ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    He wat leuk dat ze zo aan het bewegen was Sterre! Gaaf hoor. Ik zit ook te wachten tot ik wat voel.

Dat maagzuur is idd gewoon echt niet leuk, heb ik al vanaf dag 1 bijna last van :(. Dat is dus mijn kwaaltje.

Ik doe eigenlijk nooit wat aan valentijn maar mn man geeft altijd wel een mooie bos bloemen dus ik heb nu ook een cadeautje voor hem gekocht. Gaat immers om het idee. Zo romantisch is hij verder niet, hij komt dus nooit verder dan bloemen ;). (maar ik klaag niet hoor, dat vind ik ook lief)

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohh svhaam ivy sorry meis.
    Vervelend he die mag zuur. Heb ook een paar keer perdag. Gatver.

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Best prijzig zeg die rietjes Elise!! Gelukkig zwanger!

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Zondag 10 uur laatste bollrn gehad vanmiddsg om 4 uur pas,echt bloed duurde nog sl maar wel zeer ernstig pijnlijk

We hadden rest van fam bericht gedaan dst mislukt eas net schoonmoeders op visite gehad was echt lieff

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Toch balen he Wolffje... Lief van de moeders zeg!!

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Zekers... En wat betreft valentijn het verschil nog wel is,wat ml doet ,
    Bij is nu vrij dus miss een verassing als ik thuis kom.kheb net al opmerking laten vallen dat ik graag een keer iets leuks wil doen samen eten ofzo miss hsha maar op zich hoeft niet zo hoor ben elke dag super gek met hem

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoe gaat t meiden ?

8. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Hi Tess, en alle andere meiden hier gaat het goed hoor! Maar erg druk met werk, waardoor ik weinig aan reageren toe kom. Vanmorgen werd mij ook nog eens meegedeeld, niet eens gevraagd, dat ik volgende week op mijn vrije woensdag moet komen werken vanwege die beurs van donderdag. Donderdag wordt drukkkk..moet om 10.00 op die beurs zijn en dat wordt een latertje, maar daarna ga ik eens om de tafel dat er hier dingen moeten veranderen..

Verder van de week naar de verloskundige geweest, alles was prima! Ik had alleen een rhesus negatief in mijn bloed, geen idee wat het precies inhoud. Met 26 weken gingen ze dan nog een keer prikken had ze het over en iets over eventuele bloedtransfusie als het met bevalling mis gaat in de zin van bloed op bloedcontact maar ik moet nog maar eens goed vragen volgende keer wat het nou precies is..

Tess, aan het aftellen? Nog een weekje en dan de eerste spuit er weer in!

9. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik heb lekker een week vakantie!! Zalig idee..... allemaal leuke dingetjes doen. Het kamertje komt zaterdag dus dan kan ik verder met inrichten. Nog even wat aankleding aanschaffen enzo... ik kan niet wachten.
    Volgende week vrijdag toch naar de 9 maanden beurs. Met bekkenband en wetende dat ik daarna het weekend meer pijn zal hebben. Maar ik heb het er wel voor over. Nog even leuke ideeen opdoen.
    Ook 3 etentjes staan.... dus komt helemaal goed. Ik moet daarna vakantie op bij te komen ;)

10. Sterre1977

oh wat een fijne dingen allemaal in het vooruitzicht Elise, geniet ervan! en wat leuk dat je kamertje al komt! wij willen hem volgende maand gaan bestellen..

Geniet van al je leuke uitjes!

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Allemaal erg leuke dingen dus Elise! Klinkt goed, veel plezier en geniet er van.

Jammer van je vrije dag Sterre, ben benieuwd wat ze vinden als je om de tafel gaat..
    Ik heb t vaker gehoord met dat bloed wat jij hebt, hoop dat dat nog veranderd. Lijkt me vervelend straks met bloedtransfusie enz..
    Lieve man heb je trouwens.. mooie bloemen!

Hier gaat alles goed , wel weer vaker hoofdpijn maar dat doet die pil.. nog tot de 27ste valt mee.
    Vandaag gezellig naar een vriendin en morgen bios met mn schatje!! Dinsdag dan hhb met ma.

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elise wat een leuk vooruitzicht!!

