ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Wat een top noeuwd allemaal vandaag.
    Sterre wat heerlijk dat alles goed gaat. Kleien groeit lekker :).

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Thanx Tess, nou was nog even gezellig toch (ondanks de omstandigheden) nu lekker rustig aan doen hoor! En 8 is echt topnieuws, ik vind dat je bij dat hele ICSI process, het maar stapje voor stapje moet zien en elke goede stap is weer een succes en een stapje dichter bij zwanger! Dus 8 eitjes is echt een super eerste stapje, nu op naar zondag!! en dan weer het volgende goede nieuws vieren dat je een terugplaatsing krijgt, tenminste, daar ga ik gewoon helemaal van uit hoor!!!

Zo wij nu snel naar de Renault dealer voor ons proefritje, ben benieuwd, weer is gelukkig wat opgeklaard!

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dat is zeker waar. Zo zie ik dat ook steeds. Op naar ons wonder!!

Veel plezier met proef rit! Ben benieuwd..

Heb van Ben en mams mooie tulpen gehad en hij heeft stofgezogen en gedweild, was is aan.. Top vent ;)..

4. Sterre1977

kijk, zo hoort het, topper die vent van je!

hmm Captur was erg mooi, maar morgen proefrit in de Ford Focus Station, denk dat die het wordt, meer ruimte...

En nu even lekker uit eten bij vd Valk! Vieren dat de echo goed was :)

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Heb je mooi goed.. eet smakelijk!!!

6. Sterre1977

Heeft iemand trouwens iets van Espoir gehoord? Ben heel benieuwd hoe het met hun kleine man gaat...

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ben ook benieuwd. Hoop dat het goed met jullie gaat.

pff valt toch ff tegen deze dag, niet hevige pijn maar heel raar gevoel.. als ik ff omdraai of iets dan voelt het al vreemd. Nu proberen te slapen. Truste!

8. Sterre1977

Tess, hopelijk een goede nachtrust gehad en voel je je beter na een nachtje slapen!

hier al vroeg op pad, testritje maken!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Heb heerlijk geslapen. Voel me oke..

We wouden als t goed ging ff dagje naar Dierencity en vanavond weer terug, lekker ff afleiding en niet teveel aan morgen denken, dan zijn we laat thuis , bed in , slapen en t VU bellen! Verder morgen geen plannen..

Succes met testrit

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Gelukkig goed geslapen tess vandaag een leuke en afleidende dag geniet er vsn x

Sterre hoe was de rit? Hopelijk komen jullie,er uit welke het word, hier hebben wij een station ideaal kan en de kinderwagen in en nog boodschappen enzo

Hier om 11 uur een loveshoot van een beginnende fotograaf verwacht er niet veel van maar toch leuk om ff te doen fijn weekend sllemaal

11. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess fijn dat je nacht goed was. Geniet lekker van vandaag.

Sterre hoe was je testrit?

Wollfje gave foto's!! Zag ze net:)

Hier geshopt. Toch' nieuw 'bedje en 'nieuwe 'kinderstoel gehaald haha. En een.baby foon extra

12. Sterre1977

Grrrr.... heel stuk getypt, weg! drukte op zijkant knopje van de muis per ongeluk..nou ja goed, nog een keer dan maar :)

Snipie, toch maar lekker nieuwe meubeltjes geshopt, fijn hoor!

Wolffje, zag de shoot op FB, super leuk!!

Tess, als het goed zit nu lekker in Dieren! lekker ff afleiding en dan morgen spannend! maar ik weet zeker dat je morgen een goed telefoontje krijgt hoor. Nu ben ik natuurlijk geen helderziende ofzo, dus nergens op gebaseerd, maar gewoon, goed gevoel!!

En wij hebben vandaag een nieuwe Ford Focus Station gekocht, wel mijn Twingo en man zijn Fiesta in moeten ruilen, anders werd het wel erg duur, maar goed, twee auto''s was toch beetje overbodig, ik ga op de fiets naar het werk en hij met de trein, dus tsja.. Over twee weken kunnen we hem ophalen :)

13. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre wat fijn dat je geslaagd bent voor de auto.

Ja eigenlijk niet echt nodig maar manlief zag ze en vond het toch wel heel leuk haha. Maar zijn dus niet helemaal nieuw maar tweede hands haha

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Lekker geshopt dus Snippie!

Zeker leuke foto's Wolffje!!!

Ah mooi een auto gevonden dus Sterre.. fijn! Mooie auto s zijn dat!!

Was gister een gezellige dag.. merk wel dat ik rustig moet doen want anders echt last van mn buik.. Zo bellen.. Spannend!

15. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess lieverd duim voor je!!

16. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Tess, spannend.... duimen!!!!!!
    Doe maar wel rustig aan hoor..... vriendin van mij had ook teveel gedaan meteen na de punctie en heeft er lang last van gehouden.

Sterre, een nieuwe auto, en nog lekker groot ook.... veel plezier ermee.

Snippie, toch wat leuke nieuwe dingen... Welke kinderstoel hebben jullie?

Hier gaat het nog steeds niet helemaal lekker. Ik heb zo een maagpijn.... ondanks de alle pillen die ik slik is het met vlagen bijna niet houdbaar.
    Maar het leuke is, dat ik sinds 3/4 dagen mijn buik echt zie bewegen hahaha.... het is zo een grappig gezicht. ik ben blij dat de kleine dame het goed doet en dat geeft wel kracht om door te gaan.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Elise zou je dan.niet even naar het ziekenhuis bellen!! Veel buikpijn vind je kindje ook niet fijn.
    Ookal beweegt ze veel. Leuk is dat hè je buik heen en weer zien gaan.

s geen.merk stoel een leuke houte kinderstoel:).

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Jaaaaa er is bevruchting! Morgen 13.45 terug plaatsing. Morgen weten hoeveel er bevrucht zijn. Hoop echt van de 8 een paar ;)

Elise, wat vervelend zeg voor je.. lastig lijkt me dat.. Maar leuk dat je je buik ziet bewegen!!!

19. Sterre1977

Tess, wat goed!!

dames ik reageer later uitgebreid, ik moet nu naar het ziekenhuis :( ik ben van de trap gevallen, verloskundige is net geweest, maar moet naar ziekenhuis, misschien nachtje blijven, maar hoop straks weer naar huis, dan zal ik verder reageren.

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Oh Sterre wat schrikken zeg.. denk aan jullie. Sterkte

Share This Page