Tess, hoe is het met jou?? Moet je niet binnenkort ongesteld worden? Oh en foto,s van de babykamer, heb ik! Zal ze vanmiddag als ik thuis ben even erop zetten! Hij is nog niet helemaal klaar! Laatste dingetjes, plank boven commode, houten jalouzien nog ophangen en de muurschildering, maar die komt pas in januari helaas.. maar verder is het allemaal aardig af!
Weten jullie dat trouwens (zwangere dames) hoe het zit met harde buiken? Ik heb soms last van mijn buik, maar weet niet wat het is. Harde buik? Iets anders? Ik heb het vaak als ik lang gelopen heb. Als ik bijvoorbeeld van mijn werk naa rhuis ben wezen lopen (1 uur lopen). Dan voelt mij buik aan alsof er een balon van binnen te strak wordt opgeblazen. Klinkt als harde buiken, alleen dacht ik dat die gaan en komen. Dit heb ik gewoon opeens en houdt wel een uur of paar uur aan. Ga ik in bed liggen, dan zakt het wel op een gegeven moment, maar het zijn dus niet net als bv ween dat het komt en gaat. Ik moet volgende week weer naar de verloskundige, dan zal ik het eens vragen ook... Vrijdag trouwens mijn 3D echo bij dr. Papa, ben benieuwd!! Zin in! Hoop dat ze er een beetje goed voor ligt! Espoir, hoe is het met jou/jullie? Is er al zicht op wanneer de kleine man naar huis mag? En ben ook heel benieuwd naar de naam!! Maar kan me voorstellen dat je misschien even wilt wachten met delen tot hij thuis is! In ieder geval, ik hoop heel erg dat het met jullie allemaal goed gaat en jullie ondanks de achtbaan waar je ongetwijfeld in zit, ook heel erg kunnen genieten!
Sterre dat is inderdaad harde buik. Maar dat is niet standaard hoor dat het komt en gaat. Dan zijn het weeën haha en die wil je echt niet! En.als het pijnlijk is ook even aangeven
Nou pijnlijk is een groot woord, meer ongemakkelijk en voelt niet fijn, er staat spanning op en staan voelt niet fijn. Ik heb het niet vaak en als ik het heb, trekt het met een uurtje/paar uurtjes weer weg, maar zal het volgende week maandag even aangeven, dan mag ik weer naar de verloskundig J bedankt voor je antwoord! Voel me nu weer helemaal toppie hoor overigens, maar vorige week ff paar dagen wat minder met die gespannen buik, denk ff te druk geweest J
Jullie moeten echt rustig doen he Snipp en Elise!!!!!!!! Ben benieuwd naar de baby kamer! En ook hoe het met Espoir is.. Hier wel goed verder, moet als ik het goed heb volgend weekend ergens ongesteld worden, hoop zo dat lichaam luisterd, had al wel kramp heel heftig gister paar min en dat heb ik altijd week van te voor ongeveer. Mag dan bellen en dag 3 een echo blehhh.. Sterre, vanaf welke dag na menstruatie gaan ze dan echo's maken om je ei te volgen??
Lieve Tess ik doe niet anders. Ik lig hele dagen op de.bank maar dan nog heb ik pijn daarnaast heb een zoontje van 3,5 dus gaat volledig plat liggen echt niet en.dat hoeft ook niet can ziekenhuis. Ik moet nu gaan broeden zoals ze zeggen haha. Hopelijk word je optijd ongesteld meis. Espior idd meis hoe is het?!
Ik weet niet meer precies Tess, dacht vanaf dag 11 ofzo, weet echt niet meer, maar weet nog wel dat ze bij mij altijd later de eerste echo deden dan standaard protocol omdat mijn ei standaard op dag 19 pas sprong. Alleen de laatse keer, was hij bij de eerste echo al 18 mm en kon ik gelijk s avonds de pregnyl zetten en werd de tp gepland, heb dus toen maar 1 echo gehad. Ik had de ronde daarvoor utro gebruikt (omdat ik toen ook een cryo tp had) en daardoor was mijn cyclus daarna korter. In ieder geval hopen dat je ongi gewoon komt van het weekend!!!
Ja dat is idd logisch Snippie, je hebt natuurlijk ook een kleine rond lopen! Oke.. Ben benieuwd hoe alles dan gaat, eerst maar eens hopen dat ze plek hebben dan en het ontdooien goed gaat.....
Ik.duim voor je Tess. En word goed geholpen hoor. Manlief doet heel veel en me schoonouders. Zo komt me schoonmoeder weer.
Fijn dat je zoveel hulp hebt Snippie! nou hier dan paar foto'tjes van de kinderkamer, hij is nog niet af hoor, maar begin is er! zal volgende maand als hij af is nog eens een foto tje plaatsen!
Leuk kamertje hoor Sterre. Ik ben dan een week eerder uitgerekend maar het is bij mij nog echt niet klaar. De wanden en vloer moeten er nog in en de stucadoor moet er nog doorheen. Eind van de maand komen de meubels maar ik ben bang dat het dan nog niet in het kamertje kan. Mijn man is nooit zo erg vlot met die dingen. We wilden bv ook een nieuwe paardenstal, planning was voor de geboorte van een bepaald veulen. (en draagtijd is 11 maanden) nou toen de stal er uiteindelijk stond was het betreffende veulen 1,5 jaar oud.... Afijn, hij heeft inmiddels wel door dat ik het toch wel fijn vind als het op tijd af is. Dus hij heeft van mij nog een maand gekregen. Aan de andere kan wil ik toch dat ze de eerste tijd op onze kamer slaapt (nog ergens een co-sleeper scoren) dus zoveel haast heeft het dan niet maar dat hoeft hij niet te weten . Volgens mij zijn dat inderdaad harde buiken. Heb ik inderdaad ook last van als ik teveel heb gedaan. Niet pijnlijk maar wel strak gespannen. Ik heb er eens een topic over geopend. Spannend Tess, ik hoop voor je dat de cryo's goed ontdooien. Snippie: ook fijn dat je inderdaad genoeg hulp hebt.
Sterre wat onwijs leuk en lief kamertje!! wij hebben kozijnen blauw hihi!! ivy wat balen dat het niet vlot maar bedenk maar ik ben al 32 weken en kamertje ook nog niet af haha! Maar komt wel echt schot in de zaak! Als ik binnen kort energie heb even alles inruimen!(kleertjes) Gewoon niks zeggen tegen je man hihi! Ja zou wel moeten anders mocht ik niet naar huis,
Helaas, helaas.... ondanks mijn bankhangen, dvd kijken en heerlijk in mijn eigen bed slapen, toch weer een lichte bloeding.... Ze nemen toch het zekere voor het onzekere en nemen me weer op voor de komende 24 uur.... lastig zo een voorliggende placenta hoor, pfffff...... maar kindje maakt het goed en dat is het belangrijkste!!!
Sterre, wat een lief kamertje, helemaal schattig!!! Snippie, fijn zoveel Hulp.... rust dan maar nemen waar kan. Tess, ik duim hard dat er plaats is en dat jullie verder kunnen. Ivy, ik ben echt blij dat ik het optijd af had thuis... gaf mij rust... maar ja, als je afhankelijk bent van man