ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Als jullie interesse hebben heb onderwerp geopend in ovulatie en zwangerschapstesten. En daar is het wat duidelijker als ik nu alles uitleg ;)

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Helaas niet genoeg hormonen.. 10 maar.. Vroeg mis gegaan

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @elise meis toch dat het nu zo paar keer gebeurt word je toch gek hopelijk kun je het een plekje geven en gaat het vanaf nu beter
    @snippie denk dat je iemand anders bedoelt met de naam keuze maar maakt niet uit hihi
    @tess ga zo ff naar je ander topic loeren, hoe bedoel je met je laatste berichtje?

Ik ga ook even een nieuwe topic maken voor mezelf hoor, wij zijn gevraag voor het assisted hatching onderzoek, hebben jullie dit ook als vraag gehad ? of voor opgegeven ? ik weet nog niet goed of ik er aan mee wil doen

4. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Wolffje, nee niet voor gevraagd. Maar wel beetje in verdiept, in België en Duitsland wordt het vaak toegepast, ik zal me er zeker in verdiepen! Is denk ik de moeite waard. Vaak gaat het ook niet van je pogingen af dan, dus extra poging, maar dat weet ik niet zeker!!!! Zou je na moeten vragen.

Tess, nogmaals dikke knuffel meis

5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik heb geen idee of je daarna nog een extra poging krijgt denk het niet (was het maar waar hihi) wij denken wel dat we er aan me doen het is niet gezegt dat wij het worden omdat hier in geloot word maarja baat het niet schaat het niet toch :)

hoe is het verder met de dames? nog plannen voor het weekend?

6. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess dikke knuffel!!

Wollfje nee niet om gevraagd maar heb er inderdaad wel vaker over gehoord.

Sterre Yeeh verlof!

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    sterre leker verlof heerlijk:)

ikke vanmiddag bij huisarts geweest heb antibiotica kuur gekregen voor blaas ontsteking. woensdag telefonisch gesprek met zhuis hopelijk hoeven we niet veel langer te wachten tot we mogen beginnen

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre geniet van je verlof.

Wollfje duim voor je dat je snel weer verder kan. Wat vervelend van je blaasontsteking.

9. Sterre1977

Wolffje, mag je gewoon op tijd beginnen? Vervelend blaasontsteking, ik heb het twee jaar lang chronisch gehad, had het zo'n 10 - 15 per jaar, geen pretje inderdaad! Hopelijk heeft de antibiotica zijn werk gedaan!

Snippie, lekker aan het genieten met zijn viertjes?

Tess, heb jij morgen je planningsgesprek??

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gesprek ging goed we doen nu mee aan assisted hatching tenminste als we uitgeloot worden , ik geen idee of de antibiotica helpt ik het niet eens idee dat ik een blaas ontsteking heb voel niet zo veel verschil klein beetje.

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Hoe gaat het met jullie Elise? Kahlan? Snippie? Espoir ?

En Ivy , Sterre en Wolffje (maar jou spreek ik ook vast vaak in het andere onderwerp)

12. Sterre1977

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!! Hoe het met jullie allemaal gaat...

Hier gaat het wel ok. Ik ben alleen vanaf vandaag medisch! bah! dat wordt dus geen thuisbevalling, dat wilde ik toch al niet, maar ook niet in bad en weg bij mijn vertrouwde verloskundige praktijk... De baby groeit opeens heel snel, waarom weet ik ook niet, en gaat nu richting een 9 ponder, beeb is nu al 7 pond... ik krijg volgende week onderzoeken voor zwangerschapssuiker. Al met al best een domper, probeer me maar voor te houden dat die groeiecho''s er best vaak naast zitten en het misschien een pondje kan schelen en het op 8 pond uitkomt..

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Vandaag naar de kno-arts geweest met Lise ivm de verslik problemen die ze houdt. Ze vermoeden dat het strotteklepje een soort kuiltje heeft waardoor de melk die terugstroomt Door de reflux in de longen kan lopen. Daarom krijgt ze maandag een Slikfoto en kijken ze of ze het probleem kunnen traceren. Ik ben benieuwd!

Jeetje Sterre, dat klinkt niet fijn. Hopelijk geen suiker. ... en idd die groeiecho's zitten er vaak naast m sterkte!!
    Vermaak je je thuis .?

