ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Hihi, ik ben een keer mijn chihuahua kwijt geweest Tess, wel 4 uur lang in een donker bos, weet hoe het voelt, als je diertje ff zoek is! Sindsdien gaat de chi nooit meer los, de jachthond wel, die kan goed luisteren, maar mijn hondjes zijn ook mijn kindjes hoor! Gelukkig is poezenbeest ook weer thuis en was ze niet ver!

Raar Tess, maar als je dat normaal niet hebt, is het misschien wel een goed teken!! Voor een echte ongesteldheid is het veels te vroeg!! Niet testen hoor! ;) Dat haalt nu nog niets uit, veel te vroeg! Ik deed precies 1 week na mijn tp testen en toen zag ik echt een super vaag streepje, en dat was nog wel een cryo (die kan je iets eerder testen), dus echt minimaal tot volgende week woensdag/donderdag wachten, of als je het trekt gewoon tot het bloedprikken, maar ik heb dat nooit gekund J

Wolffje, hoe is het met jou nu meid! Ik heb echt nog wel vertrouwen in een derde poging voor jullie, hoop dat het dan allemaal wat beter gaat!!! Maar het wachten inderdaad, dat vond ik het vreselijkst van die hele medische molen.. Dikke knuffel nogmaals!

2. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Jeetje Wolffe, zeker geen fijn gesprek... kan me voorstellen dat jullie samen even hebben zitten huilen. Hopelijk gaat het werken, het stoppen met roken en het afvallen (al vind ik je echt niet dik hoor)....
    Dan weer vertrouwen terugwinnen en hopelijk toch naar een 3de poging!!
    Het idee van een second opinion in Duitsland of België wel het overwegen aard as ze in jouw ziekenhuis nu zo negatief zijn hoor. Denk er eens over na en vraag eens informatie op....

@Sterre, fijn dat de echo goed was, geeft weer vertrouwen!! Bevalt het minder werken?? Ik heb deze week ook 4 uur per dag gewerkt en voor mij ging dat goed.... 'smiddags lekker gerust.

@Tess, fijn dat poezenbeest weer terecht was.... je kan je zo'n zorgen maken om die beestjes. Lotte mag de hele dag naar buiten maar ze moet van mij 'snachts echt binnen zijn, anders heb ik geen rust. Takkie ben ik ook 1 keer kwijt geweest in het bos, achter een konijn aan..... gelukkig kwam ze terug maar are wel even benauwde minuten omdat teckels vast kunnen zitten in een konijnenhol en dam stikken ze..... maar ze loopt nog steeds los hoor, maar ik ga naar het bos waar ik weet dat het kan.

3. Sterre1977

Elise, Als ik mijn grote hond mee heb, loopt de chi ook nog wel eens stiekem los hoor, want als ik de grote roep, komt mijn chi ook, maar ik ben wel voorzichtig, mijn man doet me wat als ik hem weer kwijt raak. Hij wilde echt nooit een kleintje erbij, die grote hebben we al 12 jaar. Maar nu die chi er is, is het echt zijn baby haha.

Werk je nu tot je verlof 4 uur per dag Elise? Of is dat tot de crohn klachten minder worden, als dat er tenminste inzit L... Het bevalt mij erg goed! Ik ben dan half drie klaar, kwart voor drie thuis. Ik doe dan vaak mijn paard nog even voor het eten, zodat ik ’s avonds lekker rust heb, of ik ga s middags even lekker met de honden lopen of ff niets. Ik hoef in ieder geval niet snel het eten te maken enzo, en ook de werkdagen van 6 uur bevallen erg goed J

4. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Ja, ik werk tot mijn verlof 4 uur per dag....het bevalt me prima en ik ga geen risico's meer nemen dat het weer onrustig wordt. Ik ben ook erg moe. Ik ga 's middags altijd even liggen. (was advies van de gyn) en dat geeft wel wat meer energie.
    EInd van de middag lekker wandelen met de hond en dan op het gemakje koken enzo.
    "s avonds ben ik niet zoveel waard meer, hahahah

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Inderdaad naar als je diertjes weg zijn..
    Ze ligt nu lekker in d'r mandje te pitten haha..

Nou t weekend druk en dan maandag en di ff niks , de tijd mag van mij echt snel gaan..... Wat duurt dat lang !

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Fijn weekend dames!!

Ik lig lekker in bed, poezen er bij, tv aan, colatje en kaas stengels haha..
    Ik zou eigenlijk mee gaan naar vrienden en daar slapen die gaan verhuizen maar 8u morgen is verhuiswagen er, en ik dan dacht ik, ik ga niet tillen hoor.. Dus vriend is weg en ik ga morgen in middag , zorg ik voor de broodjes ;)

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Zwaai zwaai.

Elise fijn.dat 4uurtjes op de dag werken helpt.

Sterre fijn dat het je bevalt. 6uur op een dag werken.

Kahlan veel plezier bij de shoot( dat was vandaag toch?!)

Wollfje nogmaals dikke knuffel!!
    Wat ik in een ander topic las was dat vitamines en foluimzuur ook helpt tegen verbetering van zaad. Baad het niet.dan schaat het niet meis. Dacht meld het even.

