Ja dat wel. Het enige nadeel is dat ik zo me hardebuiken weer mag weg douchen maar ach ga niet elke dag naar het strand.
He Tess wat fijn dat je toch cryo's hebt. Dat is toch ook wel een fijn idee en er zijn er genoeg die helemaal geen cryos hebben. Ha Sterre jullie gaan snel. Hier is het nog een grote puinhoop. Ik moet eerst nog 1000 nietjes uit de balken halen voor er uberhaupt een muur kan worden gebouwd. De vorige bewoners waren nogal dol op nietjes geloof ik.... In ieder geval kamertje besteld vandaag, dat komt over 8 weken dus dan moet alles klaar zijn. Lekker dagje strand gehad Snippie. Nu even lekker rustig aan doen. Ik schaam me trouwens diep, ik heb helemaal gemist dat Espoir bevallen was? Oef, dat is wel erg vroeg hoor. Hopelijk gaat het goed met haar en haar kindje.
Goedemorgen meiden, Iedereen goed weekend gehad? Wat een heerlijk weer he? Ik hoop idd ook dat alles goed gaan met Espoir... Hoe gaat het met jou Tess? Al testdrang of kan je je nog inhouden?
goedemorgen! Heerlijk weekend! jij ook Kahlan? en genieten dit weertje inderdaad, lekker dat ik 14.30 klaar ben, dan kan ik nog even in de tuin voor ik kan gaan koken.. Ivy, we zijn inderdaad best snel, ik heb geloof ik beetje nesteldrang hihi, zit manlief goed achter de vodden. Maar alles is lekker klaar nu! 16 april komt de kamer.
Kahlan... test drang? Heeeeel erg! Zeg elke keer van niet.. Gister avond getest.. 11 dagen na pregnyl maar nog een streep te zien! Dus wie weet..
Mijn allereerste hele lichte streep was op 8 dagen na TP. Ik vond het ook echt super lastig om te wachten tot de officiële datum (heb dat dus ook niet gehaald )
Jullie gaan ook echt hard Kahlan, Ivy en Elise!!!! Ik voel soms m'n eierstok heel erg, geen pijn ofzo maar had 1 van jullie dat ook?
Ja, had ik ook hoor Tess. Heb er erg veel last van gehad vanaf TP ongeveer tot 7-8 weken zwanger. Ben er zelfs nog voor bij het ziekenhuis geweest omdat ze bbz vermoedden. Maar het bleek vocht te zijn van de punctie dat zich achter mijn eierstok had genesteld. Dat vocht wordt ontzettend langzaam weer door je lichaam opgenomen.
Ohhh spannend Tess... ip is pregnyl na 10 dagen uit je lijf. Ik heb heel erg last van mijn inker eierstok gehad tot idd wel 8-9 weken van mijn zwangerschap. Maar niks raars gevonden. Ik heb braaf gewacht tot de testdatum.... maar dat was omdat ik bij poging 1 positief had getest, tevroeg en op de testdatum werd ik ongesteld. En die ervaring was niet fijn..... Ik heb mijn halve dag werken er weer op zitten. Nu even bijlezen en dan lekker op de bank liggen....moet wel aan mijn rust denken...Ik kwam er achter dat ik echt nog maar 2,5 week hoef te werken, raar idee. Woensdag naar de gyn voor groei-echo, echo van de placenta en controle. Als de placenta nog voor de uitgang ligt wordt het definitief een keizersnede. Hij lag er bij de echo van 2 weken geleden nog helemaal overheen dus ik weet eigenlijk al bijna zeker dat het een ks wordt. Maar het definitief vast stellen geeft me wel rust denk ik. En hopelijk is de kleine dame goed gegroeit. Soms twijfel ik wel omdat ze vaak nog overdwars in mijn buik ligt. We gaan het allemaal zien.
jeetje wat een raar idee en wat gaat dat snel Elise, niet normaal! hier nog 12.5 week werken, dus nog wel even te gaan! En balen dat het zo goed als zeker een ks wordt, maar goed, het is niet anders, denk ook wel dat het misschien wat rust geeft als het definitief is en er een datum is. ben heel benieuwd Tess, of de streep van gisteren van de pregnyl of zwanger! is... mijn allereerste super super lichte streep was 7 dagen na tp. Maar was een cryo, dan mag je eerder testen, bloedprikken was ook eerder dan bij verse tp.
Hopen dat ze goed groeit Elise! Ben benieuwd! Zou t best raar vinden als het pregnyl is na 12 dagen maar goed alles is mogelijk, als ik v d week minder of niks zie weet ik genoeg. Ben blij als onze vijver dicht gaat zeg.. wat maken die kikkers herrie!!!!!
Spannend Tess!! Ik had 14dagen.na punctie getest. Nu las ik terug had ook pregnyl kunnen zijn heb terug gerekend en had helemaal niet gekund want had 3oktober pregnyl gezet en 20oktober getest. Dus ruim 2weken later!! Dus had 3dagen voor officiële test datum getest. Ik.duim voor.je!! Sterre nog genoten van de zon. Oja tes heb nog testen hier liggen!! Wil jij ze?! Een digi en ene gewone
wat is het hier stil!! niemand iets leuks te melden? hier net thuis van werk, ff relaxed en morgen heerlijk vrij!
Nou wat vinden jullie..... Bovenste gister avond onderste net. Beide na 5 min genomen met dig camera. Ben heeeeel vroeg dat weet ik en weet dat er nog van alles mogelijk is..
Wauw Tess ziet er veel belovend uit. Dit is geen pregnyl meer!! Want dan wordt hij niet donkerder. Onderste vanmiddag. Oja die.testen schaam.doe ik morgen echt op de post!!
Het Tess al ff elders "gesproken" en nogmaals,ja ik wil ook geen valse verwachtingen scheppen, omdat het nog zo vroeg is, maar ik denk toch serieus zwanger!
Wauw.... Echt een streepje. Spannende periode nu, maar voor nu lijkt het of je superei is blijven kleven!!!!