14. Sterre1977

jeetje Elise wat vervelend allemaal, dat er waarschijnlijk toch iets meer aan de hand is, maar goed..fijn dat ze het in ieder geval verder gaan uitzoeken en hopelijk kunnen ze het snel traceren en behandelen!!

Ik vermaak me best thuis hoor, maar mijn lijf begint wel pijntjes te krijgen, als ik even heb gezeten kan ik amper lopen de eerste meters en voel me echt krakkemikkig worden, dus wat mij betreft mag ze met een week of twee komen hoor! :)

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Schrikken zeg Elise. Hoop dat er iets uitkomt waar jullie wat mee kunnen.. Hoe voel jij je lichamelijk?

Jeetje Sterre dat is ook wat.. ik duim hard mee dat ze niet te hard groeit en je geen suiker hebt...

16. Sterre1977

Nou Tess, baal er ook flink van, had echt zwangerschap uit het boekje en dan wordt je opeens met 36 weken nog even medisch en opeens groeit ze te hard. Ook hoe het allemaal loopt bij het Flevo ben ik niet heel happy mee, vond het op fertiliteit altijd heel fijn, maar hier pffff....

17. Didder

Didder Lid

Aug 28, 2013
    40
    0
    0
    Kraamzorg
    Flevoland
    Hoi meiden,
    Jeetje ik heb weer veel gemist!

Tess wat balen dat de cryo niet is blijven zitten :(, nemen jullie nu even rust voor de laatste poging of gaan jullie gelijk weer starten wanneer t kan?

Elise wat schrikken zeg en vervelend allemaal voor jullie meisje hoop dat jullie maandag wat meer weten.

Snippie gefeliciteerd meid ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent

Sterre balen zeg dat je medisch bent geworden en over gedragen bent aan het zh. En wat t gewicht betreft vanuit mijn werk weet ik dat ze er vaak naast zitten ik hoop t voor je. Wat betreft t flevo ik begrijp dat je er niet helemaal happy bent je bent niet de enige helaas. Ik ga voor je duimen dat t geen suiker is en dat alles verder goed verloopt.

Wolffje hoe gaat t met jou? Binnenkort ga jij weer starten toch? Spannend weer meid!

Met mij gaat alles verder goed. Op t moment wil ik nog niet starten met de 3e poging wil weer even genieten zonder alle medicatie en poespas. Ik ben weer begonnen met sporten en het is lekker druk in babyland :))

18. Sterre1977

Didder fijn dat je weer lekker aan het sporten bent en even geen polonaise aan je lijf!! gaan jullie nog met vakantie?

Ik hoor toch ook wat mindere dingen over Flevo helaas. Hoewel ik moet zeggen, op fertiliteit heb ik goede ervaringen hoor. En inderdaad, ik hoor ook vaak dat groeiecho's er best naast kunnen zitten, dus wie weet is ze 8 pond ipv 9, dat scheelt alweer een stuk :)

19. Didder

Didder Lid

Aug 28, 2013
    40
    0
    0
    Kraamzorg
    Flevoland
    Nee ik kon geen vakantie krijgen, manlief gaat met zijn familie mee! Maar gelukkig ben ik altijd 5/6 dagen vrij tussen de gezinnen door!

Gelukkig dat de fertiliteitsafdeling wel goed is bevallen.

20. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    Sterre lig je in ziekenhuis dan? Vind je dat niet leuk dan als je baby te zwaar is ? hihi sorry kreeg even een glimlach over je eerste 2 meter lopen, als de kleine er straks is het je allemaal waard en hopelijk hersteld je lichaam dan ook weer helemaal, vooral omdat je al een zwaarder kindje krijgt is het helemaal al zwaarder en dan is het buiten ook nog is een keer zo warm
    Elise dat is ook niet niks om dan nu al weer in het ziekenhuis te lopen, gelukkig is ze zo klein en maakt ze er niet zo veel van mee, hopelijk snel een oplossing
    Didder ja klopt in aug weer starten alleen mijn ongie van deze maand laat al een week op zich zachten dus word ook nog weer een week later starten L . groot gelijk hoor dat je nog even wacht met de 3e poging hebben wij ook gedaan is echt wel even heerlijk hoor zit nu een jaar tussen der 1e en 2e poging vind wel lekker hoor ook even van elkaar genieten

Share This Page