Tess das niet goed meis, hier ook pijn in de rug gisteren bij oudvrpuwtje de vloer geboend doen we dus ool niet meer Khoop dat je gesprek gied verloopt en dat je weer mag beginnen wanneer jij je,dar goed bij voelt. Hier verder wel goed nog 5 en een half uur werken en dan lekker naar de camping heerlijk even het zhuis gebeuren vergeten jullie nog plannen voor het weekend Zondag avond gourmetten met mn mama mn pa en broertje gaan naar rotterdam voor,voetbal wedstrijs
Lekker Wolffje even weekendje naar de camping! Hoop dat je mooi weer hebt, morgen beloofd in ieder geval een mooie dag te worden.. Hier gisteren heerlijk gewerkt, maar vanacht weer maar 3 uurtjes geslapen, dus vandaag gaat een langggggeee dag worden.. Balen Tess, rustig aan in beweging blijven maar.. Ik heb mijn rug 5 jaar geleden gebroken gehad (van mijn paard gevallen) en sindsdien is hij ook niet meer wat het wezen moet. Het verbaast mij ook bijzonder dat hij zich nu ik zwanger ben zo goed, houdt, echt nergens last van! Wat heerlijk trouwens dat je tuintje voor je gedaan wordt Tess! Die van ons wordt 7 mei helemaal opnieuw aangelegd, ben zo blij! Kost ons wel al het vakantiegeld, maar goed, we gaan dit jaar toch niet weg en vind het wel fijn als ik met verlof ga dat ik gewoon lekker in de tuin kan liggen.. Verder van het weekend weer op autojacht, hebben nog niets gevonden voor mijn zusje en haar ex komt vanavond de auto terughalen en ze moet over twee weken weer vliegen, dus echt even opschieten nu
Heerlijk ff samen genieten Wolffje.. Hebben jullie mooi goed. Jij ook last van je rug dus.... Auw.. Gebroken Sterre! Ook heftig.. Dan is t aardig knap dat je nu niks merkt.. Heeel fijn! Dus jullie tuin uitgezocht? Is fijn hè, lekker voor de zomer je tuin klaar en dan er elke dag van kunnen genieten.. Suc6 met de auto jacht! Ik ben ook gewoon een mietje hoor, heb altijd wel wat.. Maar ging altijd netjes werken eerder.. Meer van die simpele dingen heb ik.. En m'n rug echt geen idee hoe dat komt, misschien dat we vorige weekend ergens anders sliepen en t bed niet goed lag.. Kan nu in in ieder geval niet ontspannen zitten of recht op lopen. Verder hebben we leuke dingen deze komende tijd. Maandag gezellig met familie eten. Volgende week kermis in mn oude dorp en gaan we de tent in (haha) Bandje en een wijntje er bij.. Ach nu kan het, drink nooit! 24 mei hotel met Ben (via vak veilingen , altijd leuk) 30 mei trouwen vrienden van ons.. 6 juni Marco Borsato En 26 aug vakantie. Kijk overal naar uit. Helpt wel al die leuke vooruitzichten. En natuurlijk hopen op onze cryo komende maand
Goedemorgen meiden! Jullie een beetje verwaarloosd, sorry. Maar had een erg drukke week want ik heb gisteren voor het laatst gewerkt en heb nu heerlijk verlof! Al ben ik nog steeds bang dat ik me ga vervelen @Tess, balen van je rug... ik heb ook veel rugklachten door een scoliose. Vandaar nu in de zwangerschap ook mijn bekkenklachten, naast de bekkeninstabiliteit. Doe maar rustig aan .... Wat heb je leuke dingen op het programma staan!!!Dat geeft energie en die heb je nu nodig. @Sterre, rug gebroken, klinkt eng. wel fijn dat je daar nu geen last van hebt tijdens je zwangerschap. @Wolffje, lekker naar de camping. Mijn beste vriendin heeft ook een stacaravan, zo lekker om daar dan te zijn. Geniet er van en hopelijk kan je het ziekenhuis gebeuren ook lekker even los laten. Hier komen zondag mijn zus en zwager en dan gaan ze helpen met de woonkamer omgooien zodat de box erin kan. Heb ik echt zin in!!!
