ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

jeetje Kahlan, 34 weken alweer dat gaat inderdaad zo super snel!! jij gaat dus lekker door tot 36 weken! Succes met de laatste twee weekjes tot je verlof! Voel je je wel nog goed?

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess wat maar zeg :( nog steeds bloed verlies. Hopelijk snel over. Wel leuke dingen in vooruitzicht.

Sterre ben benieuwd naar jr gesprek morgen.

Kahlan wow gaat inderdaad snel zeg:)

3. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hier gaat alles ook zijn gangetje. Heerlijk gewerkt vandaag, nu nog 2 dagen en dan lekker verlof.
    Wat Kahlan zegt heb ik ook, ik heb het idee dat ik nog langer wil wennen aan het idee dat ik zwanger ben.
    De box is net gebracht, dus nu alles in huis!
    Zondag komen zus en zwager helpen met de woonkamer en de box in elkaar zetten :D

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hihi zo leuk de box in de kamer:).

Ik hoor over 5weken wanneer de kleine gehaald word:)!
    Ik kan niet wachten tot ik de kleine heb

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wow Kahkan, Elise en Snippie gaan hard!!!

Ik heb morgen afspraak in t ziekenhuis. Blijf veel bloeden en soms echt kramp.. Hoop dat hun niet denken dat ik me aanstel maar vind t zo raar zoveel kramp..

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Oh en donderdag weer bloed prikken en 22e evaluatie gesprek

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess echt vreselijk meis vind wel heel goed hoe je er mee om gaat ik had het ook toen ik echt iets verloor toen was het bij mij ook echt het gevoel weg hopelijk mag je gewoon bij de volgende ongie je cryo doen.

@sterre das wel rot met je zusje woont ze net samen en dan loopt het stuk hopelijk vinden jullie snel een autotje voor der.

zwanger dames jullie gaan echt hard hihi niet wenen aan de zwangerschap hihi gewoon die kleine in je handen heeeerlijk

@hier zit in mn ongie anders had ik nu mogen beginnen maar toch ook wel blij dat we nog even wachten, afvallen gaat echt rampzalig ik kan het gewoon niet vind het super moeilijk, manlief nu al 10 dagen van roken af echt super trots op hem dus maar verwend met eten bij de grote gele M hihi, afgelopen weekend weer lekker naar camping geweest (daar hebben we staan carvan met alles er op en eraan) moest weer schoongemaakt worden, aankomend weekend er ook weer lekker heen :)

8. Sterre1977

Wolffje, snap dat het best zuur is dat wachten!! Maar je moet maar denken dat je wel in met een zo goed mogelijk voorbereiding aan je derde poging kan beginnen! Super van je mannetje dat hij al 10 dagen van het roken af is! En ach...dat lijnen, als je gewoon een beetje op gewicht blijft is het toch prima! Ik geloof niet dat het hem in die paar kilo’tjes zit!

Bah hier mijn telefoon vergeten, das ook mijn agenda en daar staat in met wie ik straks een afspraak met de arbo heb etc..nou ja..op een andere manier maar achterhalen dan..

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Willfje balen.zeg dat wachten. Ja knap zeg van je man!
    En idd wat sterre zegt gaat echt niet om die paar kilo's maar snap dat je baald.
    Heerlijk zeg even er tussen uit elk weekend zag leuke foto's.

Sterre Ohh balen zeg. Is altijd wel fijn te weten met wie je gesprek hebt hè!

Tess hoe is je gesprek gegaan?

Hier lekker weekend weg geweest!!
    En.vandaag komt de commode:)

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Net voor een echo geweest..omdat ik veel bloed verloor en kramp had s avonds.. niks geks te zien en baarmoeder was verder schoon behalve wat vocht wat weg moet.. 1 eierstok was heel gevoelig en ipv donderdag nu bloed moeten prikken. Als t het hormoon laag is is het goed anders hoor ik hoe en wat.. verwacht het niet maar hij wou nu zekerheid..
    Mocht beneden bloedprikken en er waren er 21 voor me.. toen riep ze me en mocht ik al voor, omdat hij me voor half 2 wou bellen.. Iedereen keek me aan haha.. Verder dan 22e evaluatie. Dit was puur ff dat ik zekerheid heb en er niks gek was

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Naar he dat wachten Wolffje.. na de 1e mislukte keer heb ik van maart tot sept moeten wachten pfff ken het gevoel..
    Goed dat hij nog gestopt is joh!!!!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Spannend Tess kon hij wel zien of baarmoeder schoon was. Hopelijk geen buitenbaarmoederlijk zwangerschap meis.

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja baarmoederslijmvlies dun en alleen wat bloed/vocht.. Hcg is vast gedaald

14. Sterre1977

haha heb ik ook een keer gehad Tess, rode stikker, zat echt 30 man en ik zat net 1 minuut, allemaal boze blikken hihi.. maar fijn dat je bloed geprikt is!

Snippie, lekker de comode!! wij morgen de meubels!

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hcg was nu 18!! Mooi gedaald na donderdag nog 270 te zijn geweest..

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Het wat fijn Tess!! Op naar een.moooe cryo ronde meis!!!

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre leuk zeg:)!

18. Sterre1977

super Tess! (gezien de omstandigheden), maar dat betekent dat het tenminste goed schoon is en je er volgende ronde weer tegen aan kan! Ben benieuwd naar je evaluatie volgende week!

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    tess fijn dat de waarde uit zich zelf daalt anders moeten ze je ook nog schoonmaken dat lijkt me helaam ielll, hopelijk mag je snel beginnen met je cryo.

ben ook super trots op mn mannetje :)

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina