Nee , dat wou ik morgen doen , en zaterdag met een digitale , hoop zoooo dat ik niet ongesteld word , ik zit vol ongeloof tot ik de bloed test heb
Als het goed is wordt die morgen met ochtendurine echt een hele mooie duidelijke streep en dan niet meer twijfelen hoor!!!!
Morgen! En m'n biologische klok word om iets voor 6 wakker, voordat Ben zn wekker gaat.. heel irritant! Vind 8 uur een mooiere tijd
Moest om 6u al plassen nodig dus ff gedaan en is net genomen de foto maar hij was al zo na 5 min wanneer je t af mag lezen. Zit nu natuurlijk niet om de dag te testen maar elke dag haha, zelfde als gister dus
Als je het trekt (en das lastig, I know) moet je pas eigenlijk vrijdag weer ff testje doen, dan kan je goed duidelijk dat ding zien oplopen! Maar deze is echt super super duidelijk, helemaal voor 9 dagen na tp! Mannetje ook al voorzichtig blij??
Ja die is al wel blij maar goed die dacht toen ik in de stoel bij de tp lag al dat ik zwanger was. Haha
Gefeliciteerd Tess!!! Ik ben heel blij voor jullie! Zoveel dagen achter elkaar een streep is gewoon zwanger, geweldig!
Dankjewel Kahlan , ik geloof t denk ik pas echt wanneer de bloedtest er is , had gister al kramp pfff maakte me meteen zorgen
Ik had in die periode echt iedere dag kramp en maakte me zoveel zorgen dat het mis zou gaan, dus ik snap hoe je je voelt. Ik begon pas een beetje te ontspannen toen ik met de 7 wk echo een kloppend hartje zag. Ook toen moeders voor moeders langs kwam was ik weer helemaal zenuwachtig: wat nou als ik op hun test niet zwanger zou zijn....? Dus ik feliciteer je wel gewoon, maar ik snap dat het nog niet helemaal echt voor je is, zal ook nog wel even duren.
Hihi herkenbaar Kahlan en die kramp is heel normaal verschijnsel, ik had hem ook, beetje ongigevoel, heb ik nog weken gehouden....
Geruststelling dames... Alleen voel me echt vanaf dag 1 zoals ik me nog nooit gevoeld heb in de positieve zin,weet niet of dat wat zegt maar heb gewoon altijd gedacht dat dit ons niet gegund zou zijn, en dacht waarom zou het lukken? Sta heel positief in het leven verder alleen dit dacht ik gewoon niet.. Kan natuurlijk nog van alles gebeuren maar we zien wel..