ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hihi soms heb je van.die dagen hè.

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

oh wat grappig, woon je in die hoek?

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Was het proberen waard idd, zijn kwaliteit is wel verbeterd na het stoppen met roken gelukkig. En tijdens de behandelingen en na de mk was bij mij de zin totaal weg..Ook weer eens fijn zonder hormonen nu..

Aambeien, vreselijk! Heb het een jaar gehad toen, steeds bloedend na het toilet bezoek. Daarna ging t weg maar zit er wel 1 die klein blijft maar bij verstopping groter word..
    Ik had toen ook iets van zaadjes ofzo door m'n yogurt dat hielp wel..

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wij hebben trouwens ook niet zelf eerst geprobeerd omdat wij ook wisten van m'n vriend dat het slecht was.

5. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja, wij hebben wel eerst IUI gedaan maar de zaadopbrengst was elke keer zo slecht. Ik weet ook zeker dat ik verder niet meer aan de pil ga oid.

Ah, dank je Elise voor de tip, ga ik eens proberen. Ik ben echt een hele slechte drinker maar ik moet nu wel. Voel me nu ook een stuk beter dus dat is erg fijn. Ik drink meer en heb wat gedroogde pruimen die nog wel oke smaken dus naar de wc gaan gaat nu ook wat makkelijker. Ja die aambeien zijn echt geen pretje, ben al bang dat het bij de bevalling helemaal feest gaat worden. Eens kijken waar ik de meeste last van heb dan haha ;).

Wat gaan jullie snel Elise en Snippie, is nu echt aftellen he. Doe ik ook maar dan met mijn werkweken. Na vandaag nog 9 weken joehoe.

Fijn dat je ei ook weer is geweest Tess, ook wel lekker dat je van de hormonen af bent. Dat is wel lekker hoor. Daar had ik eerlijk gezegd nog wel moeite mee destijds. Eerst de hormonen, toen zwanger (heel fijn hoor) maar ik had echt het idee dat ik mijn lijf voor de zwangerschap al kwijt was. Zal wel gek klinken maar zo voelde dat voor mij, herstellen van de punctie tijdens de zwangerschap voelde gewoon wat veel.

Hoe is het verder met iedereen?

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ja sterre ik woon die kant op hihi

Ivy pff klinkt lang meis. Maar voor je het weet is het zo ver.

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @elise zeker niet makelijk om uit handen te geven is een vrouwenkwaaltje denk ik haha nog even en dan mag je je kleine meid vast houden J heeeeeeerlijk
    @tess jij ook al druk aan de klus haha wij hier ook, het is onmogelijk dat we de eisprong gemist hebben haha slecht he:p
    @snippie das niet eerlijk ben ook al zo benieuwd naar babyfotos en namen hihi :p

@sterre oeww samen de auto ophalen hihi die dagen ken ik ook ik heb volgende week vakantie en begin me partij sloom te worden afgelopen dagen haha leeft er helemaal naartoe

@hier wij hebben oook 14 maanden zelf geprobeerd en toen naar zhuis waar wij (ik) dacht dat het aan mij lag door mijn anoraxia verleden zijn wij ook meteen naar icsi gegaan door zaaduitslag van man lief.

Dinsdag had ik zhuis gebelt voor de pijn in mn buik, moest ik maar asprine nemen en dan zou het wel over gaan en anders ff langs huisarts. Gisteren heb ik urine ingeleverd was ook niks mis mee. Nu net bij huisarts geweest ook inwendig onderzoek gehad eierstokken en baarmoeder voelde goed mocht ik volgende week nog pijn hebben weer komen, en even over op diclofinac (wat is dus niet ga doen word ik ziek van) hij somde nog wel even op voor een eventuele zwangerschap maar daar geloof ik niet in. Nu afwachten.

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Snap wat je bedoeld met hormonen Ivy.

Hoe gaat t nu met je mams en jou Wolffje?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie baby kamers!!! Hebben jullie foto's? Geen foto ook prima hoor ;)

9. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hey dames, sorry voor de afwezigheid. Dit was mijn eerste verlofweek en wat heb ik geslapen zeg. Heb niet veel puf gehad om veel online mee te lezen. Ik hoop dat alles hier goed gaat met jullie!

10. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Even ego....
    Een super leuke fotoshoot met mijn moeder gehad.
    Bij thuiskomst gezellig alles bekeken en wat drinken. Ik naar de wc en jawel, weer bloed bij de urine.
    Dus lig weer aan de ctg. En nu wachten of ik weer 24 uur moet blijven 😕
    Ik houdt jullie op de hoogte.

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wollfje wat naar van je buikpijn! Hopelijk snel over.

Tess mijn babykamer is nog niet af en heb ook nog geen foto's.

Kahlan heerlijk verlof en al goed gebruik van gemaakt zo te horen.

Hier vanaf dinsdagavond t/m gisteren middag in het ziekenhuis gelegen.
    Ik heb al vanaf maandag contrasten/ harde buiken.
    Ze kwamen eerst om de 5min. Nu om de 15min. Verder hele dag door buikpijn. Maar omdat alles pot dicht blijft en baarmoeder hals niet verkort is mocht ik naar huis. Wel met strikte rust.
    Verder gisteren dus ook echo gehad. Kindje ligt voor en is ruim boven gemiddeld. Zit bijna aan de bovenste lijn.
    Helaas is er ook gezien dat er een nierbekken te groot is. Dit kan blaas problemen geven. Daarom mocht het dus echt zo zijn. Moet hij meteen na de bevalling aan de antibiotica om te verkomen dat hij infectie krijgt aan blaas urineweg. Verder kan.het geen kwaad. Maar leuk is anders.
    Dinsdag herhalings echo en hopen dat ze het gisteren niet goed gezien hebben. Zo wel dan.moet ik naar leiderdorp voor een nog uitgebreidere echo. Nou dat was het even.

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dames wat een berichten... aub kalm aan en denk aan jullie!

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Snippie, wat balen zeg.... Doe maar rustig aan.
    En hopelijk valt het mee met de nieren. Geen fijn nieuws allemaal zeg.... Heel veel sterkte!!!!

Hier nog geen nieuws. Het bloeden is gestopt. Dus hopelijk gaat de arts zo zeggen dat ik naar huis mag.
    Ik heb het erg druk gehad afgelopen week dus ik denk dat dit een fikse waarschuwing was.... Toch echt meer rust nemen in deze laatste weekjes....

14. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Even showen met een mooie foto van de fotoshoot gisteren.

15. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

jeetje even paar dagen niet geweest, en allemaal vervelende berichtjes, Elise, ik hoop dat jij inmiddels thuis bent!! rustig aan!! ik vind je foto trouwens echt super mooi!!! echt prachtig!

snippie fijn dat je weer thuis bent, maar niet fijn van die harde buiken! en ook niet van die vergrote nierbekken! ik hoop dat het er dinsdag beter uit ziet!

Kahlan, geniet van je verlof!! ik nog 8 weken werken, dus begin ook langzaam naar mijn verlof toe te leven..

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohh elise sorry helemaal je.bericht gemist!! Wta naar.zeg.hopelijk mag je naar huis!

Mooie foto elise

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wauw mooi hoor Elise!

18. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik ben weer thuis!!!
    Dus nu nog rustiger aan doen..... wordt een lastige opgave, maar het was weer een flinke waarschuwing.
    Meisje naast mij kreeg een placentabloeding, echt.... dat heeft me met beide benen op de grond gezet en is heel hard binnen gekomen. Ik GA echt rustg aan doen en meer doseren..... zo een bloeding wil ik echt niet......

Snippie, hoe is het met jou??
    Kahlan, ook erg rustig van jouw kant.... alles goed?
    Espoir, hoe is het met jou en de kleine man?

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elise wat fijn Dat je weer thuis bent.

Ik heb in het begin een placenta bloeding gehad. Kwam met bakken er uit Pffd.

Nu goed je rust pakken.hè!!

Hier nog het zelgde. Vooral snachts veel hardebuiken die om de 5min komen.
    Ook met lopen.in huis wordt de pijn veel erger. Dus schoet niet echt op. Kleine.is gelukkig wel druk genoeg.

20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Klinkt erg onrustig snippie.... niet heel fijn. wel geruststellend dat de kleine druk aanwezig is.
    Sterkte!!

Deel Deze Pagina