En Sterre je leek rustig maar schijn bedriegt bah .. hoop dat t mee viel.. Je man was wel lief voor je zo te zien
Ik heb zondag of maandag de punctie met 4. Eitjes van rond de 19mm. Ik krijg vanmiddag een telefoontje met de definitieve datum. Super dat jullie echo's soepel gingen, Tess en Espoir. Nu nog nieuws van sterre.....
Goedemorgen! Wat een hoop nieuws alweer! @Tess, Kan me voorstellen dat het nu niet zo snel gaat en dat dat lastig is maar wel fijn dat ze zo voorzichtig zijn! @Espoir, wat een mooi resultaat na zo kort pas stimuleren. Al zag ik wel dat je 225 spuit, dus dat is dan wel weer vrij hoog, dus dan gaat het dus schijnbaar ook sneller. Ik spuit 150, en heb pas op dag 9 mijn eerste echo. @Kahlan, wat fijn dat de punctie is gepland. Hoe voel je je nu wat betreft het resultaat? @Sterre, ik hoop dat het is meegevallen e dat er een prachtig resultaat uitkomt. Rust lekker uit, doe rustig aan de komende dagen (ik voelde me zo goed na de punctie dat ik echt teveel had gedaan, waardoor buikpijn het gevolg was) Ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen, wel wat hoofdpijn maar verder gaat het goed! Dus dat is fijn. Op naar een mooie dag. Eind van de middag lekker paardrijden!!!
Espoir , mooi resultaat al.. Bijna volgende week Kahlan , spannend weekend zeg, ik duim voor je!! Lekker paardrijden dus Elise.. Rot van die hoofdpijn. Hier is inmiddels de hoofdpijn verdwenen.. Bij apotheek vroeg ze nog of ik bijwerkingen had , wat aardig.. Ik vind het allemaal wel spannend , vraagje meiden, dus de kans is er wel dat al m'n kleintjes gewoon gaan groeien omdat ik langzaam stimuleer ?? Heb deze dokter nog eens even naar sementest gevraagd en bij vriendlief was van de 4 miljoen 25% beweeglijk , klinkt eigenlijk heel redelijk ?? Ook m'n vraag gesteld waar ik met ma mag wachten , punctie kamer eerst natuurlijk en wanneer vriend weg gaat mag ik naar uitrustingen met 2 chille stoelen zei ze haha , kan ma koffie/thee halen op gang enz, dus die vragen ook weer beantwoord , vond het erg fijn dat hij de tijd nam en die niet vlug vlug als die overige zusters... Nou Sterre hoop echt dat jij met een succes punctie komt..
Ff ego meiden, te suf om uitgebreid te reageren... Punctie is me 1000% meegevallen... Om 8.45 een spuit morfine in mijn bil en om 9.15 kwam lely voor de punctie. Hij en Carolina waren super aardig en hebben me er goed doorheen gepraat. Maar 4 grote, maar de kleinere zijn ook aangeprikt... Ff wachten op nieuws man...
Yes Sterre , ik keek al steeds ff ,fijn dat het je meeviel , meid je zag er zoo zenuwachtig uit , leek mezelf wel haha.. Hoop goed nieuws van je man!! Dan had ik idd Lely voor jou , echt fijne vent , dus toch morfine gehad?? Beter! Hoop dat ik dat ook krijg.. Deed die prik zeer? Rust goed uit sterkte
Tess hopelijk hogen ze toch wat op meis. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Sterr fijn dat het mee viel en mooi resultaat. Hopelijk weet je snel meer van manlief. Kahlan ook mooi meis. Kijk misschien had je er liever meer gehad maar bekijk het zo dit zijn gewoon mega toppers; )! En je hebt er maar 1nodig!! Espior mooi resultaat zeg! En snel al punctie fijn Elise fijn dat het beter gaat geniet van je buiten rit!
Ik ben net gebeld. Maandagochtend heb ik om half 9 de punctie. Vanavond nog een keer puregon spuiten voor het laatste zetje en dan morgen de pregnyl
in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten onderdrukkende fase (lange protocol): wolffje -- decapeptyl 26 aug -- (echo op 5/9) stimulerende fase: Tess -- menopur 23-08 --(30-8 1e echo) Espoir -- Gonal F 23-8 -- (30-8 1e echo) Elise -- gonal-F 28-8 -- (06-09 1e echo) punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: Sterre -- Vrijdag 30 augustus punctie Kahlan -- maandag 2 september punctie zwanger: van het wachtbankje afgevallen:[/QUOTE]
Kahlan, eindelijk een datum! Heel spannend dus.. Bij jou groeide t ook langzaam toch? Komt vast goed met me haha.. . Snippie , maandag hoor ik het , vanaaf vriendlief weer lekker thuis!!
Ja Tess, hier groeide het ook langzaam, dus blijkbaar kan dat ook geen kwaad Nog heel even geduld....Ik heb wel twee weken moeten stimuleren, maarja... Bij jou komt het vast ook helemaal goed!!
Hoi Allemaal. Ik zal me hier ook maar voorstellen. Ik ben 30 en mij vriend 32. We zijn maart 2012 begonnen met het verwezenlijken van onze kinderwens. Na 11 maanden bleef deze nog uit. Toen heeft man lief maar een zaadonderzoek laten doen. Hier kwam helemaal niets positiefs uit. Geen enkel levend zaadje gevonden. Na overleg en alles, zijn wij doorverwezen naar een fertiliteitskliniek. Hier hebben ze een bloedonderzoek gedaan, chromosomen onderzoek gedaan. Deze 2 waren goed, maar bij het zaadonderzoek weer geen enkel zaadje gevonden. Daarna doorverwezen naar Nijmegen. Halverwege september hebben we daar onze eerste afspraak. Ik ben zelf heel zenuwachtig. Je leest wel wat je ongeveer te wachten staat, maar ik kan het lastig allemaal een plaatsje geven. Ik ben benieuwd wat er allemaal gezegd word en wat de volgende stappen zijn, ect. groetje, Miepjemiep
Welkom hier Miepjemiep( leuke nick name haha) Dus al tijdje bezig, gelukkig geen afwijkingen maar wat erg geen zaadcellen , hoop dat ze snel meer voor jullie kunnen betekenen. Het is ook lastig een plaatsje geven. Klets lekker mee en schrijf van je af
Meiden, ik ben weer aanspreekbaar en heb even terug gelezen. Elize, lekker bosritje in het vooruitzicht, lekker hoor, mooi weer geniet ervan!! Kahlan, maandag de punctie met 4 follikels, ik duim dat je gewoon 4 super eieren krijgt meid, je hebt er maar 1 nodig hoor, komt vast helemaal goed!! En die vier van je gaan gewoon alle vier lekker bevrucht worden! Espoir, mooi resultaat, gaat al lekker hard, hoop dat de punctie snel komt! Tess, jij ook een mooi resultaat hoor, en het kan hard gaan. Ik had vorige week bij mijn eerste FM een bms van 3.5 mm, nog dunner dan bij jou en de eitjes waren maar rond de 3 mm. 5 dagen later had ik er al van 17 mm, dus langzaam opstarten is echt helemaal niet erg!!! beter zo dan dat hij straks afgebroken kan worden! Ik duim maandag voor een mooie echo voor je! Fijn dat je hoofdpijn is verdwenen overigens! En Tess, je hebt gelijk, ik was ook super super gespannen!! normaal ben ik veel vrolijker hoor, maar ik had het niet meer. En dan ook nog uitloop, dacht echt schiet op,straks gaan ze al springen haha. Maar normaal staat mijn gezicht wat minder op onweer hoor Je trof me niet op mijn beste moment zeg maar Mannetje was inderdaad super lief voor