Tess groot gelijk dat je thuis bent gebleven en dan vanmiddag gezellig lunch verzorgen helemaal top:).

Hier vanmiddag 3D echo. Ben benieuwd hoe erg onze kleine gegroeid is en hoe die er uit ziet. Hopelijk werkt hij mee.haha

8. Sterre1977

Veel plezier vanmiddag snippie, super cool lijkt me dat de 3D echo!

Tess, je hebt gelijk hoor, ga je vanmiddag toch lekker! ff aan jezelf denken nu hoor!

Ik weet nog niet wat ik ga doen, gisteren het hele huis gedaan, dus denk gewoon een luier dagje. Zo ff naar de prenatal wat t shirtjes voor mezelf kopen en dan denk ik lekker in de tuin! Ff van het zonnetje genieten en ff tukje doen denk ik. Vanacht om 03.15 wakker en niet meer geslapen en de nacht daarvoor 02.15, dus voel me beetje brak..

9. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre heerlijk toch een lui dagje. Het is prachtig weer :)!!pff korte nachtjes. Hoe kwam dat?

Bij me zoontje nooit gedaan :)!! Dus ben heel benieuwd:)!! Wel.spannend.

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Veel plezier Snippie! Zal vast leuk zijn.

Geniet van t weer Sterre!!

11. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    @Snippie, heel veel plezier bij de echo! Bijzonder hoor.....

@Tess, goede verdeling!! Lijkt me verstandig... en dat de tijd langzaam gaat voor je, zo herkenbaar....

@Sterre, hier ook een luierdagje, was om half 9 eruit gegaan om de poes eten te geven, en heb een cracker en drinken mee naar boven genomen en heerlijk tot half 11 liggen lezen.... zalig!!
    Hier ook een rustdagje, gisteren de babykamer afgemaakt en die is echt helemaal klaar, schoongemaakt, ingeruimd.... in mijn verlof kleertjes wassen.

Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje zorgen maken om espoir.... helemaal niks meer van haar gehoord/vernomen na de bevalling.
    Ik hoop echt dat het met beide goed gaat!!!!

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik denk ook vaak aan ze.. al meld ik dat niet.. hoop ook zo dat het goed gaat...

13. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Hoop op dat het goed gaat met espior. Ze zou het vast heel druk hebben. Heb het helaas bij me schoonzus twee keer mee gemaakt.

14. Sterre1977

ja moet er ook steeds aan denken, maar kindje was bijna 29 weken, veel te vroeg natuurlijk, maar geloof dat de kansen dan wel vrij goed zijn, dus ik hoop ook gewoon dat dit voor hun geldt!

15. Sterre1977

hoe was de 3d snippie?

16. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Mijn neefjes waren met 28weken en mijn nichtje met 30
    Hebben er gelukkig niks aan.over gehouden.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Echo was heel gaaf!!

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Morgen!

Ja dat is vroeg, maar lig al ff wakker, saai zeg, gebeurd niet vaak.. We hebben gister de brief van het VU gehad met de mededeling dat we 2 cryo's hebben! Super snel na maandag.. Aan de ene kant heel blij dat we cryo's hebben maar andere kant beetje teleurgesteld dat het in 1 rietje zit dus komende keer als dat nodig is 1 cyro kwijt raken omdat ze de beste uitkiezen... Maar in ieder geval weer een kans..

19. Sterre1977

zeker Tess, het is toch een kans, en je moet maar denken, als er 2 in een rietje zitten, is de kans ook groter dat er in ieder geval 1 van de twee goed ontdooid. Sommige mensen hebben 2 of meer rietjes en die ontdooien dan allemaal niet goed, dan heb je ook niets.. Anyway, laten we hopen dat je ze helemaal niet nodig hebt!! Spannende week voor de boeg in ieder geval, ik ga hard voor je duimen komende week!!

Hoe is het verder met iedereen? aan het genieten van het mooie weer?? ik heb gisteren heerlijk rustig aan gedaan! lekker in de tuin gelegen en manlief heeft de vloer gelegd in de babykamer, die is dus nu helemaal klaar! over twee weken komt de kamer (de meubels) en dan is het echt klaar en kan ik lekker gaan inrichten. Ik heb wel het wiegje vast opgemaakt :)

Vandaag eerst lekker in de tuin gelegen, toen met mijn man en zusje een uur lekker gefiets, even de stad in geweest en zo lekker in de tuin eten. Daarna nog ff snel naar mijn paard en dan zit weekend er al weer op helaas..

20. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess wat goed twee cryo's.
    Wel balen inderdaad dat ze per twee invriezen.
    Maar inderdaad wat sterre zegt. De kans lijkt me zo groter.

Sterre wat leuk zeg. Jij hebt het kamertje eerder af dan ik haha.
    Leuk vandaag actief dagje zo te.horen.

Wij vanmiddag.naar het strand geweest.
    Zo koken en dan zoonlief naar bed. Ben helemaal op en morgen drukke dag voor de boeg. Dus vanavond ik zelf ook optijd me bed in

Share This Page