Ik schat m'n kans bij t VU ook goed in.. wel fijn zoveel succes daar. Hier snotverkouden bahh. Ui naast bed dan maar vannacht
Ja dat gaf mij ook een goed gevoel hoor, dat ontdooien daar erg vaak goed gaat. Maar het blijft spannend, ik weet nog die twee keer dat ik op het telefoontje van Flevo zat te wachen, waren echt killing. De eerste moest ik zelf bellen, het VU omdat het weekend was en de tweede keer moest ik tussen 10 en half elf het flevo bellen. Alleen toen belde het flevo mij al voor tienen! dacht toen echt oh hij is gesneuveld. Maar was goed nieuws, moest toen alleen al een uur later in het VU zijn. Zat nog op mijn werk, dus echt als een gek naar huis gefiets en net op tijd in de VU! Ik hoop in ieder geval dat je eitje morgen goed genoeg is en je morgenavond of zaterdag de pregnyl mag zetten! of een posi ovu test natuurlijk. Hoor je dan gelijk of het VU plek heeft? ik weet dat neit meer, maar volgens mij was dat wel zo.. Hoe is het met de andere dames? Hier alles goed, van het weekend lekker een nachtje weg naar een of ander landgoed/hotel. Mijn man is maandag jarig, dus ff lekker er tussenuit. Laatste keer met zijn tweetjes Zie wel een beetje op tegen de voorspelde hitte, maar goed, dat zien we dan wel weer. Maandag en woensdag lekker vrij volgende week, dus kort weekje! misschien neem ik de dinsdag ook wel vrij, dan hoef ik maar twee dagen te werken. Aan de andere kant, straks genoeg vrij!
Ik weet niet hoe dat morgen gaat met plek eigenlijk. Eigenlijk denk ik niet dat morgen m'n ei al groot genoeg is, normaal is cyclus 33 dagen ongeveer dus ei lijkt me dan nooit groot genoeg op dag 13. Maar misschien laten ze hem zoizo springen met pregnyl? Aangezien t maandag ook dicht is t flevo... Lekker hoor fftjes samen weg. Geniet er van. Wij morgen marco borsato en zaterdag bbq.. Gister 0.0 gedaan en volgens mij heeft dat geholpen want voel me iets beter...
Oh heerlijk programma voor de boeg Tess, en leuk, Marco!! Ik denk dat ze hem sowieso laten springen, bij mij was hij dus 17 en moest ik zaterdag de pregnyl zetten. Zodat het nog 1 dagje groter kon worden. Volgens mij is het ei ook niet zo belangrijk, dat wordt namelijk toch niet gebruikt, maar gaat het er voornamelijk om dat je bms dik genoeg is! Maar goed, ben geen arts hoor, maar volgens mij werkt het zo J Ik denk dat als hij op het randje is morgen, ze dan je zaterdag waarschijnlijk pregnyl laten zetten en je eventueel laten volgen met ovutesten. Het is wel beetje balen dat ze maandag dicht zijn, maar denk niet dat je daardoor ronde moet wachten hoor!
Oke, ja normaal is bms altijd goed, nog nooit onder de 14 mm geweest.. Ik moest ook ovulatie testen kopen bij apotheek (24.90).. Had van action al maar goed dit is goed volgens hun.. Clearblue was te duur zei ze..
oh shit, had ze nog, heb ze net vorige maand weg gegooid! die van de apotheek...nou ja.. hoeveel was je bms dinsdag? boven de 14 is super toch! ik had geloof ik maar 9 bij laaste terugplaatsing..normaal altijd rond de 10/12
Di weet ik ff niet.. Morgen vragen... Was te druk met kletsen haha.. Ach geeft toch niet.. Heb ze toch nodig ..
Eitje was 16.5 mm en bms 11 mm , (word altijd dikker dat wel) maaaaar hoor vanmiddag pas of ik vanaaf pregnyl of morgen pregnyl mag.. dusss misschien 21.00 bij Marco Borsato... En hoor morgen of vandaag pas of het VU plek heeft.... vreselijk... ik wil die plek!!! Pffff
oh precies mijn scenario Tess! mijn eitje was ook 17 mm (bijna zelfde) en ik werd ook teruggebeld of er plek was. Mede vanwege geen plek op donderdag en wel op vrijdag, heb ik zaterdagavond de pregnyl gezet. Volgens mij werd ik toen pas om zaterdag door het VU gebeld weet niet zeker meer, maar hoop dat ze jou gewoon vandaag terugbellen!!! Je ovutest was zeker nog negatief neem ik aan. Ik ga duimen voor een plekje voor je!
