ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Misschien zeggen ze dat omdat de spuit er dan makkelijker in gaat ofzo!

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ja denk het...op de website van AMC staat ook dat hij gewoon. Horizontaal er in kan, dus zal wel goed zijn :)

3. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel succes sterre morgen.
    En Kahlan voor de echo. Ik ben benieuwd naar de resultaten.

Ik heb trouwens de pregnyl altijd recht gezet. Kreeg ik bij de prikinstructie ook zo mee. Het enige wat ik dan wel doe ik af en toe stoppen (als het pijnlijk wordt) bij het inspuiten, FF wachten tot de vloeistof zich verspreid heeft en dan weer verder spuiten. Doet het mij in ieder geval stuk minder pijn.

4. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Sorry, was niet de bedoeling om nog meer zenuwen te veroorzaken....

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    oew dat lijkt me echt niet fijn dat hij dan de auto in gaat met jouw eitjes, moet hij die ook goed warm houden dan of krijgt hij ze in een doos met warmte of kou mee? wel nieuwdschierig hoe dat gaat.

is er geen optie op de punctie zelf ook in zwolle te doen?

@hier ik spuit elke ochten zelf mn pregnyl en vind het niet eng dat hij dat ook wil proberen vind wel lief, (als het hem al lukt haha)
    maar misschien zeg ik zelf ook wel na 1x ik doe het toch liever zelf.

@sterre we horen vanzelf wel van je, denk goed aan jezelf morgen en niks te veel doen!!! succes

6. Sterre1977

Thanx wolfje. Overigens moet mijn man morgen ook de eitjes naar de vu brengen hoor. Hoop niet dat hij pech krijgt ofzo haha.

7. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Meiden wat spannend allemaal!!!
    Jullie kunnen aardig kletsen zo, hahahaha

De eitjes kreeg ik, in buisjes, op mijn buik geplakt en mocht zo van Arnhem naar Utrecht.... Ze moeten op lichaamstemperatuur worden vervoerd. Ging helemaal goed.....

Tess en Sterre, wat grappig dat jullie om dezelfde tijd zitten, zou leuk zijn als jullie elkaar even zien. In Arnhem kom je voor de punctie in een apart kamertje, even een kopje thee, op je gemak stellen dan naar de behandelkamer. Ik had mijn lekker zittende spijkerbroek aan met een lekker shirt ging helemaal prima.

Ik mag de avond van te voren lorazepam innemen, en dat ook een uur voor de punctie... wereldspul, serieus. Ik mag geen ibuprofen dat soort pijnstillers en kom meteen in de morfine-achtige, dus een heerlijke voorbereiding op de punctie.

Hier is het nog steeds niet heel fijn, Vanmiddag met sporten liep het ook niet lekker. Gisterenavond echt even ontploft, boos... stoppen is geen optie, maar was het even goed zat...... Vanmiddag nog even bij mijn baas zitten 'mokken' en toen ging het wel weer.... ben gewoon mezelf niet en dat is niet fijn.... maar goed, ik heb mezelf weer bij elkaar geveegd en op naar volgende week vrijdag voor de eerste echo!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Elise wat vervelend dat je zo slecht in je vel zit. Op naar de echo!!

Gelukkig blijft bij ons op 1 plaats mijn man produceert het sperma in het zelfde gebouw als dat mijn eitjes worden bevrucht. En dus bij mij weg wordt genomen.

9. Sterre1977

snippie, niet meer gedweild, nou ja, komt wel weer :)

tess, een halve pam?? ik heb er net twee in gemieterd, op een halve trek ik het niet hoor. Ik mocht morgen niets meer nemen, maar een pammetje en wat paracetamol zou toch geen kwaad kunnen?

Elize, ja we gaan hard he :) Ik zat zelf niet op mijn werk vandaag dus had alle tijd :)

nou dames, ik ga naar bed, ik hoop dat de pammetjes zo gaan werken en ik wat kan slapen, jullie horen het morgen!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Nee hoor kan geen kwaad sterre.

