Wollfje wat spannend zeg!! Tess wat naar zeg! Hopelijk neemt die snel af! Dikke knuffel! Sterre dan echt doen hè!
Goedemorgen meiden, Wat gaan jullie doen vandaag? prachtig weer!! ik ga ff naar mijn paard nu en vanmiddag verjaardag van mijn neefje die 1 geworden is, in een zaaltje, ik hoop dat er een terras bij is!! wil echt niet de hele middag binnen... hier trouwens ook nog even een buikfoto'' tje van mij, buik met 18 weken! hij groeit goed!
Mooie buik! Gefeliciteerd met je neefje, hopelijk kun je idd nog even naar buiten. Is de hoofdpijn nu inmiddels weg tess? Oh wat spannend wolffje, ik ben de eerste van de familie maar het lijkt me ontzettend leuk. Ik heb vrijdag de kinderwagen gekocht! Ontzettend blij mee want het was een showmodel dus wat geld bespaard. Ik heb de joolz day earth gekocht. Was 800 euro ipv 950. Hij kon dus ook gelijk mee. Ik ga eens even kijken hoe het buiten is, paardjes doen enzo. Ze zijn al lekker in de rui.
Goedemorgen!! Afgelopen donderdag mijn laatste medicijninfuus gehad en nu moet mijn lijf de crohn zelf rustig houden.... maar gaat vast lukken aangezien het erg goed gaat! Sterre, wat een mooie buik heb je al.... geniet er van!! Ivy, leuk hè als je kinderwagen er is. Mijne staat bij mijn moeder omdat ik heel weinig ruimte heb. Vind dat op zich wel jammer, maar straks staat hij er nog lang genoeg Ik ga zo ook lekker even naar de paarden. Ben er al heel lang niet meer geweest, schaam me dood.... maar ja, ik heb het zo druk gehad in de weekenden met kamertje en baby dingen en op dinsdag heb ik nu altijd fysio 's morgens. En het scheelt ook dat ik geen eigen paard meer heb, mijn verzorgpaard heeft een nieuwe verzorgster.... dus ja, ik kom ook alleen maar om te kletsen.
Wauw mooi sterre!! Ivy wat leuk en dat scheeld zeker. Elise wow alweer bijna 28weken gaat hard zeg!! Veel.plezier bij de paarden meiden. Wij.zijn.even rotje knor in.geweest.
oeww sterre wat een mooie buik al!!! hier heerlijk lekker achtethuis gezeten en even helemaal niks even de gedachten op 0 was er wel aan toe door het hele zhuis gebeuren, ben zelfs nog verbrand haha
Wolffje, wat heerlijk in het zonnetje gezeten, lekker hoor!! SNippie lekker naar Rotterdam geweest, nog wat gekocht? Elise, prima toch, je oude bijrijdpaardje heeft een verzorger dus die komt vast niets te kocht, hoef je je ook niet schuldig te voelen! Bij ons gaan de paarden deze week de wei op, heel fijn, want dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen als ik een dagje niet ga Fijn trouwens dat het zo goed gaat met je Crohn!
Gefeliciteerd met je neefje Sterre! En wat een mooie buik heb je al!! Ivy, fijn dat je de kinderwagen hebt! Elise, fijn dat dat nu zo goed gaat.. hoop dat dat blijft! Was heerlijk weer he Wolffje? Hebben jullie zwangere dames alles nieuw gekocht of ook via mp? Er staat zoooveel op.. Ieder z'n ding natuurlijk. Wat had ik een fijn weekend zeg, eindelijk geen hoofdpijn. Zaterdag lekker boodschappen gedaan in Duitsland, s' middags oma en tegen de avond naar vrienden geweest en daar gingen we gourmetten, gezellige avond. Vandaag broodje gegeten op terras en in de middag samen in de zon gezeten in de tuin. Zonnetje doet een mens goed! Morgen de 4e gonal alweer!!!
Ieder zijn ding inderdaad maar wij hebben wel alles nieuw, behalve het wiegje, die heb ik van een stalgenootje kunnen overnemen. Scheelt ook wel dat wij de kinderkamer en de kinderwagen krijgen van schoonpa en mijn moeder en haar man. Dat zijn toch je grootste uitgaven. Thanx Tess, ik vind mijn buik zelf best wat groot, ben ook wat onzeker omdat iedereen zegt "jeetje niet normaal voor 18 weken, wat ben je al dik etc etc. Ik heb al beetje moeite met dik worden, dus ben er best onzeker over.. Wat heerlijk dat je zo'n fijn en vooral hoofdpijnloos weekend hebt gehad!! misschien toch omdat de Gonal er nu bij zit! Gaat het prikken goed? Ben erg benieuwd of er vrijdag al iets te zien is! Hier, ik ga mij vandaag houden aan de 6 uurtjes per dag, dus ga echt om 14.30 weg vandaag. Vanavond weer naar de verloskundige. fijne dag allemaal!
Helemaal geen dikke buik Sterre, ziet er gewoon mooi uit. Geen zorgen maken en er gewoon van genieten (ze zijn gewoon jaloers, haha). Wij hebben wel wat dingen van MP gehaald hoor. Hele kamertje komt daar vandaan en ook de box hebben we via MP gekocht. Scheelt wel echt ontzettend veel geld en er is zoveel keuze. De meubeltjes voor haar kamer zien er echt heel goed uit en de box hebben we afgelopen weekend helemaal geverfd, dus die is nu ook weer als nieuw.
Nou Sterre je mag echt trots zijn op je buik. Snap dat je dan twijfelt omdat je bang bent dik te worden (ben ook bang dat ik heeel dik kan worden) maar jij ziet er goed uit! Ook wel leuk inderdaad alles nieuw en scheelt wel dat je wat krijgt. Kahlan, ja ik zag ook best veel op mp staan. Geef je ook gelijk hoor. Mijn ma zit in de bijstand dus dat word hem niet maar ik moet zeggen sinds we hier mee bezig zijn heb ik een aparte spaarrek waar als het lukt al een hoop van gekocht kan worden, maar of dat dan nieuw word geen idee maar ben zeker niet van plan 1000 euro uit te geven aan een kamer ofzo.. Ach eerst maar eens zwanger worden. Ben erg benieuwd na 7 keer stimuleren vrijdag. Ga nu heerlijk huis poetsen!
Thanx Tess en Thanx Kahlan!!! J Het is dat wij de kamer en kinderwagen krijgen hoor, anders had ik ook gaan speuren. Het wiegje bijvoorbeeld, ziet er ondanks 2e hands super goed uit! Niets mis mee. En qua kinderwagen heb ik eigenlijk liever een tweedenhands, omdat wij echt maar de wens voor 1 kindje hebben. Best een hoop geld dan een nieuwe.. Mijn vriendinnetje heeft trouwens vorige week haar IVF tp voor een tweede kindje gehad. Zij doet het alleen, dus via donorzaad. Ze mag ongeveer vrijdag testen, ben erg benieuwd! Ivy, heb jij ook bijna je 20 weken echo? Ik volgende week vrijdag, best spannend! Tess, poetse! Heerlijk weertje voor, lekker de ramen open, alles doorluchten!
Ieder inderdaad zijn eigen ding, ik had wel gekeken op MP maar vind het toch altijd wel lastig om leuke dingen te vinden. Denk dat ik ook een kamertje nieuw ga halen, op zich doe je er ook wel een tijdje mee dus dan vind ik het geen zonde van het geld. Ik moet ook zeggen dat ik een echte MP groentje ben. Ik heb eigenlijk maar één keertje wat op MP gekocht en dan vind ik grote dingen als een kinderkamertje toch best spannend . Ik heb wel gezien dat de kinderwagens op zich nog wel aardig hun waarde houden dus wat dat betreft vind ik het dan geen slechte koop zeg maar, kan die altijd weer op MP zetten. Het is de kleur Elephant Grey. Wel mooi hoor, toch wel anders als op het plaatje. Haha, wel grappig Sterre, je hebt elke keer een week eerder de afspraak bij de VK. Ik moet volgende week weer heen. Ik heb de GUO volgende week donderdag staan. De VK gaf aan dat het prettig was om die rond de 19 weken te doen maar het ziekenhuis zei dat ze toch op 20 weken dit doen. Inderdaad wel spannend. Er komt elke week op donderdag iemand speciaal voor uit het VU naar Alkmaar toe. Wordt dus een drukke babyweek volgende week. Wat fijn dat je hoofdpijn ook weer weg is Tess. Je hebt ook wel gelijk hoor Kahlan, het scheelt ook een hoop geld, als je dan leuke dingen kan vinden, waarom niet.
Sterre helemaal niet dik. Mensen gebruiken al heel snel het woord dik terwijl ze gewoon grote buik noemen. Maar echt hij heel mooi!! Scheelt inderdaad dat je de grootste uitgaven krijgt. Alleen wat shirts voor me zoontje gekocht gisteren. En ben je echt optijd naar huis gegaan? Tess fijn geen.hoofpijn meer. Ivy spannend de guo. Hier bij me zoontje echt niet alles nieuw. En bijdeze kinderwagen van mp. Commode nieuw. Wieg is generatie wieg van me mans kant. Maar niemand die er wat van.ziet. Wij hergebruiken dus niet alles van me zoontje
yep, keurig om 14.30 naar huis gegaan en thanx snippie! hier rennen nu, moet over een kwartiertje bij de verloskundige zijn..
Hier alles goed hoor Tess! Ik heb maandagavond aan mijn eerste keer zwangerschapsgym meegedaan. Was ook wel weer een nieuwe ervaring, haha! 7 zwangere vrouwen op een rijtje aan het oefenen om de bekkenbodemspieren aan te spannen. Ik ben van allemaal het langste zwanger met mijn 29 weken, kortste is 20 weken, dus het ligt allemaal redelijk bij elkaar. Ik hoop er echt wat aan te gaan hebben, niet alleen fysieke voorbereiding, maar ook aan de contacten Hoe is het met jou Tess? Al bijna echo!!!