Heel spannend Tess, ben er best een beetje zenuwachtig voor hoor! Nee Kahlan, niets gehoord, ben ook heel benieuwd hoe het gaat en hoe het met hun kleine mannetjes gaat! hoop in ieder geval langzaam aan steeds wat beter!
Net de echo gehad. Die 6/7 eitjes die gister 18 waren was de grootste nu al 22mm!! Dat ene dagje helpt dus echt. Rechts zitten in totaal 12 eitjes waarvan 5 groot genoeg en links 3 eitjes waarvan 1 groot genoeg. Net bloedgeprikt. 13.15 uitslag of alles doorgaat. En dan als dat goed is vrijdag punctie, donderdag zat VU amsterdam dicht dus vandaar vrijdag. Dan vanavond minder dosis prikken , wel deca en gonal f 75 ipv 125 en morgen dan de pregnyl. Zo spannend weer!
Spannend Tess!! En jeetje wat gaat dat hard joh inene die eitjes!! Wel stom dat het VU dicht zit donderdag, kunnen ze niet te groot worden dan? Maar wel fijn dat je er in ieder geval 6 hebt, wie weet gaan die kleintjes toch nog wat mee doen!! Waren die iets groter dan gisteren al? Spannend hoor, 13.15 de uitslagen van je bloed!! Is vast goed hoor meid, anders had je je wel beroerd gevoeld, maar ik duim voor je!
Ging zij ook van uit dat t goed zat. Had de fertiliteitsarts zelf. Super aardige vrouw. Ja dat is een goede dat vraag ik meteen straks, omdat die ene al groot is.
Nou zal wel hoor, mijn vriendin had vorige week punctie en had hetzelfde als jij, haar eitjes waren al 23 mm toen punctie gepland werd, dus die maakte zich onwijs zorgen, maar dat is helemaal goed gekomen! Waarschijnlijk groeien ze niet echt meer omdat je vanavond ook minder spuit.. Ja joh, dat bloed zit goed hoor J Ik ken haar niet, die nieuwe fertiliteitsarts, zij is net na mij gekomen, ik had nog Dirks en Lelie, en voor Dirks dr. Kimmel, maar Kimmel vond ik nooit zo.. Oh heerlijk, nog 4 uurtjes werken en dan heb ik gewoon tot maandag vrij! Hoe lekker is dat! Ik heb morgen mijn vrije woensdag die ik altijd heb om de week, donderdag heb ik vrij genomen en vrijdag kon ik vrij omdat ik dat nog mocht compenseren omdat ik paar weken terug op mijn vrije woensdag had gewerkt, dus kost me maar 1 dag. Heb dan nog iets van 25 dagen over en die wil ik proberen allemaal te bewaren tot na mijn verlof J
Wat fijn zeg Sterre.. Lekker genieten van je dagen maar dat komt vast goed! Donderdag zou een heerlijke dag worden met veel zon . Daar baal ik klein beetje van dat donderdag t VU dicht zit, als t donderdag zou zijn zou zondag terugplaatsing zijn en nu moet Ben maandag ook vrij houden, niet dat hij dat erg vind maar toch weer dag minder (aangezien ie voor zich zelf werkt) Maarja ik zeur
Nee, maar zou daar ook van balen hoor! Ik heb mijn laatste terugplaatsting ook een dag later gehad omdat Vu dag ervoor dicht zat, baalde toen ook, dan komt het niet goed etc, maar ze kunnen wel redelijk sturen omdat het toch allemaal kunstmatig is.. maar goed, is niet anders, als het resultaat maar mooi is toch J Ja hoorde het, donderdag mooi weer, hoop het!
Bloed was goed!!!! Laatste keer spuiten vanavond ,morgen precies 21.00 u de pregnyl ,vrijdag 08.30 aanwezig zijn voor morfine en 09.00u punctie
heyyy tess goed bezig meis!! je hebt mooie eitjes en op mooie grote gonal doet heel veel dat heb ik ook ondervonden wel goed blijven drinken hoor!! op naar vrijdag kan me voor stellen dat je baalt dat je man dan maandag ook weer vrij moet nemen zou ik ook hebben hoor maar uiteindelijk komt het wel goed
Tess wat goed!! En.snap dat je baalt dat B.en vrij moet vragen maandag. Maar meis top!!! Sterre heerlijk meis!!