Sterre dan is het inderdaad bijzonder dat je nu nog geen last hebt. Gelukkig maar!! Zag dat auto.gelukt is!! Mooie wagen!!! Wat fijn dat de tuon gedaab gaat worden. Kom maar op met het mooie weer!! Tess hoe is het nu met je rug. En fijn dat iemand jullie tuin doet! Wollfje geniet lekker van je weekend camping!! Vandaag was het prachtig weer. Elise heerlijk verlof. Je gaat merken vervelen ga je biet in je verlof!! Soms.kom je zelfs tijd te kort haha. Leuk de box
Morgen!! Wou jullie allemaal fijne paasdagen wensen! Staat de kamer er Sterre?? Succes met de box Elise! Hier gaat t wel beter met m'n rug. Zo lekker ontbijtje in de tuin en vanavond met me lieverd gourmetten. Morgen naar familie.
Snippie, we zijn inderdaad, godzijdank, geslaagd voor een karretje, ze is er super blij mee, dinsdag over een week mag ze hem ophalen, net op tijd, paar dagen erna moet ze weer vliegen! Jou buik groeit trouwens ook enorm zag ik op FB snippie, heb je er geen last van? die van mij begint nu ook wel aardig te groeien en merk dat hij in de weg gaat zitten, met uit de auto stappen, bukken, slapen etc. Nog niet heel erg hoor, maar begin me er nu wel bewust van te worden Jij, en de rest natuurlijk ook, ook fijne Pasen Tess, lekker aan de gourmet! geniet ervan! ik net spinazie met gekookte aardappel, niet echt mijn favoriet, maar we gaan morgen uit eten dus dacht vanavond ff gezond
Mijn zus en zwager zijn 4 uur bezig geweest..... ik heb wel wat geholpen maar heb op het moment zoveel last van mijn bekken, dat ik niet veel kon doen..... Maar het is super leuk geworden, ik ben er blij mee. Daarna gegourmet en zij zijn om bij half 8 naar huis gegaan.... nu lekker hangen op de bank. Zo rond 21 uur komt een vriendin hierheen en ga ik met haar mee naar duitsland (waar zij woont) even een nachtje slapen en gezellig bijkletsen. Morgenavond moet haar man weer werken in Utrecht en dan brengt hij mij weer thuis.... helemaal gezellig dus!
Jullie ook allemaal fijne pastn Wat fijn Tess dat je rug beter gaat! Veel plezier morgen. Sterre fijn.dat de auto net optijd is. Hij zit al.een tijdje in de weg dus.je begint er soort aan de wennen. Vergis me nog dikwijls in de afstand ergens tussen haha. Maar goed als dat alles is. Maar wordt inderdaad wel zwaarder nu. Ik draag ook alleen van voren. Van achteren zie je niet dat ik zwanger ben haha. Bukken en slapen is inderdaad minder en weer opstaan. Van de bank haha. Elise pff das lang bezig gewoon maar jah nu staat hij tenminste. Wat gezellig dat je naar je vriendin gaat veel plezier.
allemaal een goed weekend en leuke paasen ghad gelukkig maar wij zijn weer thuis vanacht pas om 3 uur gaan slapen ivm wedstrijd pec zwolle - ajax mn vader en broertje waren er heen en denk ik niet fijn als hun weer komen en er is niemand om je vreugde mee te delen, maar gaan vanavond op tijd naar bed. zie allemaal mooie buikjes voorbij komen op fb heerlijk elise ook lekker de boel klaar heerlijk rustig aan doen met je lichaam hoor!!!
Goedemorgen!! Snippie, was niet alleen de box hoor de hele woonkamer is veranderd, dingen eruit... alles even goed schoongemaakt.... dus de woonkamer is er helemaal klaar voor. Volgende week donderdag komen 2 vriendinnen helpen met de slaapkamer, bed opklossen, goed schoonmaken, nieuw kaste in elkaar zetten, de wieg in de slaapkamer....dingen weggooien Ik ben gisteren gezelig bij een vriendin van mij geweest, lekker geknuffeld met haar zoontje van 4 maanden, lekker in bad gedaan en de fles gegeven.... zalig zo een dagje..... @Wolffje, was wel een stunt en zal wel een feest zijn geweest, ok nog naar de huldiging geweest.
Gezellige weekenden dus allemaal.. Lekker!!! Fijn dat je hulp hebt Elise! Lekker he alles klaar en veel weg Vanmiddag de evaluatie, zal wel niet veel voorstellen
Veel succes vanmiddag Tess!! Het is heerlijk om alles af te hebben en op te ruimen.... nesteldrang heet zoiets