Hier ook alles goed. Vrijdag voor de eerste keer een foto laten maken bij een fotograaf (cadeau van mn schoonzusje, zwangerschapsreportage) Maandag VK en donderdag de 20 weken echo. Ah Kahlan, was het leuk? Ik ga begin mei voor het eerst. We gaan de cursus samen bevallen doen, vond het wel even goed dat ML ook meegaat. Die denkt toch elke keer dat het allemaal maar zo makkelijk gaat haha. Tess inderdaad al bijna aan de echo, voel je al iets?
Wat leuk Kahlan, ik wil ook nog iets gaan doen, maar ben er nog niet helemaal uit wat, of het een pufcursusje wordt of yoga. Ik neig eigenlijk naar iets actiefs, ik mis mijn sporten (hardlopen) dus ga eens kijken voor een soort van zwangerschapsfitness. Tess, gaat spuiten nog goed, spannend hoor vrijdag! hoop dat er al een beetje iets te zien is..
Leuk hoor Kahlan! Ben benieuwd of je t leuk vind, en leuke contacten aan over houd. Toch spannend Ivy de 20 weken echo of nu je de nipt hebt gehad minder spannend? Leuk een fotoshoot. Knap dat je zo actief wilt blijven Sterre! Nou eigenlijk denk ik soms iets te voelen maar kan ook zijn dat dat niks is hoor. Heb nu 5x geprikt met gonal dus geen idee wanneer ik echt iets voel. Ga me zorgen maken als ik na t weekend niks voel denk ik. Maar vrijdag eerst echo inderdaad. Mag om 08.10 al maar ben best zenuwachtig of er al wat is. Verder gaat t allemaal goed! Vanavond naar de film hartenstraat en dan is er ladies night, dus krijgen we goodiebag , drinken en wat lekkers.. ben benieuwd.
Kahlan wat leuk! Ivy wat leuk zeg!! En.spannend 20weken echo. Sterre ook bijna. Tess lekker aan de poets heerlijk meis. Vandaag ook weer heel mooi!! Hier geen cursussen ook niet bij me zoontje. Vandaag rustig dagje. Zoonlief naar peuterspeelzaal en vanmiddag lekker in de zon
oh heerlijk Snippie, ik ga eind van de middag ook van zonnetje genieten, ben om 14.30 weg hier hoor! ja, ik vrijdag de 20 weken echo, spannend! bij de verloskundige was maandag in ieder geval alles goed, hartje weer gehoord, altijd fijn!
Tess wat onwijs leuk. Zeg. Hoop dat er veel groeit dit keer meis. Sterre goed zo meis. Altijd mooi hè het hartje! Zo'n 20weken echo blijft hoe dan ook.spannend ze.kunnen dan.zoveel zien. Ja dat is dan voordeel van niet werken haha lekker genieten van het mooie weer. Zoonlief slaapt nog dus ik ga nog even alleen in de zon zitten lezen.
Ik vond de cursus erg leuk. Bij ons is er 1 partnerles waarbij mijn man meegaat, maar ik kreeg al te horen dat het niet de bedoeling is dat de mannen dan gaan leren puffen. Ze krijgen allemaal feitelijke informatie over wat er gaat gebeuren en wat voor rol zij kunnen spelen tijdens de bevalling. Echt op mannen gericht dus
Gaat zo snel lijkt het wel. Terwijl we allemaal vrij gelijk begonnen. Jullie hebben al zo een lief klein baby'tje in jullie armen. Gun het jullie allemaal hoor lieve meiden. Hoop echt dat ik dat ook mag ervaren. Ik ga voor een hoop paas eieren haha
ik zou ook graag naar zwangerschapscursus gaan, dit word zelfs via mijn werk gegeven dus dat is helemaal mooi. vind wel leuk al die verhalen van alle zwangere vrouwen merk wel dat ik het soms ook wel is moeilijk vind vandaar dat ik niet zo veel reageer. tess hopelijk kunnen ze al wel een mooie start echo maken vrijdag ik voelde in het begin met de gonal ook niet zo veel hoor pas echt na de 1e echo.
dankje ik gun het echt iedereen van harte hoor maar soms is het toch wel moeilijk, hier vannacht ongesteld geworden is niet normaal zoveel kan geen ob tegen op haha lekker smakelijk verhaal
Wolffje en Tess dikke knuffel voor jullie, het is logisch Wolffje, dat je even wat afstand neemt. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vond toen mijn eerste Icsi pogingen mislukte en ik andere in het topic wel zwanger zag worden. Uiteraard gun je het mensen dan heel erg, maar je wilt zelf ook gewoon heel graag! Maar houd goede moed hoor, ik weet zeker dat jullie tijd ook komt, ik hoop nog steeds met zijn allen zwanger dit jaar! En ik moet heel eerlijk zeggen, als ik de een na de ander in dit topic zwanger zag worden, dat ik echt dacht, nou straks ik hele topic zwanger, en ik als enige niet, lekker dan! Heel onaardig gedacht misschien maar het is heel logisch dat je het jezelf ook graag gunt!! Dus als we jullie ff niet zien ofzo, begrijp ik heel goed waarom! En Tess, jij morgen, ik hoop toch zo dat deze ronde een top aantal gaat opleveren! Mijn vriendinnetje haar poging is trouwens mislukt, nou ja, ze mag pas zaterdag testen, maar vooralsnog is hij spierwit dus ze gaat er eigenlijk van uit dat het mislukt is. Ze hoort volgende week of ze cryos heeft, hoop het onwijs voor haar!
