ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Hihi wolffje, nee is geen kwestie dat ik het niet leuk vind hoor :) als ik een michellin baby :) krijg is prima:) het is meer dat ik het niet leuk vind dat ik nu medisch ben, niet weet waarom ze opeens zo groeit ( zwangerschapssuiker?) En kans op complicaties met bevallen ( niet door bekken passen, schouders die vast blijven zitten, dat mijn baby er straks blauw uit komt, dat soort dingen ). Maar goed, groeiecho s zitten er ook wel eens wat naast, dus wellicht valt het mee, maar maak me toch wat zorgen...

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Zwaai!!
    Didder hopelijk word aankomende poging de plakker!!

Sterre wat balen zeg;-(!
    Hopelijk zit de groei echo er naast.
    Hier altijd gelijk gehad.maar dat is meer uitzondering dan regel.
    Laat de kleine dan maar komen hè. Scheelt weer in gewicht.

3. Sterre1977

nou precies Snippie, ben er nog niet klaar voor, voor mijn gevoel en het ook nog niet zat, maar laat maar komen hoor, dat scheelt weer in gewicht inderdaad. Ze is nu volgens schatting 7 pond, mooi gewicht zou ik zo denken! Wat ik wel raar vind, met 27 weken was ze nog precies gemiddeld, lag ze nog keurig op de curve etc. Waarom ze dan in dat laatste trimester zo is gaan voorlopen is me een raadsel.
    Suikertest ook weer doorstaan, gadver, wat is dat smerig zeg, werd ook ff helemaal niet goed na dat suikerdrankje...

Hoe gaat het met jouw kleinste man Snippie? doet hij het allemaal goed?

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    komt wel goed sterre als de kleine er een keer is gaat je moeder instinkt aan het werk en dan komt het helemaal goed

hier gisteren nog maar even een verstandskies laten treken want mocht er een iritatie onder zitten kan dit al gevolgen hebben voor de behandeling maar oeww was even vergeten dat je er toch wel veel last van blijft houden maarja wie wat wil die moet wat

5. Sterre1977

Wolffje, hopelijk gaat het inmiddels wat beter met de napijn van je verstandkies trekken!!

Hier inmiddels de uitslag van mijn suikertest en die was niet goed helaas. Veel te hoge waarde dus zwangerschapssuiker. Vanmiddag een afspraak bij de insulinepoli/diëtiste en dan gaan we kijken hoe we die suiker onder controle kunnen krijgen. Verder morgen een eerste afspraak bij de medisch verloskundige in het ziekenhuis ipv de gewone verloskundige. Ik hoop dat ik morgen wat antwoorden krijg over wat de consequenties zijn van die suiker..

6. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Sterre, dat is echt even balen zeg.... Heb je wel de rede waarom je kindje zo groeit. Hopelijk die laatste weekjes met dieet en niet met spuiten.
    sterkte op de poli vandaag!!

Didder, lekker aan het sporten en even rust kan zeker geen kwaad. Heb ik gedaan tussen poging 1 en 2..... Heeft mij en mijn lijf toen goed gedaan!!

Tess, hoe is het met jou...

Snippie, hoe is het lichamelijk met jou? En met de kleine man?

Wolffje, sterke met de napijn... Zo erg die stomme verstandskiezen...

Lise heeft de slikvideo goed gedaan, geen bijzonderheden gelukkig... nu wacht ik op een telefoontje van de arts voor het vervolg.
    met mij gaat het lichamelijk goed. Ik merk wel dat ik goed op mijn rust moet Letten.... nu ook weer een paar dagen veel gedaan en dan ben ik echt te moe. Dus vandaag een rust dag ingepland!!!

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    sterre dat is zeker balen, en nu helemaal met het warme weer van de afgelopen dagen,beetje uit kunnen houden? hopelijk is aankomende gesprek meer zekerheid

elise moet je ook gewoon aan toe geven hoor want als je moe bent ben je moe, ze zeggen niet voor niks je moet ook 9 maanden ontzwangeren en vooral met dit warme weer is het allemaal net te veel

hier echt goeie na pijn gehad vrijdag avond bij huisartsenpost in hardenberg (dicht bij onze camping) en daar drankje en pillen gehad gaat gelukkig wel beter maarja, hier nog mensen vakantie en of vakantie plannen? hier nog een weekje en dan lekker naar de camping 3 weken in ommen

8. Sterre1977

Wolffje, wat vervelend, waar kwam het vandaan? heerlijk vooruitzicht straks 3 weken naar de camping toch? Wij geen plannen maar hopelijk in september of oktober nog even een weekendje weg!

Elise al meer nieuws?

Hier vanmiddag weer naar ziekenhuis, afspraak met de internist en de insuline deskundige en dan hoor ik of ik aan de insuline moet. Morgenochtend weer een afspraak bij de verloskundige, dan gaan ze me toucheren, kijken of mijn lijf zelf misschien al iets heeft gedaan. Dinsdagmiddag wordt ik dan besproken en hopelijk hoor ik dan in de loop van de week hoe of wat :)

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Gelukkig deed je meisje het goed Elise. Idd pak vooral je rust..

Wat een gedoe allemaal Sterre.. Hoop dat je het allemaal een beetje trekt zo.. sterkte.

Auwww klinkt zo pijnlijk Wolffje.. brrr. Hopelijk snel beter meis.

Hier wel oke.. Beetje gek van dat gewacht... 30e planning en dan gewoon snel hopen op de 26e lekker 8 dagen Turkije... Daarna weer starten en hopend word dit onze ronde met een mooi wonder ;)
    Ik weet wel dat zwanger worden inmiddels kan maar nu nog blijven.. willen zo graag......

10. Sterre1977

Ik hoop het echt Tess, derde ronde, 3x scheepsrecht hopelijk!!! probeer de hoop niet te verliezen, ik kan me goed voorstellen dat na 2x miskraam je misschien wat onzekerder wordt, maar je hebt echt nog alle kansen!! En 30e al planning! dat schiet al op! tegen die tijd ben ik waarschijnlijk aan het bevallen :) Tenminste, ik hoor daar deze week meer over, maar als ze mijn suikerwaarden te hoog vinden, wordt ik rond de 29/30e ingeleid..

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Elise hoe is het nu?!

Tess ik hoop en duim met je mee meis!!

Sterre spannend meis volgende week dus misschien al je kleine in je armen.

Wollfje hoe is het nu meis. Ohh heerlijk 3weken vakantie.

Hoe is het eigenlijk met y
    En met de andere dames.

Hier gaat het steeds beter. Kleine doet het ook goed.

12. Sterre1977

Fijn dat het steeds beter gaat Snippie, en de kleine ziet er inderdaad blakend uit op je FB!!

Ivy, hoe is het inderdaad met jou, aangezien je ook op alle dag loopt? ook zo''n last van de warmte?

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wat jammer dat het zo stil is hier.

Hoe is het meiden.
    Ik zie dat sterre weg is jammer
    Gelukkig hebben wij elkaar bijna allemaal op fb

14. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik was jullie kwijt.
    Wat jammer dat Sterre weg is, ben wel benieuwd wanneer ze bevalt en hoe het gaat.....

15. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hoihoi hier dan nog maar is een berichtje van mij
    wij zouden eigenlijk vorige week starten met onze 3e en laaatste poging maar door een ophoping van stress en niet lichamelijk fit zijn hebben we besloten om het nog even uit te stellen

hoe is het met jullie?

Deel Deze Pagina