Klagen mag altijd even hoor.. Lastig dat je er zo'n last van heb zeg.. Hopelijk brengt het badje verkoeling. Ja bah kriebels in m'n neus en droge keel steeds, zo geen zin in , vrijdag Marco Borsato in het Ziggodome en zaterdag bbq met vrienden. Dus gauw weg hoop ik maar vast niet.. Morgen weer een echo, dag 10 is dat.. t schiet op.
Spannend Tess morgen de echo ben benieuwd! Sterre wat vervelend dat je zo'n last hebt van de warmte vooral nu het warme weer er aan gaat komen... Wat fijn dat je al kan aftellen voor je verlof Met mij gaat het wel weer hoor, heb heerlijk genoten van het lekkere weer en ik had afgelopen week een heel leuk gezin waar ik heb gewerkt dus dat scheelt ook een hele hoop! Ik denk dat we even een pauze van een half jaar in lassen en dan zien we het wel weer.
nou misschien wel goed didder, en je kan altijd eerder stoppen met je pauze natuurlijk! als je na een maand of 3 denkt, ik wil er weer voor gaan/kan het weer aan, kan je natuurlijk altijd verder! Fijn dat het in ieder geval weer wat beter gaat! Tess, morgen alweer dag 10!! oh spannend!! ben erg benieuwd! en ga duimen dat het VU plek heeft! joh wie weet heb je eind van de week alweer een Cryo aan boord! Is Vu maandag wel gewoon open met Pinksteren? volgens mij wel, VU gaat geloof ik altijd we3 door! heb ook wel eens een tp op een zondag gehad..
Ik heb geen idee hoe dat werkt? Hoe weten ze nou wat mn ei doet als het vrijdag nog nie groot genoeg is? Heel benieuwd morgen ff vragen
neee ze laten hem springen met pregnyl! ik moest toen op een donderdag komen voor 1e echo, ei was 17 mm. Als ik ''s avonds mijn pregnyl zou zetten, zou hij dus zondag springen en moest ik donderdag erop voor TP. Alleen was de VU dan vol. Omdat ei nog niet zo heel groot was, heb ik op zaterdagavond pas pregnyl gezet (moest wel geloof ik s ochtends ovu testje doen om te zien of hij niet al vanzelf gesprongen was). Op vrijdag had de VU namelijk wel plek. Ze kunnen het dus wel een klein beetje sturen met de pregnyl. Als hij dus vrijdag op het randje is, rond 17 mm ofzo, denk ik dat ze zeggen, zet zaterdag of zondag maar de pregnyl, zo ging het in ieder geval bij mij Maar zou het inderdaad gewoon morgen even vragen
@didder vreselijk meis hele dikke knuff hoe is het nu?wij hebben nu ook al een paar maanden rust en ik vind eerlijk gezegt ook wel even fijn hoor even die druk er af wij moeten volgende week donderdag weer op gesprek denk dat wij zelfs nog wachten tot na de zomervakantie om even lekker te genieten van elkaar @kahlan meid toch heb je een lange bevalling gehad, gefeliciteerd met jullie meisje mooie naam hoor!! Lekker genieten van je gezinnetje @tess succes vandaag in zhuis voor je echo, en manlief gelukkig weer veilig in een andere auto vind toch wel belangrijk dat dat allemaal goed is @sterre vreselijk dat het dan aankomende weekend zulke hoge temperaturen worden hoop ook dat je lekker in bad te kunnen liggen heerlijk lekker genieten.jij ook al weer der 30 weken gepasserd jemig hey gaat snel zeg!!
Wolffje, ben benieuwd naar je gesprek! En doe wat goed voelt hoor, hoewel ik snap dat het dubbel is, je wilt wel verder snel, maar geestelijk is het ook zwaar...misschien ff rust de zomerperiode ook wel fijn? Tess, succes straks, hoe laat mag je? Hier ff egopostje hoor, gisteren naar de verloskundige geweest en de baby ligt nog in stuit L Nu weet ik dat 25% nog in stuit lilgt met 30 weken en dat daarvan veel alsnog gaan draaien, maar toch 75% ligt al wel goed en maak me hier al heel de zwangerschap druk om om een of andere reden. Hele tijd het gevoel als ze maar met haar hoofdje naar beneden gaat.. Maak me zo druk omdat ik absoluut geen keizersnede wil. Als het zo is, is het zo en moet ik me er bij neerleggen, maar geestelijk doet het me wel wat, zie niet op tegen een ingreep ofzo hoor, maar wil gewoon heel heel erg graag natuurlijk bevallen, dus een ks zou echt een domper zijn. Snippie/Elise, hadden jullie zoiets van als het zo is, is het zo of ook lastig idee? Nou ja, wellicht loop ik heel erg op de zaken vooruit en gaat ze gewoon nog draaien, maar ben er wel mee bezig in mijn hoofd. Over 3 weken heb ik weer een afspraak, ben dan 33 weken, dan moet ze wel langzaamaan met haar koppie naar beneden liggen. Anders gaan we een liggingsecho inplannen en bespreken hoe of wat. Maar das voor mij al duidelijk, draaipoging doe ik niet en stuitbevalling ga ik ook niet voor!
