@elise jammer dat het met keizersnee moet maar als dat beter is voor jullie, fijn dat alle goed is met de kleine groeit goed door, rustig aan doen he!! @sterre zag de auto op fb mooi dingetje hoor!!! Snap dat het toch even rot voelt had ik ook toen we gingen samen wonen had ik een auto van mn opa geërfd en die moest weg, gehuild bah @tess gatver hey zet niet door toch?? Bedankt jullie zijn toppers, hoe rot ik me soms voel kan altijd bij jullie terecht Ik was gisteren bij mn neefje die paranormaal is en die vertelde mij dat ik vd eerste poging wel zwanger ben geweest van de 2e niet, bevestigt mijn gevoel want dat dacht ik ook
Wat bijzonder Wollfje! En fijn dat je gevoel bevestigd werd. Knuffel voor jouw. Hoe is het trouwens met het stoppen met roken van.je man.
bijzonder Wolffje, heb je hem ook gevraagd wat hij voor de toekomst ziet te gebeuren? of durf je dat niet aan? Heeft hij niet eens eerder gezien dat er wel een kindje komt met de tijd? Ik ben toen ook bij een vrouwtje geweest en die was heel stellig, 3e poging raak en een meisje, en bleef bij 1 kind. Verder had zij nog zoveel meer rake dingen! echt bizar, vroeg bijvoorbeeld waarom ze geen vader bij mij zag (dat klopt, geen contact mee) en ze zag toch wel weer dat hij contact binnenkort ging opnemen, dat is ook uitgekomen, en nog veel meer bizarre dingen. Ik geloof er eigenlijk niet zo in, maar dit was zo raak allemaal, te bizar! Tess, hoe gaat het??? is het bloeden al gestopt en nog testje gedaan? Ik vind het ontzettend klote voor je dat je zo in angst en onzekerheid zit!! ik hoop dat het Flevo morgen iets meer duidelijkheid kan verschaffen!
Niet goed.. blijf bloeden.. weet nu zeker dat t over is.. maar wil wel een extra bloed test na morgen of t hormoon echt minder word want mn test vandaag was net zo donker... ben er teleurgesteld en heb ff lekker gehuild bah
sterre klopt hij zei dec/jan zwanger of bevallen en nu ook jubi/juli bevallen of zwangen ben benieuwd hij zegt in ieder geval dat we kindjes krijgen en dat is belangrijkste, wel raar ook bij jouw hoe je er achteraf dan tegen aan kijkt Tess bij ons zhuis zeggen ze bloed betekend niet altijd het eindr wil je geen valse hoop geven maar een hele dikke knuffel xx
Jeetje Tess, ik ben nog steeds aan het hopen voor je. Bloed hoeft idd niet het einde te zijn. Wanneer moet je naar het ziekenhuis voor de bloedtest? Ik blijf aan jullie denken!
succes morgen Tess, als je die ene met dat zwarte haar hebt, weet ff haar naam niet, die belde mij al met een uur terug, die is super lief! hoop dat je ook snel weet hoe of wat, nogmaal succes, denk aan je morgen!! x