Elise, de muur op de slaapkamer, is nu nog dieppaars, hij wordt oud roze. Is je paard niet te vertrouwen buiten? Wat zou ik graag eens lekker een buitenritje maken!
Ohhh mooi, oud roze.... dat wordt dus vast prachtig! Het paard wat ik rij, is levensgevaarlijk buiten. Draaien,spinnen, je eraf willen hebben en zo hard mogelijk (het is een reiningpaard en kan heeeeeeel hard) weg rennen..... Dus ik waag mijn leven daar niet aan. Terwijl hij in de bak geen vlieg kwaad doet, je er een kind op kan zetten. Maar dat is wat angst met hem doet Ik ga gelukkig af en toe op een ander paardje van stal het bos in!
Tess veel plezier vandaag. Mijn man praat soms ook in zijn slaap en tegen woordig ons zoontje ook!! Vervelend van je hoofdpijn Elise ook nog steeds hoofdpijn. Wat naar je ook nog steeds hoofdpijn hebt. Ohh dan zou ik dat inderdaad ook niet doen als hij zo opstandig is buiten. Gelukkig kan je op een andere wel een buiten rit maken. Espior gaaf kleutje.
Espoir , jij dus ook nog hoofdpijn , bah , vervelend zeg.. Nog bh kunnen scoren? Ik had tijdje terug altijd pijn onder m'n linker borst , ben met vriendlief ff naar de hunkermuller geweest m'n maat laten na meten en had gewoon echt een d cup nodig ipv c ,en wat zit het lekker!! Ook geen pijn meer..De schilder t mooi geschilderd? Oud roze klinkt erg gaaf. Elise , lekker veilig in de bak dus , haha super leuk dat rollen , een vriendin heeft ook 2 paarden en die gaan idd dan ook altijd rollen, schattig.. Soms heb je die behoefte wel hè zo van laat me maar , heb t zelf ook zoals v d week, ben ik soms blij dat ik ff alleen ben.. maar nu vriend terug is ook wel weer heel fijn samen , maar hij moet dus nog volgende week en week er op waarschijnlijk weg en daar slapen bij die klus , maar ach hij kan naar huis als t moet t is maar uurtje rijden. Dat zou mijn mams ook hebben wanneer ik daar lig met m'n morfine haha , samen in de relax stoel, ma aan de oxazepam omdat ze zenuwachtig is voor mij en ik aan de morfine Snippie , morgen weer terug of maandag ? Wel fijne week gehad hè? Sterre, ben ook benieuwd naar jou , en hoe is het trouwens met jou paardje afgelopen ? Kan die alweer goed plassen ? Gezegend , welkom hier! Ook lekker gestart nu ?
Gezegend, welkom! Tess, nee, hij moest besteld worden. Denk dat ik toch maar weer naar de Hunkemöller ga, daar zijn de prijzen ook wat leuker! De schilder heeft mooi werk geleverd, ben er erg blij mee! Vriendlief gaat zo nog ff een lamp ophangen, eindelijk.. we wonen hier nu al bijna een jaar!
Jullie gaan zo snel hier, dat is niet bij te houden bijna. @Sterre, oh fijn dat de punctie zo goed ging, dat is in ieder geval stap 1 en 8 eitjes is een mooie score zeg. Miep en gezegend welkom! Espoir, ach dat valt nog mee hoor, wij wonen inmiddels ook alweer drie jaar hier en vorige week net de tegeltjes van de keuken binnen. Dat is stap 1, nu moeten ze er nog op . Elise, dat is jammer als een paard niet te vertrouwen is buiten. Ik ben zelf zo'n angsthaas, mijn paarden doen niks maar ik vind het zelf te spannend met al het grote verkeer wat regelmatig langskomt. Straks nog een weekje werken en dan lekker naar de paardenvierdaagse met een van mijn dames, echt heerlijk altijd. Hond mee, paard mee, man mee (groom) lekker rijden en lopen met de hond. Zo, nu eerst nog even boodschapjes doen, paardjes verzorgen en beetje bankhangen denk ik.
Espoir, ja, ik had vandaag wel kunnen werken als het had gemoeten hoor, maar zal het je niet aanraden..
