ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wollfje wat leuk dat je ze opwachten!!

Elise Ohh dacht al:)!
    Heerlijk dat alles zo opschiet en je hulp krijgt.

Hier alles al schoon gemaakt door schoonmoeder toen wij lang weekend weg waren. Langzaam aan deze week.beginnen met wasse.

Tess heel veel succes vandaag?!

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Elise, bed op klossen? Ga je thuis bevallen?

Tess, succes met de evaluatie, ben benieuwd, maar ik stond met 1 minuut buiten, stelde geen ruk voor, hoop dat je snel ongesteld wordt zodat je aan de cryo kan beginnen en dat de VU plek heeft, ikl had mazzel, bij beide cryo terugplaatsingen kon ik gelijk door, maar hoor nogal eens dat je soms bij VU maandje moet wachten. L

Thanx Snippie, inderdaad al een best een buik, ben benieuwd waar dat straks eindigt, of misschien heb ik de grootste groeispurt inmiddels gehad..

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre ook als je niet thuis.bevalt moet jr.bed op.klossen voord.de.kraamzorg. Daarnaast kan ik uit.ervaring zeggen is het heerlijk na een keizersnede dat je bed hoger staat.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nou mijn buik stopt ook niet met groeien en de grote groei speurt van baby en buik moet je nog krijgen haha

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    hey dames,
    Hoe is het met iedereen?
    Ik ben er even een lekker lang weekend uit geweest met schoonzussen en zwagers. Nog even stilte voor de storm :)

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Heerlijk kahlan!! Nog even even en de kleine mag komem:)

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Espior hoe is het nu?

8. Sterre1977

Oh Kahlan, jij gaat echt opschieten nu, de eerstvolgende van ons clupie ben je! Tenminste, als er geen gekke dingen bij de rest gaan gebeuren, spannend hoor!! En heerlijk er nog even tussen uit!! Wij zouden niet gaan, maar hebben besloten met Pinksteren waarschijnlijk toch ook nog maar even een weekendje Landal te doen, lekker met de honden, ik ben dan 31 weken dus verwacht dan ook nog wel lekker te kunnen fietsen en wandelen met de honden enzo!

9. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Bij mij ging het met 35 weken ook nog goed hoor Sterre. Ik heb niet super veel gelopen, maar ik was ook echt niet overdreven moe aan het einde van de dag. Merk alleen wel dat ik steeds langzamer ga lopen, haha :D

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Lekker hoor dat je ff bent weg geweest Kahlan!

Nou gesprek gehad, was wel gezellig haha zat 20 min binnen :) , mag idd bellen bij komende menstruatie, hoop echt dat m'n lichaam het snapt, mocht ik na 16 mei nog niet ongesteld zijn dat moet ik bellen en krijg ik iets om het op te wekken, maar dat is vast niet nodig. Dan dag 3 uitgangsecho gezien de miskraam zei ze en hopen dat het Vu dan plek heeft..

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Oh lekker sterre toch nog weg.
    Fijn dat jullie nog zoveel kunnen:)!!

Tess ik.duim voorje dat je menstruatie optijd is.

12. Sterre1977

oh wat goed Tess, lekker weer vooruit kijken! hopen dat je ongesteldheid gewoon vanzelf weer op tijd op gang komt, vast wel!

Wat een gedoe zeg, je bed op klossen, ik verschoon zelf mijn bed wel als het daar voor is hoor...

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Bed moet idd op klossen en niet alleen voor het verschonen.... ook de controles, Helpen met de bv enz.

Tess, fijn dat je Door mag. Nu duimen dat je menstruatie op tijd komt!!

Sterre Hoe is het op je werk?

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Sterre echt is verplicht! Wat Elise ook zegt.

Ik wilde het bij de eerste ook niet maar staat ook in het protocol van de kraamzorg

15. Sterre1977

pffff wat een gedoe, heb net mijn boxspring eruit gedaan omdat ik het niets vond dat hoge slapen..als ik dat geweten had, had ik nog ff gewacht...

Elise, werk gaat super goed, ga weer met veel plezier en wil ook eigenlijk gewoon weer lekker full time! maar had vorige week een belafspraak en die wilde er niets van weten :( moest gewoon tot 14.30 ipv 16.30. Nou ja, nu blijf ik zelf soms een uurtje langer als ik lekker bezig ben en mocht ik wel moe zijn, dan stipt 14.30 weg. Waar ik wel van baal is dat ik dan over 9.5 week al met verlof moet, zie er nu al tegenop, verveel me vast kapot. Normaal wist ik wel wat te doen, lekker naar stal en rijden! maar ja, dat kan natuurlijk niet :)

16. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    fijn dat het werk wel goed gaat!! En idd je kan het beter laten staan en dan langer blijven als je je goed voelt....

Ik ben ook bang dat ik me ga vervelen.... Dus snap wat je zegt.... Heb wel voor de komende 3 weken aardig wat dingen staan... Dus hopelijk gaat het meevallen. Iedereen lacht me uit als ik zeg van dat vervelen....

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Kom ik je vervelen Sterre :p hahahaha

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Echt meiden geloof mij.maar vervelen zit er echt niet in!! Ik spreek uit ervaring haha

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ik moet er inderdaad omlachen om dat vervelen.

Bij de eerste ging ik al met 28weken volledog in de ziekte wet!!dus verlof!!

En nu al met 12weken volledig in de ziekte wet.

Dat houd in dat ik alin.mijn 18de week thuis zit en moet nog even.

20. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @elise heerlijk dat je zo veel goede mensen om je heen hebt die zo goed voor je zorgen en je helpen echt top dat maakt het toch allemaal iets gemakkelijker. Ik zelf ben niet naar de huldiging geweest ik was kapot lag de nacht er voor pas om 3 uur in bed :S bij mn zus moest bed ook omhoog (kratjes bier) is ook voor de kraamverzorgster een verplichting om te hebben vertelde ze

@tess gelukkig een goed en fijn gesprek gehad ik hoop dat je gewoon lekker op tijd ongie word en dan lekker mag beginnen met je cryos

@kahlan nog even lekker genieten groot gelijk hoor J

@sterre beval jij niet thuis dan? Het is een verplichting ook als de kraamverzorgster de kleine gaat verschonen en alles bij mijn zus hebben ze kratjes bier op de kop er onder gezet. Er is een bepaalde hoogte waar je aan moet voldoen. Wij hebben ook een boxpring op senioren hoogte kan er zo met de kont op gaan zitten hoef niet eens door de knieën dus wij hoeven niet te verhogen gelukkig

@snippie dat is ook niet niks dat je al zo lang thuis bent, maar altijd nog wel je dagen kunnen vullen? Ik heb ook altijd mijn dagen altijd wel vol haha.

@hier nog 1,5 week en dan lekker een weekje vakantie heerlijk, vanmiddag gehoord dat mn moeder volgende week woensdag word geopereerd ze is 50 kilo afgevallen (door middel van bypastoperatie) en er word nu huid weggesneden op buik, heupen en billen en als het hersteld is op de benen hele ingreep gaat ook heel wat gedoe worden dus als zij thuis komt uit zhuis heb ik lekker vakantie kan ik der helpen :) maar vind wel spannend ze krijg helemaal rond om onder de onderbroekrand een hechtingen

Deel Deze Pagina