ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Jeetje Sterre, dat is schrikken....
    Hopelijk valt het allemaal mee.... sterkte!!!!

Tess, wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Op naar een mooie terugplaatsing morgen.

Snippie, ze weten van de pijn door afgelopen dinsdag, kunnen ze niet veel aan doen.... ik moet me braf aan de leefregels houden ;) En verder is het door de crohn gewoon net wat erger/lastiger

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohhh sterre wat schrikken meis!! Hopelijk alles goed met de kleine!! En jouw natuurlijk. Ik voor je!!

Tess wat een goed nieuws.

Elise gelukkig weten ze wat er scheeld. Hopelijk gaat het snel beter. En.luisteren naar je lichaam.

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Tess op naar morgen meis hopelijk ook nog een pasr cryos

STERRE!!!!! Rustig aan doen hopelijk niks verder aan de hand met jullie!!

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Sterre hoe gaat het? X

5. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik kwam ook even kijken of er al nieuws is van Sterre....hopelijk gaat het goed met jullie? x

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    En ik kwam ook kijken.. xx

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik ben.ook steeds.aan het verseren

8. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Elise,

wat ontzettend vervelend die buikpijn zeg! Hoop toch voor je dat je de laatste 10 weken van je zwangerschap een beetje buikpijn vrij door gaat komen..

En hier, ik ben weer terug! mijn man ging vanmorgen de honden uitlaten en ik liep naar beneden. Met panty aan en houten trap, dus glad. Halverwege weg gegleden en naar beneden gestuiterd. Beneden aangekomen begon ik te shaken over hele lichaam en ben ik even "out" geweest. Dus toch maar even de verloskundige gebeld. Die is gelijk gekomen en heeft hartje geluisterd. Gelukkig deed die het nog prima. Ben gelukkig ook niet op mijn buik gevallen, maar mijn hele rug, kont heup, ellebogen zijn bont en blauw of liggen open van de schaafwonden.

Tevens komt erbij dat ik Resus C negatief ben. Voor Resus D krijg je gelijk een injectie, maar voor Resus C bestaat dat niet. Resus C is niet erg, meestal niets aan het handje, maar je lichaam kan antistoffen aanmaken tegen de baby. Dit gebeurt maar bij minder dan 1% van de mensen die Resus C of zijn hoor. Bij bloed op bloed contact kan je eerder die antistoffen aanmaken. En omdat je bij een val/klap soms wat bloedcontact met de baby kan hebben, via placenta of bloedvaten die bij elkaar lopen, weet ook niet helemaal hoe dat werkt, krijg je dus bij Resus D gelijk een injectie om dat tegen te gaan en bij Resus C wordt je getest op die antistoffen (helaas dus geen injectie hiertegen). Ik krijg dinsdag of woensdag de uitslag. Sowieso zou ik en word ik met 27 weken op die antistoffen getest. Mijn verloskundige vertelde wel al dat de kans zeer klein is, de kans dat je onder een bus komt was groter. Ik maak me dus maar niet al te druk.

Verder wel de hele ochtend/middag in het ziekenhuis geweest, verloskundig liet me gelijk een tasje met spullen inpakken omdat ze je toch soms een nachtje ter observatie willen houden. Bloeddruk en temp was wel wat hoog, maar als ik beloofde morgen rustig aan te doen, mocht ik naar huis! nou graag! zo graag slaap ik niet in ziekenhuis.

Ik denk dus maar dat ik morgen een dagje thuis blijf van werk, ben sowieso kapot van de schrik denk ik en echt overal pijn haha. Maar belangrijkste, de beeb deed het gewoon nog goed op de echo, dus ben wel aardig gerustgesteld.

Verder bedankt voor jullie medeleven meiden, heel lief!

