Kan je dat niet aangeven Tess, dat de punctie je vorige keer tegenviel en je niet het idee had dat die spuit veel deed? misschien kunnen ze wat aanpassingen doen?
snippie nee niet doen hoor!!! vind wel heel leuk om te volgen, ik heb zo mn dagen dat ik denk kutt maar overal gemeen gaat wel goed, en zit me ook tussen de oren want als ik wat op fb zie vind ik het echt 100% super leuk en op deze pagine voel ik me beetje zomber, zal wel meer idee zijn. sterre echt shit dat je geen vrij kon krijgen, ik vind heb dat is gezien met koeien en super leuk om te zien. @tess ik heb ook aangegeven dat ik tegen de punctie op zag en kreeg toen naast de morfine nog een extra roesje heeft mij echt heel goed geholpen!! ik blijf voor je duimen !!!
OW ja leuk is dat he, de paarden voor het eerst naar buiten. Ik weet nog wel dat mijn eerste paardje weer de wei op mocht. Dochter van de stalhouder zette haar buiten want: ohoh ze doen altijd zo gek. Touwtje niet eens vast maar door het halster heen zodat ze in een keer los gegooid konden worden en ze liet ze al bij de poort los. Elk paard ging inderdaad heerlijk los, de mijne echter was inderdaad huppelig er naar toe maar toen ze los was, ging tot de verbijstering van de stalhouder haar hoofd gelijk naar beneden. Vond het ook een beetje overdreven. Ik hoop ook zo voor jullie dat jullie ook gewoon lekker zwanger worden. Ik snap het wel hoor, het is zo oneerlijk dus jullie mogen van mij wel lekker klagen hoor af en toe. Ik ben erg benieuwd naar je score tess morgen.
snippie en ivy wat krijgen jullie jonge of meisje? ik was even aan het terug zoeken en aan het kijken hoeveel ik dr goed had gegokt hihi
Tess veel succes morgen. Ik zal voor jullie duimen.... Ik klets morgen verder, vandaag een bleghhh dag.. welterusten
Snippie jongen , Ivy meisje. Ik onthoud alles hahaha Ga idd vragen Sterre en anders denk ik ach ff door zetten die 10 min. Als een bikkel praat ik nu pfff haha. Dank jullie dames! Ben zenuwachtig dus gelukkig vroeg
Twee jongejtes maar in het topic toch? Of espoir of kahlan krijgt ook een jongen, weet ff niet meer welke van de twee J Tess, heb ik al ff op de messenger gesproken, maar ze zal zich zo zelf wel melden J ik vond het in ieder geval een goede eerste echo!! Hier lekker aan het werk, maar wel al met mijn gedachten bij weekend hoor. Ga niets bijzonders doen, maar gewoon zin in weekend! Oh ja, morgen een kinderwagen kopen, benieuwd of ik met de joolz of de bugaboo thuis kom..
Jaaa daar ben ik dan , voor nu ben ik enthousiast , hoop maandag ook nog.. Rechter eierstok: 1 van 13 , 2 van 12 , 2 kleiner dan 10.. Linker eierstok : 1 van 12 en2 kleiner dan 10. Hoop dat die kleintjes dus ook echt mee gaan komen dan vind ik 8 een mooi aantal.. Maandag mag ik weer om 8.40 komen. Heb net weer gonal mee gekregen van 300 en pen van 450 dus kan weer ff vooruit. Zat ook een meisje in de wacht kamer die nieuwschierig was wat ik deed en hoe t ging (was haar 1e ivf) en heel spontaan , later zag ik haar bij de apotheek en vroeg ze hoe t ging , we zaten op gelijk aantal en groot ook bijna , ze zei doe me je nummer ff dan gaan we appen , ik hou wel van dat spontane en ken hier niemand dus vind t erg leuk.