Goedemorgen Dames.. Hoe gaat het? Jij aan het genieten van je vrije dag(en) ? Wel toevallig trouwens, de vorige keer mn punctie was je ook voor een echo en nu weer met mn punctie haha.. Maar dit keer niet bij fertiliteit natuurlijk .. Heb heerlijk geslapen tot 9.. Had t nodig denk ik, normaal veel vroeger op, maar ik sliep s middags soms 10 min op de bank , nou dat gebeurd me nooit! Ben best zenuwachtig voor vrijdag...brrrr.. Vanavond de pregnyl !!!
Lekker Tess, vanavond de laatste spuit! en dan op naar vrijdag, dat komt wel goed joh! weet je al wie je punctie doet? Inderdaad, vorige keer had ik ook mijn echo, volgens mij mijn eerste ""zwangere"" echo, toen nog bij fertilieit, en jij punctie, wat toevallig! heerlijk aan het genieten ja, maar moet mijzelf zo even een schop geven om te stofzuigen en dweilen, meer doe ik lekker niet in het huis vandaag en vanmiddag even naar mijn paardenvriendje. Morgen belooft het prachtig weer te worden, ik hoop het! de Hoefsmid komt om 9 uur, dus ik kan rond 11 uur weer thuis zijn van stal, dan ga ik lekker in de tuin zitten! Overigens is het vandaag ook prachtig weer, maar denk net ff iets te koud voor lekker in de tuin..
Heb je goed dat je niet meer doet.. Lekker in de tuin morgen, dat is ook mijn plan! Ik denk zelf dezelfde als laatste keer, dokter kleiman heet ze, maar Lely was er bij. Gelukkig is het snel voorbij..
poehoe ik denk dat wij beertje rot bericht gaan krijgen volgende week donderdag ik heb dus schoonmaakazijn in mijn oog gehad en heb van de dokter druppels en zalf gekregen maar dit is dus antibiotica vorige keer dat mijn man dit had moesten we een maand langer wachten en ben dus bang dat we nu weer een maand extra moeten wachten sniksnik
Oh nee Wolffje ik hoop t echt niet voor jullie... Sterkte met je oog!!! Pregnyl zit er in. Tegen 3 al klaar gemaakt omdat als t valt of mislukt ik nog kon bellen.. vind die echt niet vervelend ofzo gelukkig
dankje x ik vond de pregnyl 1e keer ook niks niet erg 2e keer echt heel erg pijn van de naald gehad oeww maar gelukkig jij geen last van!! op naar vrijdag
pregnyl vond ik altijd de minst erge Wat vervelend Wolffje, ik hoop het toch niet!!!! hoe lang moet je die antibiotica nog?? hier even rennen, moet om 9 uur op stal zijn voor de hoefsmid, dan ff snel iets met paardje doen, en aangezien ik sinds twee weken geleden gestopt ben met rijden, wordt dat weer saai longeren en dan naar huis en lekker de hele middag met mijn boek in de tuin!
Hoi meiden, Sorry voor de verwaarlozing Ik ben vanaf zondag al niet helemaal fit en heb dinsdagavond 3 uur aan de ctg gelegen omdat ik heel veel pijnlijke harde buiken had. Niet heel fijn en ik ben er flink van geschrokken.....het was een fikse waarschuwing dat ik het rustiger aan moet gaan doen. Deze week ben ik ziek thuis en vanaf maandag ga ik de laatste 4 weken voor mijn verlof 4 uur per dag werken. Zodat ik 's middag ook kan gaan rusten. @Sterre, ja longeren wordt je snel zat idd.... lekker wandelen en hopelijk snel 24 uur de wei op zodat je je minder schuldig hoeft te voelen als je minder doet. @Wolffje, hopelijk geen slecht nieuws volgende week. Op zich zijn het lokale antibiotica en mss heeft dat minder invloed dan als je ab slikt .... maar wel super balen. @Tess, op naar morgen! Je hebt een mooie opbrengst tot nu toe op naar een prachtig resultaat!!!!