Meiden, jullie gaan hard met kletsen! Tess, gisteren lekker the Voice gekeken, ik ook in mijn bedje, lekker rustig aan. Wolfje, heeft mannetje een beetje goed geprikt? En espoir, dit keer wel geslaagd voor een nieuwe bh? Elise, ik ging vroeger altijd alleen met mijn paard het bos in, tot ik er 3 jaar geleden ben afgevallen en mijn rug heb gebroken. Gelukkig had ik toen telefoon mee, maar lag daar mooi wel een uur te wachten op ambulance. Sindsdien is paard ook niet meer zo chill alleen (ook mijn spanning) dus ga ik altijd met stalgenoten. Mijn stal is ook midden in het bos, ideaal. Gelukkig kan je af en ander paard pakken zodat je af en toe nog heerlijk naar buiten kan! OH en Tess, hij is weer helemaal happy hoor, bedankt voor het vragen. Ik iets minder...de dierenarts rekening kwam net binnen.,... 145 euro!! nou ja, het moest toch gebeuren, niet kunnen plassen lijkt me niet zo fijn.. Overigens kon ik gisteren ook moeilijk plassen. Vraag me af of dat normaal is na een punctie, weet iemand dat? zat geen druk achter en echt druppelsgewijs. Deed ook zeer. Gelukkig vandaag weer helemaal goed Oh en Ivy, het waren er zelfs 9 ipv 8 Hier gaat het verder prima! vanmorgen even naar de kapper geweest en net even bij mijn paard langs geweest. Mijn zusje was met twee stalvriendinnen van me een ritje gaan maken. Ze had al een jaar niet gereden, maar ging goed gelukkig. Als alles goed gaat straks , gaat ze hem wat vaker doen. Nu wel moe, dus verder doe ik rustig aan vandaag. Voel me wel al zoveel beter dan gisterenavond, had toen toch best last van napijn, maar voel me nu al voor 95% de oude. Denk dat ik morgen helemaal weer fit ben. Morgen dus bellen, tussen 09.30 en 10.00 en dan hoor ik of er een terugplaatsing is. Kahlan, ben jij al zenuwachtig voor de punctie? ik ga aan je denken en heel hard voor je duimen dat je net zo'n "fijne" punctie als ik hebt. Het komt vast goed!!
in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten onderdrukkende fase (lange protocol): wolffje -- decapeptyl 26 aug -- (echo op 5/9) stimulerende fase: Tess -- menopur 23-08 --(30-8 1e echo) Espoir -- Gonal F 23-8 -- (2-9 2e echo) Elise -- gonal-F 28-8 -- (06-09 1e echo) punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod: Sterre -- Vrijdag 30 augustus punctie Kahlan -- maandag 2 september punctie zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
Jullie gaan veel te hard meiden, kan het nauwelijks bijhouden op mijn mobiel zo Hier gaat alles ok, zenuwen zullen morgen wel toeslaan denk ik. Het is vandaag mijn trouwdag, we zijn 1 jaar getrouwd. Mijn man is weg op een vrijgezellen feest dus ga vanavond heerlijk alleen een vrouwenfilm kijken, dat etentje halen we wel weer in! Haha. We waren al lang blij dat de punctie niet vandaag was. Ik ga morgen weer even uitgebreid bij lezen. In de tussentijd: fijne avond allemaal!
fijne avond Kahlan, geniet van je avondje lekker alleen (vind dat heerlijk zo op zijn tijd!) En gefeliciteerd me jullie trouwdag!
Pff sterre wat een bedrag meis.maar hij is weer de oude daar gaat het ook om. Wat fijn dat het goed ging vandaag! Rustig aan he meis!! Gezegend welkom en succes. Tess we gaan morgen naar huis. Moetmaandag werr werken en oppassen en zoontje weer naar psz. Kahlan gefeliciteert met je 1jarig huwelijk en geniet van je avond
Snippie, schaam schaam, maar waar waren jullie ook al weer heen? en zie in je banner dat het inmiddels nog maar twee weken is voor jij weer aan de deca gaat, das ook snel gegaan!
@kahlan gefeliciteerd met jullie 1 jaar trouwen, en dan ben je nog alleen ook. @snippie ik spuit al vanaf afgelopen maandag, maar vandaag deed manlief voor de 1e keer, ging hartstikke goed hij mag morgen weer doen ik merk wel dat ik er al goed op reageer, opgezettebuik, grotere borsten en kan vreselijk goed slapen haha. @sterre ben heel erg benieuwd hoe het met je eitjes gaat en wanneer ze ze terug plaatsen spannend @gezegd welkom in de club, hopelijk is het voor jouw ook snel raak
Wolfje, ik ook, nog 2.5 uur, dan weet ik het..stiekem toch wel spannend. Ik ga er eigenlijk wel stiekem van uit dat er morgen terugplaatsing is, er zal er toch wel 1 goed zijn... Vanmiddag even naar Laren, gooide run. Die zou ik eigenlijk lopen vanmiddag, maar dat durf ik nog niet aan. Dus mijn startnummer aan mijn broer gegeven en die loopt hem nu... Hebben jullie nog plannen vandaag? Morgen were spanned dagje. Tess echo en Espoir ook toch? En Kahlan natuurlijk de punctie!
Dankjulliewel allemaal jullie ook succes en op dat we allemaal gauw zwanger worden! Wolfje jij en ik zitten op dezelfde planning ongeveer ik ben 28 augustus begonnen met desapaptyl en heb as vrijdag 6/9 de echo.. Spannend allemaaal!