9. Sterre1977

en verder, allemaal nog een fijne avond! Ik ga mijn bedje nu lekker in, ben gesloopt en wil morgen eigenlijk wel weer graag naar werk, maar kijk even hoe ik me voel als ik wakker word, maar dan ben ik in ieder geval uitgeslapen :)

Tess, jij veel plezier met de tp morgen, ik hoop en duim heel hard dat ze een mooie kwaliteit cryo terugplaatsen en dat je alvast te horen krijgt dat er meer bevruchtingen zijn die het ook goed doen! Wel gewoon vragen hoe die het tot nu toe doen hoor! heb ik toen ook gedaan en toen liet ze al doorschemeren dat er cryo''s waren, ondanks dat ik op de brief moest wachten.

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Pff sterre meis wat naar zeg!! Gelukkig alles goed met de baby en.jouw. Op de blauwe plekken en resusch c na.
    Gelukkig is het nog niet heel gevaarlijk.
    En naar je werk.gaan hoe graag je wilt. Is niet rustig ana.doen hoor ;).

Rust goed uit.

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ben blij dat het verder 'goed' gaat.. Hoop verder geen gekke uitslag v d week maar kans is klein zei je al.. En neem aub je rust als t niet gaat!! Bikkel ben je ook dat je morgen wilt werken.. Sterkte met je blauwe plekken!! Xx

Ben ook heel benieuwd of er meerdere bevruchtingen zijn morgen, als ik diezelfde man heb als vorige keer zegt ie weinig dus hoop een ander ;)

12. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Wat fijn je even te lezen Sterre.
    Maar als je beloofd rustig aan te doen, valt werk daar niet onder hoor.... Dus denk nu echt aan jezelf en je kind. Die ene dag kan echt een verschil maken. Take care!!!!

13. Sterre1977

inderdaad maar even thuis gebleven vandaag, net een hete douche genomen en dat doet wel even goed :)

Tess, ben benieuwd vanmiddag!

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Goed dat je thuis bleef!!

Wij zijn al onderweg ivm verwachte file ivm top in Den Haag. Liever uur daar zitten dan te laat.

15. Sterre1977

nou je hebt gelijk je weet nu gewoon niet wat je kan verwachten qua verkeer onderweg... je zal vast op tijd geweest zijn en ongetwijfeld zit je embryo nu veilig bij je aan boord!

ik heb lekker rustig aan gedaan vandaag, ga nu ff met manlief naar de babydump en moet even bloed prikken in flevo.

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Terug plaatsing gehad. 6 bevruchtingen !!!! Waarvan ik 1 top embryo terug geplaatst heb gekregen een 8 cellige.. van de 6 waren er 3 die daar ook in de buurt kwamen en 2 wat minder, maar ze verwacht dat ik wel iets in de vriezer krijg. Horen we binnen 14 dagen

17. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Geweldig nieuws Tess!! Nu lekker rustig aan doen en laten innestelen ;)

18. Sterre1977

Super nieuws Tess!!!! dit moet hem worden hoor, hoop het zo voor jullie!! en als ik dat zo hoor, heb ik ook wel een goed gevoel dat je nog 3 cryo's krijgt! toppie!! En die brief had ik met een week al hoor, volgens mij hebben de meeste hem sneller, vond ik wel zo fijn omdat ik dus voor dat ik ongesteld werd van mijn verse, wel al wist dat ik cryo's had, kwam de klap toch iets minder hard aan! maar goed, daar gaan we niet van uit, deze verste topper moet hem gewoon gaan worden!!!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre goed dat je thuis.bent gebleven.
    Leuk naar babydump nog wat gekocht?

20. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    sterre gelukkig valt het na omstandigheden mee wel goed dat je vandaag niet bent gaan werken jij en de kleine voor alles, leuk geshopt bij de babydump?

tess TOPPERRRR!! echt een goeie aan boord broeden maar, en daar gaan ze zeker nog wat van invriezen ((maar hopelijk ben je die niet nodig))

vandaag en gewerkt en vergadering en cursus ben zo gaaaaaaar als maar kan, nu ik het heb nog nooit gedaan kijken en lekker naar bed. op naar donderdag:)

Deel Deze Pagina