Leuk Sterre , ben erg benieuwd wat t word morgen. Wij krijgen vanavond vrienden op visite.. En morgen niks bijzonders , zondag is moeder van Ben jarig dus daar s'morgens heen en s'middags laten we auto staan en pakken we de tram , gaan we ff Amsterdam stad in.
Wat een mooie score Tess. Ik hoop ook dat die kleintjes nog wat mee gaan doen. Op naar maandag! Zulke spontane acties zijn idd altijd erg leuk. Vanmiddag komt de moeder van beste vriendin de gordijnen van de kinderkamer maken en ophangen. Morgen komt een collega de plank en de lamp ophangen en mijn vaatwasser (en nog wat spul) naar het grof vuil brengen. Dan is de kinderkamer zover klaar, dat ik verder kan inruimen en kan gaan wassen
Mooie score tess en dit is nog maar de eerste echo. Ik vond de eerste echo in combinatie met mijn gevoel nog wel tegenvallen maar uiteindelijk werd het steeds beter. Leuk idd die spontane acties. Oh wat lekker Elise. Hier is ML vandaag begonnen met slopen . Eerste dingetjes want we gaan zo foto laten maken en lunchen met m'n schoonzusje. Vanmiddag nog even langs de veearts om te zien of het die vent weer gelukt is. Pffff. Ik gooi ze nu echt apart buiten, ze stonden altijd naast elkaar maar bij hengstige merries gaat meneer over het hekje heen . Behalve de mensen is het maar een vruchtbare boel hier ahem.
Ik voel me goed hoor Tess, dak je. Die bekkeninstabilieit is nu goed te doen, als ik maar balans houdt. Dat gaat de laatste dagen erg goed, en dan kan ik ook weer meer genieten. Gisteren gewoon een dipdagje, chagerijnig, kwam niks uit me handen... en waarom?? echt geen idee, hahahaha...... dat schijnt hormonen te heten Net naar de mondhygieniste geweest, alles weer lekker schoon. Ivy, ook lekker beginnen met de kinderkamer, zalig hoor!! Bij mij zijn ze begonnen met klussen op 21 weken. Maar daarvoor had ik het al helemaal leeg gehaald en opgeruimd (was ook een aardige klus omdat het een rommelkamertje was). En wat een hormoon gedoe bij jou, hahah.... hopelijk komt er toch wat rust anders is het zo zonde.
Sterre ben benieuwd naar welke kinderwagen!! Tess wauw dat gaat goed. Ik duim dat de kleintjes mee gaan doen!! Wat een spontane actie zeg!! Leuk leuk!! Elise wat leuk zeg bezig met het kamertje!! Heerlijk!! Ivy ook lekker bezig!! Balen.zeg van dat hengsten gedoe pfd. heel veel plezier bij je.shoot!! Hier morgen waarschijnlijk foto shoot . Zo zin in!
Meiden, deze week ben ik met 28.6 bevallen van onze zoon! We liggen in het WKZ. Hij is middels een ks gehaald ivm heftige zwangerschapsvergiftiging. Na omstandigheden gaat het goed. Ik ben nog wel erg ziek. We hebben iig een kamer in het Ronald mcdonald huis gekregen vandaag dus we zijn dicht bij ons kleine mannetje. .
Jeetje Espoir. Dat is schrikken. ten eerste natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hoe is het met hem? Wat is zijn naam geworden? En heerlijk een kamer in het rmd, lekker dichtbij jullie kindje. Heel veel sterkte met opknappen!!
Wow espior meis schrik hier van!! Pff meis hopelijk gaat alles goed na omstandigheden en blijft jullie mannetje het goed doen. Hopelijk knap jij ook snel op!! Veel sterkte en.natuurlijk gefeliciteerd! Hele dikke knuffel
Jeetje wat heftig zeg Espoir! Maar ondanks alles gefeliciteerd! Hoop dat het snel beter met jou en je kleine mannetje gaat. Pff zat vanmiddag nog opgenomen kleine baby's grote zorgen te kijken en nu liggen jullie er, heftig! Heel veel sterkte samen.