gekregen.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre zo deed ik het ook hoor.

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Espoir , ook heel veel succes morgen!! Ik kom gelijk update en hahah...

Wolffje , idd goede tip inlegkruisje mee..

Heerlijk die morfine meiden , helaas Sterre en ik niet bah..

Uhh ik heb wel iets gelezen van 45 graden je buik in , nou Uhh ik dacht zelf ik doe het zoals de alle spuiten aangezien ze er niks over zeggen lijkt dat me t zelfde..

Sterre heeeeel veel succes morgen al zal ik je misschien toch even treffen, maar k denk aan je !!!

19. Sterre1977

Gelukkig snippie, ik was al helemaal in de stress en aan het Google en.. :) en Thanx, jullie horen het morgen, echo- dames, ook heel veel succes!!

20. Sterre1977

Thanx Tess en tot morgen.. en bij mij hebben ze ook niet gezegd dat de ptegnyl anders moest en nou ja... Spuit was leeg hoor, zal wel goed zijn..

Deel Deze Pagina