ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Was super gaaf!!!! En we zaten op de 1e ring en kon zo makkelijk ff weg en naar de toilet, goed gegaan dus! Ze keken amper in m'n tas.... Alleen voel m'n ei kloppen nu hahaha.. Nu bbq dus ff ego post ;)

2. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Goedemorgen dames, alles goed met iedereen? Tess, al zenuwachtig voor morgen? :) Komt vast goed meid! Mag je om 10.00 uur het Flevo bellen?

Ik heb een dagje vrij en daar ga ik lekker van genieten, strak blauw hier en nog niet zo warm, dus ik duik lekker op mijn ligbedje de tuin in!

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Nog lekker in de tuin gezeten ??

Ik zit nu ff met een boek..
    Ben erg zenuwachtig voor morgen idd , hoop zo dat het ontdooien goed gaat , brr , 10 uur mag ik het Flevo bellen op het spoednummer.

Hoe gaat het met de rest?

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    tess meis wat een gedoe toch en dan ook nog onder concert mocht het wel raak zijn , dan zijn dat weer mooie verhalen voor later he hihi ik ga echt voor je duimen dat morgen helemaal goed gaat in zhuis

sterre gelukkig de warme dagen beetje doorgekomen?

hoe is het met de andere dames?

hier morgen om half 3 naar zhuis voor gesprek ben benieuwd wat ze zeggen wij zelf zouden graag augustus/september weer willen beginnen

5. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Hoi meiden. Hier helaas even geen goed nieuws. Mijn meisje ligt in het WKZ nadat ze stopte met ademhalen na het verslikken terwijl ze lag te slapen. Gelukkig zat ik er naast en kon ik meteen handelen. Maar het duurde even voordat de ademhaling terug kwam. Ondertussen 112 gebeld en die kwamen met gillende sirenes. Gelukkig kwam met hulp van wat zuurstof de ademhaling weer goed terug. Maar toch opname om haar te observeren. Ze gaan uit van een flinke reflux in combinatie met teveel voeding per 24 uur.
    Gelukkig zie ik de 'oude' Lise weer maar de angst zit er goed in. Vertrouwen is echt even weg.....

6. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Wat schrikken elise Pff!!
    Gelukkig kwam ze weer bij. Snap dat het vertrouwen weg is nu! Dat.moet langzaam.weer komen dikke knuffel.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess spannend morgen.

En.wolffje ook.spannend ben benieuwd wat ze zeggen.

Sterre genoten van.je vrije dag?!

Hier aan.het aftellen tot de datum.

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ELISE schik me kapot hopelijk gebeurt dit nooit weer, en heel goed gehandeld!!! hopelijk is ze snel weer beter en mag ze snel naar huis

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Wat vreselijk schrikken Elise!! Arme meid.... Hoop dat ze snel weer de oude is en jij ook trouwens! Xxxx

Succes Wolffje.

Hoe voel je je Snippie?

10. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Elise, wat enorm schrikken!!! wat een mazzel ook dat je er naast zat en super goed gehandeld van je! Hopelijk is je kleine meid snel weer thuis en krijg jij langzaam aan vertrouwen weer terug!

Wolffje succes met jullie gesprek morgen! Tess jij ook natuurlijk veel succes morgen!

En Snippie, nog even doorbikkelen, de laatste loodjes!

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Onze Emmy is goed ontdooit!!!!! Half 3 de terug plaatsing in het VU.. Was er echt bang voor.. Niets is zeker in deze trajecten. Maar weer een kans! ♡

Succes vandaag Wolffje

12. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ohh wat goed tess!!
    Succes bij tp. Nu heel hard duimen!!

Wollfje. Succes

13. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Snippie heeft heel veel pijn dus is meer dan bikkelen haha

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Tess heerlijk.meis vanmiddag een mooiw,terug plaatsing

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Alles goed gegaan! Aantal cellen was niet te tellen dus heel mooi..

Hoe ging jullie gesprek Wolffje?

En hoe gaat het met je dochter Elise?

16. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess gefeliciteerd met je emy aan boord!
    nu lekker broeden!

Wollfje hoe was je gesprek?

17. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    tess hoe is het?

hier goed gesprek gehad heel positief mevr. was er trots op dat manlief niet meer rookt inmiddels volgends mij 10 weken. hebben deca en de pil al mee gekregen gaan begin aug. weer beginnen. ben heel erg blij met het gesprek geeft toch weer beetje opluchting zo dat je even met zhuis heb gesproken

18. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ohh wat fijn zeg dat jullie in aug mogen beginnen!!

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    @Tess, wat super dat je Emmy weer aan boord is... goed broeden nu en duimen voor een sper mooi resultaat!

@Wolffje, fijn dat het gesprek zo goed verliep. Op naar de nieuwe poging!

@Snippie, wat balen dat het zo overleven is voor je... de hele zwangerschap al, maar nu dus nog meer. Veel sterkte en hopelijk heb je de kleine snel in je armen!

20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Maar even een update.... Lise is gelukkig weer thuis.
    Ze hebben wat dingen onderzocht maar ze houden het nu toch op een incident. Wat wel heel erg vervelend was en wat angst met zich mee brengt. Haar voeding hebben we dus verlaagd, Ze kreeg echt teveel wat haar maagje niet aan kon, en ze heeft JBPM door haar voeding heen. Wij hadden al de Dr. Brown fles. Helaas heeft ze door het verdikken nu wel even meer krampjes maar dat moet weer overgaan als ze gewend is. Hiervoor cinababy en dat werkt echt super.
    Het terug komen van voeding (ze spuugt dus niet, dat was dus ook het probleem waardoor ze zich verslikte) is nu stukken minder wat mij weer gerust stelt.
    mijn vertrouwen zal langzaam terug moeten komen dat ze het wel weer goed doet... maar gelukkig merk ik, dat de angst niet regeert en dat is al stap 1.
    Verder kreeg in van de artsen alleen maar complimentjes dat ik zo alert en adequaat heb gereageerd en dat geeft mij weer vertrouwen.

Dus nu weer op naar het genieten van de dagelijkse routine en het wandelen en de eerste glimlachjes die ze nu geeft!!!!

Share This Page