me! en dan de punctie, ik ging naar dat kamertje met die twee relaxstoelen, die kunnen helemaal plat, heerlijk! Mijn man en ik werden een half uur alleen gelaten in dat kamertje, wat overigens overloopt in de punctiekamer, om de morfine in te laten werken. Maar geloof me, na 5 minuten voel je hem al hoor! je wordt heerlijk relaxed De punctie zelf viel me echt zo mee, dus dames! probeer jullie niet zo druk te maken als ik heb gedaan. Sommige follikels voelde ik niet eens! Omdat het allemaal zo soepel ging, heeft Dr. L. alle follikels aan kunnen prikken. Ook de kleinere. Man is inmiddels weer thuis met het nieuws dat er 9 eitjes zijn gevonden! Ik ben echt super blij hiermee. Toen hij terug ging naar het Flevo om het koffertje terug te brengen, stonden Lely en Carolina daar bij de balie en vroegen gelijk hoeveel eitjes, die vonden het ook prachtig resultaat. Zaadjes van mijn man waren gelukkig ook goed. Nu wachten op zondag, dan horen we of er een terugplaatsing plaats gaat vinden. Oh en Tess, je vroeg of de prik zeer doet...Ja!! dat is een gemeen prikje, maar duurt maar tien seconden hoor, vond de prik haast nog vervelender dan de punctie, maar ook dat is goed te doen!! Zo en nu ga ik lekker even in bed met manlief een filmpje kijken. Fijn weekend trouwens allemaal.
Gelukkig geen afwijkingen, maar goed. Het maakt alles zo onzeker. Stemmingswisselingen blijven maar komen en gaan. Terwijl ik zelf normaal nooit zo in elkaar zou zitten. Soms worden de frustraties wat te hoog. En het gevoel van heen er weer geslingerd worden. Maar goed, zal er dan wel bij horen. Elke maand is er weer 1 denk je eerst en nu krijg je telefonisch gewoon te horen dat er maar 1 mogelijkheid is om zwanger te worden. Dat als ze via Tese of Mesa niets kunnen vinden het al einde verhaal zou kunnen betekenen. Hoe gaan voor mij de eerste onderzoeken? Die heb ik in de fertiliteitskliniek niet gehad, omdat ik met een misbruik verleden zit, en verder mijn cyclus gewoon in orde is, hebben ze mij even nog niet verder onderzocht. Ik zie daar zo tegen op. Gewoon tegen alles. Sorry.
Sterre , heel logisch hoor dat je niet vrolijk was , dan heb je mj ij niet op zn slechtst gezien . Gelukkig zeg wat een mooi aantal!! Fijn dat bij je mannetje ook alles goed was ! Die prik in je bil bedoel je? Die was pijnlijk? Kreeg je ook prik in de schede? Fijne vent die dokter Lely. Ik wil dan ook wel morfine want knijp het net als jou ook erg , hoop dat t mag. Ma en ik zullen dus lekker in die stoelen hangen haha.. Werd je niet helemaal wappie van morfine? Ik vraag t allemaal maar sorry alvast.. Lekker ff in bedje.. doen jullie goed
Miepjemiep , klinkt heftig van je misbruik verleden.. Ik heb alleen bloed moeten prikken met vriendlief en inwendige echo aangezien ik bij eigen dokter 3 mnd er voor uitstrijkje had gehad hoefde t niet nog eens, weet dus ook niet hoe dat in jullie geval gaat. En mocht is niks gevonden worden hebben ze de optie donor zaad niet genoemd of totaal nog niet aan gedacht dat kan ook natuurlijk. Sterkte in ieder geval
Nee hoor, vraag maar raak Tess ja die in je bil doet beetje zeer, maar dat is de enige prik of welke vorm van verdoving ook die je krijgt. Dit is standaard. Dus ga jij ook krijgen. Je wordt er wel heerlijk wappie van, maar je blijft er wel goed bij hoor. Miepjemiep, welkom!