Onze paarden gaan trouwens vandaag de wei op! ik baal zo onwijs dat ik geen vrij kan krijgen, ik ben er normaal elk jaar bij!! Voor de niet paardenmeisjes onder ons, of voor paardenmeisjes wiens paarden altijd op de wei staan en het fenomeen niet kennen daardoor, als paarden voor het eerst na de winter weer de wei op mogen is het feest! je kan het een beetje vergelijken met de koeien die voor het eerst naar buiten gaan. Ze gaan helemaal los. Onze wei is ook giga groot, denk wel een km lang, dus ze gaan met zijn 20en giga sprintjes trekken, bokken etc, super leuk om te zien!
Ik ben inderdaad geen paardenmeisje maar vind het geweldig om te zien Sterre!! Oud vriendinnetje had 2 paarden (Nikki en Dynamite) en ben toen heel wat dagen mee geweest, ook wanneer ze toen op de wei mochten, echt feest! Ik hou wel van paarden alleen heb er nooit iets mee gedaan. Erg irritant hé Wolffje zo ongesteld.. Succes Ik vind t eigenlijk niet heel moeilijk met verhalen over jullie zwangerschap, juist mooi te horen hoe het gaat.. Natuurlijk denk ik ook wel eens goh dat wil ik ook maar gun het jullie allemaal net zo hard. Maar begrijp echt dat niet iedereen dat even makkelijk vind. Hoop morgen echt dat er meerdere te zien zijn, en niet 4 ofzo want dan worden het er ook echt niet meer.. Denk nu wel dat ik een soort druk voel na 6x gonal dus ben zoooo benieuwd en zenuwachtig voor morgen.. Vandaag ff lekker poetsen zo zoals elke dag en dan lekker ff lopend boodschappen doen, heerlijk weer. Net iphone van mn vriend verkocht, hij heeft ander abbo en ouwe foon was beschadigd dus hele nieuwe bij verzekering terug gehad, mooi voor de verkoop, maar heb serieus al 3 afspraken gehad voor ophalen en ze kwamen allemaal niet, ook geen mail van ik kom niet... zo asociaal! Maar gister mailde er een meisje die wou meteen komen maar ik was bij ladies night en de film hartenstraat (erg leuk) en zou ze 9 u komen.. net geweest! Gelukkig.. Aardig meisje, ze vond de kat meteen leuk en andersom want ze rook naar dr paarden hahaha.. Heel verhaal maar ben t weer kwijt
Sterre balen zeg dat je niet vrij bent. Ik kan het nog herinneren van mijn pony was.inderdaad een groot feest!! Meiden die ik ook op.fb heb.die.het moeilijk vinden. Ik wil anders als ik iets plaatst van me zwangerschap buikfoto, controle etc. Best dat voor jullie afschermen als jullie dat fijner vinden. Tess als ze morgen niks zien hoeft dat nog niks te betekenen hè. Dr laatste keer zagen ze alleen activiteit maar konden echt nog niet zeggen hoeveel eitjes. Ik duim hard heel hard voor.je
Bij mij ook bij de eerste echo alleen maar activiteit hoor! Zelfs bij de tweede waren ze nog super klein en nog niet te zeggen hoeveel, dus geen zorgen voor morgen Tess, volgende week wordt het echt spannend! Zie je op tegen de punctie? Mijn vriendinnetje heeft jaren terug haar eerste punctie gehad vond het vreselijk en zag dus vorige week best op tegen haar tweede punctie. Wat denk je, ze heeft niets gevoeld, vond het echt peanuts. Dus...wat ik wil zeggen, kijk niet terug naar die vorige, wellicht dat het nu niets voorstelt.
En het zegt ook helemaal niks he Tess? Ik had 4 eiblaasjes, uiteindelijk 3 eitjes, waarvan 2 bevruchtingen en nu 1 grote zwangere buik Alles kan!!
Dat is waar lieve meiden! Ik zie er zeker erg tegen op, vond jet vreselijk.. alleen t fijne is dat ik nu weer wat me te wachten staat, al had ik niet het idee dat de morfine hielp. Merkte er amper wat van.