ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ze gaat mij bellen omdat ze het niet druk hadden, stelde ze zelf al voor. Gevraagd over een eventuele cryo, maar idd eerst gesprek en cyclus afwachten, die waarde van 182 hadden ze liever gehad op een dag 15/16 na punctie maar bij mij dan op dag 17. Dit was een 8 cellige van type 1 en normaal waren dat vaak type 2 zei ze dus t was wel verwacht dat dat embryo zich zou ik nestelen zei ze... die 2 die ingevroren zijn moeten dan verder als 8 zijn vertelde ze anders vriezen ze die op dag 4 niet in. Benieuwd ben ik eigenlijk niet meer maarja.. hoop half mei voor een cyro te mogen.

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ik had na mijn mislukte verse embryo, ook een gesprek voor ik verder mocht met cryo, gelijk inplannen dat gesprek hoor Tess, anders ben je weer weken verder. Dat gesprek had ik met Lely, noud dat stelde geen ruk voor, denk dat ik 1 minuut in dat hok heb gezeten, hij ging niets aanpassen, gewoon de cyro’s zonder hormonen terugplaatsen en moest bellen op dag 1 van mijn ongesteldheid. Snapte werkelijk niet waarom ik op gesprek moest. Misschien is het bij jou wel wat anders omdat mijn hcg meteen 0 was en ze bij jou even goed in de gaten willen houden of dat wel gaat dalen. Hoop in ieder geval dat ze snel bellen!

Elise, wat een leuke baan, klinkt tenminste super leuk!!

En hoe is het met Ivy, tijdje niet gezien?

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hcg was 270. Dus niet heel erg gestegen. Had nu wel 1000 moeten zijn. Volgende week donderdag weer bloed prikken en 22e een gesprek. Mocht ik pijn krijgen en weer gaan bloeden moet ik bellen en dan wel een echo of het misschien niet ergens anders zat.

4. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Jammer Tess, ik had het zo gehoopt voor je....

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wat naar zeg. Hele dikkeknuffel had ook gehoopt op beter nieuws. Hij stijgt heel langzaam maar stijgt wel.
    Pff dikke knuffel.

6. Sterre1977

Tess, had al via Messenger gereageerd, maar heb mijn telefoon in de play laten vallen (zat in kontzak, deed spijkerbroek naar beneden en hoorde plons) dus die doet het niet meer!! grrr...klotezooi.

Maar nogmaals, sterkte Tess!!

7. Sterre1977

yes hij doet het weer gelukkig :) simmetje even afgedroogd :)

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Gelukkig!!

9. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Och tess wat naar. Ik had ook gehoopt op goed nieuws. Nu hoop ik dat je snel door kunt gaan. Sterkte en knuffel.

10. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Tess, wat ontzettend klote! Hoe is het nu met je....
    Ik had ook zo veel meer voor jullie gehoopt.
    Dikke knuffel!!!!

@Stere, fijn dat je telefoon het weer doet. Ik kan ook echt niet zonder mobiel meer hoor, pffffffffff

Ik heb een beetje werkstress.... omdat ik gisteren moest inwerken, maandag en donderdag moet inwerken, komt mijn eigen werk een beetje in de knoop. Woensdag een diplomering van een groep studenten moet ik nog dingen voor doen....En ik werk natuurlijk maar 4 uur op een dag.
    Dus ik ga zo maar even 2 uurtjes werken in de hoop dat mijn hoofd leeg is en dat ik een rustig weekend heb.
    Gelukkig kan ik thuis in alle systemen, zodat ik wel hier lekker aan de tafel in mijn joggingbroek kan blijven zitten :D

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre fijn dat je telefoon het weer doet.

Elise en gelukt meis je hoofd leeg maken.

12. Sterre1977

snik...hij is alsnog dood.. (de telefoon) hij deed het wel een dag, maar nu dus niet meer, helaas...

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ja snippie, heerlijk even 2,5 uur gewerkt en toen rust.... erg fijn hoor. Ik kreeg wel al op mijn kop van een collega.... maar ik kon het goed uitleggen...

Sterre, dat is stom!!!!!!!!

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Morgen!

