ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Oh idd jjj zaterdag snip en jij morgen Sterre. Ik let goed op pfff..

Nu weer in de trein richting huis.. half 10 thuis, fijn zo'n dagje!

2. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Wat leuk Snippie, ik heb zaterdag ook een fotoshoot. Ben heel erg benieuwd naar de resultaten ;)

3. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Wolffje, succes vandaag met je gesprek!!

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Succes Wolffje!! Ben erg benieuwd!

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Dank jullie,wel ben ook benieuwd zelfs een beetje zenuwachtig.

6. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Succes Wollfje

7. Sterre1977

Wolffje, hoe is je gesprek gegaan? Hoop dat je snel mag starten!!

Ik tussen de middag voor een pretecho geweest, nou zag er allemaal prima uit hoor, zag de baby flink bewegen, dus ben nu toch wel gerustgesteld J

Verder heel druk op het werk, dus ga nog ff uurtje knallen hier en dan lekker naar huis!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Fijn dat de echo goed was!!
    Nog even meis.

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Wolffje hoe ging het??

Fijn dat alles goed was Sterre!

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    snik snik
    toch wel een kut gesprek gehad,
    zoals de laatste 2 pogingen zijn gegaan kan de 3e poging niet door gaan, omdat de kwaliteit zo slecht is dat de 3e poging geen kans van slagen heeft,
    nu ben ik gewoon verzekerd en mag ik wel een 3e poging doen maar dan zullen er een paar dingen moeten veranderen, ik krijg andere hormonen menopur(???) en ik zal iets moeten afvallen (is altijd beter weeg nu 83 kilo ben 1,78m) en manlief zal volledig moeten stoppen met roken.

en dan komt er nog is bij dat we over 10 weken terug moeten komen en dan eerst een gesprek om te kijken of er wat veranderd is, (eigenlijk of manlief dan gestopt is met roken) en dan gaan ze kijken of we misschien aan de 3e poging mogen beginnen.

het liefste hebben ze dat manlief 3 maand van het roken af is als we weer starten omdat zaad in de 3 maand helemaal opnieuw ververst en je dan gewoon veel meer kans hebt.

mocht het zo zijn dat we wel de 3e poging mogen doen maar weer zo slechte kwaliteit heeft dan kunnen ze niks meer voor ons doen. en zullen wij (nooit) een kindje krijgen. want ook dan gaan ze niet bezig met donor zaad of eitjes

allemaal zwaar kut hebben vanmiddag (ook mn mannetje) zitten huilen bij mn ouders, we hebben het er natuurlijk voor over om te wachten want het is de laatste poging en daar hebben we alles voor over maar is wel weer rot dat het zo lang duurt.

er is geen 100% zekerheid dat het zaad beter is van mijn man na dat hij stopt met roken maar niet geprobeerd dan weet je het niet, de dokter zegt als je nu niet stopt en het mislukt dan ga jij je over een paar jaar heeeeeel schuldig voelen omdat je op het moment van de waarheid er niet alles aan heb gedaan.

11. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ohh wat naar Wollfje en.dat is op zijn zachtst gezegd!! Weet even niet wat ik moet zeggen.
    Hele dikke knuffel!!

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Wat een klote situatie wolffje..

Dat stoppen met roken begrijp ik eigenlijk wel, mijn vriend is in augustus gestopt voor ons 1e echte poging , geloof me t zaad was verdubbeld qua goede aantallen dus proberen waard!! Hij heeft het in 10 weken met hulp van de stoppen met roken coach gedaan en dan met pillen.. nou hij is nog gestopt! Misschien ook iets voor je vriend? Word nu weer vergoed. Hij rookte ook 4/5 pakjes zware shag in de week.. champix heten ze.

Veel sterkte meis!

13. Sterre1977

jeetje Wolffje, wat een klotenieuws!!! Je hebt een keurig gewicht toch? ik woog hetzelfde, 80 kilo bij 1.75, das toch niet zo zwaar, misschien 3 kilo overgewicht, maar dat zal hem niet zijn. Wel denk ik inderdaad dat stoppen met roken zeker geen kwaad kan, baat het niet.. En over op menopur, ik heb zelf ook menopur gebruikt, dus weet niet hoe het met ander hormoon was geweest, maar ik hoor wel heel vaak dat menopur veel betere kwaliteit eitjes geeft! dus dat hoop ik echt.