Tuurlijk wilde ik ook natuurlijk bevallen, maar ik wist op 19 weken al dat het een ks zou worden. Dus kon me daar ook op voorbereiden... ik heb de voordelen maar op een rijtje gezet Zoals een mooi, gaaf kindje, voor een controle-freak als ik werd het mooi gepland, niks wachten en overtijd en strippen en wachten enz. geen inknippen en kans op mega rupturen down under.... Maar ik hoop dat je natuurlijk mag bevallen en dat de kleine lekker gaat draaien!!!!
Thanx Elise, zie je, toch wat voordelen J. Uiteraard hoop ik dat ze nog lekker goed gaat draaien, hoewel ik het betwijfel, ze ligt al een hele tijd zo, zodat ik natuurlijk kan bevallen. En zo niet, dan moet ik het maar loslaten, ik kan het toch niet veranderen, dan maar een keizersnede... Gaat het met jou goed nu na de ks, al wat opgekrabbeld daarvan?
Goedemorgen!!! Net weer een echo gehad (dag 10) en rechts 1 eitje van 11 mm.. Links 4 stuks maar klein.. Nooit geweten zoveel in eigen cyclus maar word er altijd 1 (of 2) groot genoeg. Slijmvlies mooi 3 lagen maar hoe dik weet ik niet, vrijdag ff vragen. Dan daar ovu testje doen, is ie positief geen pregnyl , negatief dan pregnyl en wo of do terug plaatsing. Spannenddddd Ik snap dat je daar mee zit Sterre.. lijkt me ook lastig.
Toen ik bij me zoontje hoorde dat het een ks werd heb ik kei.hard gehuild!maar besefte dat het gewoon niet anders kan.anders was hij of ik er niet meer geweest. Dus ja dan is het heel makkelijk. Nu dus geen moeite meer. Dit omdat ik.me er natuurlijk meteen op in gesteld heb. Ik.kan gewoonweg nooit.natuurlijk bevallen Tess. Spannend Hopelijk vrijdag meer tezien
Nou ja, ga maar proberen niet op de zaken vooruit te lopen, misschien draait ze nog en anders zien we dan wel, wat moet dat moet.. Tess, super, volgende week een terugplaatsing, mits goed ontdooit, maar daar moet je maar vanuit gaan hoor, je hebt er 2 in een rietje, zal er vast wel 1 overleven en bij VU ontdooit 95% goed had ik ergens gelezen, dus ga maar van het positieve uit! Spannend vrijdag!
Dat is goed te horen Sterre dat wist ik niet.. Spannend Snip bijna je kleine! Kijk je uit na je verlof Sterre of zie je op tegen verveling?
Nou van mij.mag hij komen.hoor haha. Straks weer controle. Zou wel weer goed zijn. En.gesprek over keizersnede en met anastis dus drukke middag. Vrijdag weer naar leiden.voor de nierenbekkens
Succes zo met je controle Snippie! En inderdaad, nog ff volhouden, bij jou echt de laatste loodjes! Tess, ik zie er best een beetje tegenop. Normaal zou ik vrije tijd wel kunnen waarderen, lekker elke dag bosritjes maken op mijn paard, lekker hardlopen etc, maar ja, dat kan ik nu niet. Bovendien alles om mij heen zit op werk, heb echt zoiets van wat moet ik thuis. Aan de andere kant, misschien ben ik over 3.5 wel zo klaar met alles, dat ik blij ben dat ik verlof heb J
Spannend Tess, bij mij waren ze allebei goed ontdooid en ik loop bij 't VU ga voor je duimen... Wolffje ik snap je helemaal. Je moet weer gaan starten wanneer jullie er klaar voor zijn. Wij hebben nu ook besloten om het tegen niemand te vertellen wanneer we weer gaan starten. Ondanks dat het heel lief bedoelt is van iedereen dat ze er naar vragen voelt het voor ons toch als een soort druk. Snippie hoe was het bij de controle? Succes meid met de laatste loodjes. Sterre ik hoop dat jullie kleine meid nog de goede richting draait. Ik snap dat je graag natuurlijk wilt bevallen maar net als wat Elise zei; alles heeft zo z'n voor en nadelen...
@sterre meid nog niet druk over maken kan nog allemaal goed komen. @tess goede berichten meid ga zo door!! ik keek er ook van op laatst bij de echo had ik 4 kleintje links 3 grotere rechts apart he maarja je hebt er maar 1 nodig @didder wij hebben de 2e poging ook stil gehouden buiten mijn moeder en schoonzus om (schoonzus loopt ook in zhuis voor ivf) en willen de 3e poging ook in stilte doen beviel ons echt geweldig goed het geeft nog meer rust zeker een aanrader
Wij hebben onze 3e terugplaatsing ook stil gehouden, voelde ook wel heel fijn, ik vond het gewoon heel klote dat iedereen (goed bedoeld) iedere keer vroeg en? en? en dan kon ik weer vertellen dat het mislukt was.. en thanx Wolffje, ze heeft nog een week of 3 om te draaien, dus ik wacht het nog maar even rustig af!