Sterre wat balen zeg van je werk. Inderdaad na beird echt aan gaan geven.
    mooie bloemen inderdaad.

Tess bah stomme hoofdpijn. Naar welke film ga je?
    Jij ook allemaal leuke dingen.

13. Sterre1977

Tess, veel plezier met je vriendin vandaag! hopen dat de hoofdpijn snel minder wordt!

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    sterre met jouw bloed enzo kan geen kwaad jij hebt dan een andere bloedgroep als de kleine, je krijg net voor je gaat bevallen en na de bevalling een spuitje en dan ist goed. echt doen he even om de tafel gaan zitten, want het word anders hoe langer hoe gekker!!

elise lekker de kamer in richten heeeerlijk hihi, wij gaan zaterdag naar hhb en 9mndbeurs wel weer zin in :) moet je nog even aanmelden via 9mndbeurs website dan kun je gratis een busje shampoo ophalen van de kruidvat hihi

hier ongie weer gestopt net ook even een vreselijke huilbui gehad blehh zat er even door heen. hier van manlief niks gekregen hebben even geld niet voor, khad vanmorgen wel ff spiegel vol gekladdert zoals te zien op fb. hier een rustig weekend zonder afspraken (alleen ff schoonmoeder naar feestje brengen) lekker is uitslapen zonder er uit te moeten voor de bollen of temp. en wegen

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Bah vervelend voor je Wolffje.. knuffel..

Snippie , we gaan naar n enge film, Devil's Due.. dat word schrikken!!

Ik tel de dagen af.. nog 5 nachtjes en weer actief voor een wonder!!!
    Nog weekend plannen jullie?

16. Sterre1977

Wolffje, dikke knuffel en huilbui is niet gek hoor, ik brulde twee dagen aan een stuk na mislukte pogingen...ik hoop dat het snel wat beter met je gaat en je vol goede moed aan de volgende poging kan beginnen!

17. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Gaat,met ups en downs vanmiddag voelde ik.me gewoon ff vreselijk depresief, manlief me mee genomen naar de action en nu ben ik aan de knutsel.

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gatver hopelijk snel die hormonen uit gewerkt ben heel moe en hoofdpijn vreselijk misselijk moet soms bijna overgeven, (overgeven is alleen heel moeilijk voor mij al heb ik 40 graden koorts dan nog kan ik niet overgeven) en soms toch nog wel heel duizelig hopelijk is het snel weg verpest toch wel ff mn weekend :( hoe is jullie weekend geweest? en nog plannen voor de aankomende week?

19. Sterre1977

Gadsiedarrie Wolffje, balen!! hoop dat je je snel wat beter voelt!

hier lekker weekendje gehad hoor. Rustig aan gedaan, gisteren met mijn man en schoonvader wezen shoppen in Amsterdam en echt met zoveel kleertjes thuis gekomen, koop nu echt helemaal niets meer haha.

Verder me geestelijk aan het voorbereiden :) voor komende werkweek...ik moet vanwege drukte op mijn vrije woensdag verplicht komen werken en donderdag stal ik van 10.00 -19.00 uur op onze jaarlijkse beurs, dinsdag en woensdag moet ik voorbereidende dingen doen, badges maken, deelnemerslijsten etc etc. kan nu al overspannen worden als ik alleen maar denk wat er allemaal nog moet gebeuren, dus probeer maar rustig te blijven. Daarna maar eens even een gesprekje!

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ahh snel wat beter voelen Wolffje.. knuffel!!!!!

Leuk hoor Sterre al die kleertjes! Drukke week voor jou, succes en sterkte met deze dagen :(!

Denise en Gezegend, hoe gaat het met jullie?

Wij lekker rustig weekend gehad. Morgen komt mn moeder hier in de middag en gaan we ff ergens broodje eten en dinsdag samen naar de huishoudbeurs. Leuk!!!
    Woensdag helaas een crematie van een soort opa van Ben. Is dinsdag overleden en 90 geworden maar had net week voor overlijden gehoord dat ie vol kanker zat :( maar beter zo ,geen lijden.. Maar Ben kent hem van kinds af aan al dus wel verdrietig.

Deel Deze Pagina