Mag jij niet meer eten morgen?
    Wel toch?

Heel veel sterkte en succes morgen meis!!

Hopelijk slaap je goed en dat dwijlen komt inderdaad van zelf.

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Elise , soms heb je ff een rotdag toch , heerlijk ff gemokt en weer door , ik mok dan tegen alles hahaha..
    Ohh das handig op je buik , zo blijven ze t warmste idd..

Kahlan. Nee hoor iedereen zegt wat anders dus haha ,kan jij niks ook doen ;)

Sterre , ik slik ze nooit en weet echt totaal niet hoe ik er op reageer , m'n mams heeft 50 dus tja beetje heftig als ik die inneem , ja ook 10 hoor.. Haha , ik hou t bij halve ben echt als de dood voor pilletjes zoals dat , controle verliezen ;)
    Eigenlijk slaap ik altijd goed , slecht voelen goed voelen slapen lukt zowat altijd..
    Succes en we horen je als je er aan toe bent!

Hier ook beetje zenuwen voor echo morgen , als jij Sterre die aardige hebt heb ik de iets minder aardige , haha dank je ;)
    Op naar morgen , allemaal succes en ik kom snel update en!!!

12. Sterre1977

Geen probleem hoor Kahlan, ben alweer chill, ieder ziekenhuis zijn eigen wijze :)

Snippie, geen pillen, wel een ontbijtje hoor :)

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Iedereen Succes vandaag!!

14. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,671
    768
    113
    Goedemorgen,

ff ego hoor. Ik lees vanmiddag ff helemaal bij.

Wolfje, de punctie mag wel in Zwolle, maar dan moeten we alles daar doen, ook de echo's. Zwolle is een uur rijden voor ons, Deventer 20 minuten.
    Vriendlief krijgt een koffertje mee met een 12V stekker die hij in de auto moet inpluggen, een omgekeerde koelbox zeg maar.

Oh ja, Pregnyl moest ik ook gewoon recht zetten.

Ff een vraagje.
    Ik heb net Gonal gespoten. Heb spuiten van 900 eenheden. Ik spuit altijd 225 eenheden, en kan hem dus 4x gebruiken. Vandaag was de 4de keer en er zit nu nog +- 75 eenheden in de spuit? Ik weet zeker dat ik telkens goed afgesteld heb!? Iemand dit al eens meegemaakt?

15. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Espior er zit altijd meer in de spuit dan er opstaat! Dus geen zorgen maken.

16. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Iedereen heel veel succes vandaag!!

Sterre sterkte meis!!
    Xxx

17. Sterre1977

Ff ego....

Loopt weer lekker uit hier, alsof ik nog niet zenuwachtig genoeg ben... Straks springen mijn eitjes..

Oh heb Tess al gespot, die zit hier ook :)

18. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre wat vervelend zeg!! Dat het uitloopt.

Wat grappig dat jullie elkaar al gezien hebben.

Succes meis.

19. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Bah, uitloop wil je gewoon niet. Veel sterkte!

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Haha Sterre dacht al dat je op t forum ff zat , goed dat je t gezegd had!!

Ik was ook 15min later , en had dokter Lely Sterre , dacht dat jij die kreeg, miss na mn echo?

Ook ff ego..
    Hij zei al verwacht niet teveel en schiet niet in de stress mocht er weinig zitten.. En idd rechts 1 verstopt ei , links wat kleintjes waren pas 4 mm , baarmoeder slijmvlies was nog maar 4 maar klopt bij t beeld van nu , ik stimuleer natuurlijk weinig ivm vorige keer en hij was zo aan twijfelen hij durft nog ff niet op te hogen ivm vorige heftige reactie , kennelijk had ik toen 11 grote en meer dan 25 kleintjes.. Nu maandag terug half 9 en kijken hoe t dan is, dan in ocerleg met hem ophogen.. Hij zei al wil natuurlijk niet door gaan met 1 ei.. pfff spannend weer hoop echt dat het wat groeit...

Share This Page