Ik vroeg me verder af, ben je bij PNO verzekerd? dan krijg je ook een 4e poging vergoed en wat ik me afvroeg, is buitenland (Belgie of Duitsland) eventueel een optie? Daar hoor je toch goede dingen over, dat ze daar wat meer kunnen. Uiteraard is het natuurlijk jullie "keuze" en wil ik echt niets opdringen ofzo!!

Ik weet verder niet zo goed wat te zeggen, vind het echt vreselijk voor jullie, dit is toch niet wat je wil horen tijdens zo'n gesprek. Gaat je mannetje er wel helemaal voor en stopt hij met roken?

Hele dikke knuffel en veel sterkte!

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik bedoelde het natuurlijk ook goed hè Wolffje ;) , alleen maar tips. Maar dat wachten is ook zo naar... Alle ergste vond ik dat gewacht. Knuffel!!!!

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Wolffje, wat een rotnieuws. Ik hoop dat je vriend inderdaad kan stoppen met roken. Ik heb ook gehoord dat het best snel een positief effect kan hebben. Dat van dat afvallen begrijp ik ook niet helemaal. Ik was 82 kg en 1.80 onze poging.

Sterkte in ieder geval. Ik hoop heel erg voor jullie dat alles alsnog goed terecht komt.

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess ik snap je hoor kheb je stukje ook voorgelezen aan mijn man, hij heeft maandag een afspraak bij de dokter en zal zeker je tip mee nemen dankje wel x

@sterre nee ik ben verzekerd bij achmea en die vergoed maar 3 pogingen, wel over na gedacht om over te stappen misschien idee voor volgend jaar, ik had zelf echt zoooo veel hoop op de 3e poging en vooral in dat ik over 2 weken weer lekker mocht beginnen, komt hard aan zo. Het is niet zo dat ik echt heel erg overgewicht heb maar iets afvallen kan nooit geen kwaad

De dokter zegt dat menopur ook beter zal zijn en er voor zorgd dat het beter groeid wel dat ik er minder zal hebben maar wel betere kwaliteit, ik maakte me even boos ik denk had ons dat dan meteen gegeven

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Afvallen vind ik ver gezocht. Ik ben 1.77 en woog 78 was verder prima.. nu 75.4 ;) maar als dat nou 10 kilo was maar die paar kilo?

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    denk het ook niet hoor maar wil toch een paar kilo proberen af te vallen dan heb ik toch idee dat het daar niet aan kan liggen

19. Sterre1977

Poging 4 is nog heel ver weg en misschien helemaal niet nodig, dus inderdaad nu eerst maar poging 3 afwachten. En inderdaad lekker paar kilo tjes eraf, niet omdat het nodig is! Maar dan heb je er voor je gevoel inderdaad alles aan gedaan! Verder hoop ik onwijs dat menopur meer jullie ding is, kijk naar Tess, die deed het weer beter op de gonal, en wellicht doen jullie het beter op de menopur, ik hoop daar van harte op!!!

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Hmmm blijf menstruatie gevoel hebben al geloof ik dat dat het niet is.. Hoop echt dat het wat word..

Ik ging net naar boven en had Kyra (mn poezekind) nirt meer gezien en dacht ohh boven is ze , maar nee, reageerde niet op haar speelgoed... Ben was tegen half 9 nog achter in de schuur geweest.. Kyra komt dus niet buiten maar heb toch ff geroepen achter.. en ja hoor 5 min later stond ze er.. pff vind dat helemaal niks, die andere kwam al buiten dus gaat elke dag, ik wil een kat die bij mij binnen is en niet hele dag weg, vind dat gezellig en klets altijd tegen haar, ze ligt altijd in mn buurt al ben ik de was aan t ophangen.. maar ze is er weer♡♡♡

Share This Page