Oh ik vind dit helemaal erg.. wil zo graag die kans weer.. Idd negatief nog.. Maar hoop zelf morgen pregnyl dan zit ik ook op visite maar niet bij een concert hahaha.. Ik weet toevallig dat een meisje die ik daar ontmoette ook deze week zelfde als mij zat alleen zij had gistet de echo en hun zeiden kom di maar terug omdat haar ei nog maar 13 was.. Ik denk nu weer als ze er maar 1 per zkh doorlaten ben ik misschien wel de gelukkige omdat zij nog niet is... ook erg hahaha Test idd negatief nog
hihihi, nee hoor, zo zou ik ook denken! Ik was toen ook best zenuwachtig of er plek was of niet, had mazzel, beide keren plek. Ik weet dat ze ook naar leeftijd kijken, oud gaat voor. Toen zei ik al, nou ben ik even blij dat ik al 36 ben, heb ik nog eens profijt ervan. Maar toen zij ze al, nou das jong in het traject hoor, er lopen ook een hoop veertigers. En ik snap wel dat die mensen voor gaan, voor hun dringt de tijd toch wat meer. Maar je stelt je er gewoon wel op in, dus nu weer maand wachten, is gewoon een domper! Maar ik duim voor je hoor, dat er gewoon plekkie in de VU is, je kan twee kanten op he, als je vanavond de pregnyl zet, is het goed en als je hem morgen zet, is het ook nog goed! Ook balen dat zij dinsdag terug moet komen, zou als de dood zijn dat hij dan al gesprongen is..
Ja dat dacht ik ook, ze zeiden tegen haar doe maar ovu testen en bel maar als ie positief is geweest disndag, dan heb ik dit liever, hij groeit mooi nog nog een dag denk ik.. Ben heel erg benieuwd maar snap dat 'oudere' stellen ook voor gaan.. Ben 28 maar voel me wel 40 haha met dat gewacht
Yesss.. Ziekenhuis belde net en er is plek donderdag!!!!! Ben echt blij, weer een echte kans.. Alleen vanavond dus echt de spuit zetten tijdens Marco Borsato.. 21.00!! Zoek gewoon toilet op en maak hem zo klaar.. Half 6 gaan we weg en neem koeltas mee, wanneer we naar binnengaan koeltas weg en uurtje in tas maar was geen probleem. Donderdag 10uur bellen of ontdooien goed is gegaan.
super Tess, op naar donderdag!!! Gaan ze niet moeilijk doen met fouilleren vanavond? Veel plezier vanavond in ieder geval en op naar donderdag! ik ga duimen dat dit hem gaat worden!!!
Dat weet ik dus niet.... stop hem in een vakje in het grote vak.. Ik ken er een paar die zijn geweest vorige week en ze keken 1 min in de tas... Dussss hoop bij mij ook. Anders heb ik bijsluiter mee en foto s van t doosje met mijn naam en dokter er op dat het ook echt voor mij is
Was het leuk Marco, Tess? Hier al een dag erop haha, was om 6 uur al uit bed, dus maar alvast wasje gedraaid, honden uitgelaten, stofzuigen en verder doe ik niets meer! nu is het nog heerlijk, maar het zal wel super heet worden straks! Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Tess, wat super dat het donderdag kan!!! Op naar een mooie, nieuwe ronde. Duimen dat het nu slaagt! Hoe was Marco? Sterre. Wat actief! Mijn kind wordt nu wakker dus ga snel voeden. Ze is al laat... oh was een stuipje ze zal zo wel echt wakker worden... maar vandaag ook niks hoor. Morgen is mijn zus jarig,voor het eerst met de kleine echt weg op visite....
Tess wat goed!!op naar donderdag. Hoe ging het prikken.daar hihi. En hoe was het concert?! Sterre al druk zeg. Rustig aan.meis. Elise altijd weer spannend. Hoe zou ze reageren op de drukte. Hier zo even shoppen en vanmiddag lekker thuis. Loomen