en dat had ik dan wel eens gehoord (en dan moet ik zo lachen om de topics van mensen die schrijven: hoe scheren jullie je down under als je het niet meer kunt zien want ik wil er wel knap bijliggen bij de bevalling whahaha, sorry als ik iemand beledig, dat is niet mijn bedoeling)
Netals dat ik vriendinnen had. Die zeiden ga toch echt wel eerst make up enzo doen joor. Wil wel mooi op de foto. nou meiden ik help je uit de droom dat kan je op dat moment niks schelen. oke ik had de tijd om wat te doen aan mijn make up.(gerbuik alleen oogschaduw) Maar mijn haar moest los. Want een knip in was niet handig en mijn bril moeat af. Nou boeiede me echt niks.
Haha mijn man heeft al wel is gezegt nu te willen kijken of hij kan mij schreren hij zegt kan altijd handig zijn. Vind dat toch ook wel weer eng
Ohh ik scheer me zelf gewoon hoor. Want ook ik kan het niet meer zien Toen ik zwanger was van me zoon had ik het ook zelf gedaan.
Ik denk ook dat ik zelf doe haha ik kijk nu pok niet met schreren dus dsn ook maar niet En make up enzo draag ik niet ik zeg altijd dan ik zie,dr zo ook niet uit dus,dan ook niet en lach er dan om haha
Jaaaaaa bloed gezien! Hoe blij kan je zijn met je menstruatie haha.. Moest net ff naar de wc en dacht huh.. maar laatste moment toch nog op tijd.. Voel vaak van alles maar dit keer niks.. Aan de pil straks!!!!! Heb wel last van dat oor zeg na het uitzuigen wat niet lukte..
Jaa tess lekker weer beginnen, raar he dat je er blij mee kunt zijn. Helpen de druppels niet zo goed?
Ik kan de druppels vandaag pas halen, was weer nergens op voorraad... wel jammer had geen pijn alleen verstopt.. nu pijn
Hoe is t met jullie allemaal????? Nu weer stik dover met druppels bleh.. En heeeeel erg ongesteld iehhh
Dan zul je,wel heel hard praten als je jezelf niet kunt horen Hier zenuwachtig zou zelf morgrn ook wel willen testen hihi
Snippie, ja dacht mag ook wel gewoon op fb Hier weer wakker, pfff sinds ik zwanger ben, slaap ik zo slecht... Tess, wat onwijs klote dat oor!
Wat balen Sterre!! Ook rot als je werken moet elke dag zo vroeg bent.. Elise, hoe gaat het met jou?? Druppels doen aardig hun werk, veel minder pijn in mn oor, nu hoofdpijn van de menstruatie maar ook die word minder haha.. Vanavond gezellig op Ben z'n nichtje passen en samen eten..Leuk!
Oh wat fijn Tess, dat je oor wat beter is! Wanneer ook alweer de eerste spuit? en hoeveel gonal ga je dit keer spuiten? Wolffje, hoe is het met jou? hier zo geen zin, gelukkig heb ik gisteren een hele hoop weg gewerkt, dus voel ik me minder schuldig als ik vandaag iets minder productief ben, maar zou blij zijn als het weekend is!