Voel me opzich wel goed... Wist natuurlijk al vanaf dag 1 bloed dat het los ging komen.. of dat verwachtte ik.. We gaan vol goede moed weer naar onze cryo!!!!
    Vanmiddag gezellig naar vrienden, lekker eten en we slapen daar..
    Jullie nog plannen????

Sterre, wat voor foon had je en was je verzekerd?

15. Sterre1977

Elise, ik herken het hoor, ik werk soms ook een uurtje of twee uurtjes langer door, dus mijn gewone dag zeg maar, maar liever dat je dan met een rustig hoofd je weekend, of in jou geval straks je verlof, in gaat dan dat je wel je rust neemt maar geen rust in je hoofd omdat je weet dat je nog dingen wilt/moet doen..

en ja dat is heel stom :( Ik had een HTC one. Hij ligt nu in een pot met rijst (rijst absorbeert) en probeer hem dan morgen nog maar. Heb nu mijn sim in een oude HTC met barst in scherm omdat die uit de broekzak van mijn rijbroek ooit viel tijdens opstappen..maar goed, ik heb in ieder geval iets. Helaas was ik niet verzekerd en mijn abonnement loopt ook nog een jaar!

Tess, ben je donderdag meteen gestopt met de utro? en bloed je nu nog steeds? Komt in principe nu gewoon over vier weken een nieuwe menstruatie en mag je dan voor je cryo gaan? In ieder geval een fijn vooruitzicht vanmiddag Tess, geniet ervan!

Ik ga zo mijn zusje ophalen (ze rijdt ook paard) en dan samen naar O.lly, ff longeren of misschien heeft mijn zusje zin om te rijden. Daarna gaan we vanmiddag op jacht voor een auto'tje voor mijn zusje. Haar relatie is over na twee jaar. Ze hadden net een huis gekocht maar na drie maanden zag mijn zusje het niet meer zitten. Nu dus weg bij haar vriend, maar ze reed altijd in zijn auto. Omdat ze vliegt en dus soms midden in de nacht naar schiphol moet voor haar werk (stewardess) moet er dus echt een auto komen. Ze had er 1 van ons kunnen lenen, maar wij hebben er natuurlijk nog maar 1 ipv 2, dus dat wordt hem ook niet..

fijn weekend dames!

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik bloedde donderdag niks maar gister en vandaag wel.. en idd donderdag geen utro meer gehad.. en heb nu zere borsten pfff.. vreemd lijf!

Jammer voor je zusje! Hoop dat jullie een autotje vinden...

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elise fijn dat je nog even hebt kunnen door werken.nu rustig het weekend in.

Sterre wat balen van je telefoon hopelijk helpt de rijst.

Wat vervelend voor je zusje zeg. Succes met auto zoeken.

Tess lekker even gedachten ergens anders. Geniet er van meis.

18. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoe gaat het met jullie?
    Nog een auto gevonden voor je zusje Sterre?

Hier gaat het wel. Wel een leuk weekend gehad. Bloed nu nog steeds best veel vanaf donderdag al.. dus nu 9e dag dat ik bloed... Normaal maar 5 dagen max dus hoop dat t snel stopt..
    Deze week hebben we een verjaardag en paasweekend ook gourmetten en op visite. Opzich een gezellige week.

19. Sterre1977

Wat balen dat je nog steeds bloedt Tess, nou hopelijk betekent dat wel dat het daarna echt goed schoon is en er niets achter blijft, zodat je zonder gedoe naar de volgende poging kan! Morgen gesprek toch en donderdag bloedprikken?

Geen auto’tje gevonden, maar we gaan van de week weer even op jacht J

Hoe is het verder met iedereen? Hier lekker hoor, ga met een half uurtje naar huis, dan zit het er alweer op. Morgen weer afspraak Arbo, eens kijken hoe we verder gaan J

20. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hier alles wel goed hoor Sterre, 34 weken alweer. Nog twee weekjes en dan lekker verlof. Het gaat nu ineens zo hard, niet normaal meer. Ik heb nog steeds het idee dat ik meer tijd nodig heb om eraan te wennen dat ik zwanger ben... :) straks is het toch echt zover.

Deel Deze Pagina