ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

in afwachting om te starten:

snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1.
    Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten

onderdrukkende fase (lange protocol):

wolffje -- decapeptyl 26 aug -- (echo op 5/9)
    Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 6/9)

stimulerende fase:
    Tess -- menopur 23-08 --(2-9 2e echo)
    Espoir -- Gonal F 23-8 -- (2-9 2e echo)
    Elise -- gonal-F 28-8 -- (06-09 1e echo)

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod:
    Sterre -- Vrijdag 30 augustus punctie
    Kahlan -- maandag 2 september punctie

zwanger:

van het wachtbankje afgevallen:

2. Sterre1977

Gezegend, welkom! ik heb je even in het schema toegevoegd. Heb je al veel last van de deca?

3. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,671
    768
    113
    Goedemorgen!

Heb je al wat gehoord Sterre?

4. Sterre1977

Yep, Espoir, morgen om 14.45 de terugplaatsing :), zo blij, vond het toch wel spannend om te bellen... Verder zeggen ze nog niets... Morgen hoor ik meer over de kwaliteit en eventueel aantal..

5. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,671
    768
    113
    Jaa! Spannend hoor! Dan ben je gewoon zwanger tot het tegendeel bewezen is!

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Espoir, nog gefeliciteerd met jullie 1jarige huwelijk!

Sterre, yes terugplaatsing gaat dus door, helemaal top! Ben ook benieuwd naar aantal bevruchtingen en kwaliteit.
    En idd goed dat je niet gaat en je broer het gegeven hebt.

Ik voel s avonds vaak wel iets na t prikken maar verder overdag niks.. denk ook echt dat die 3x stimuleren niks gedaan heeft voor zover. Hoop echt zo dat het met ophogen gaat lukken pff ben gewoon echt zenuwachtig voor echo , gewoon omdat ik nu wel een goede poging zou willen..

Wij gaan zo ff centrum in en wat dingetjes halen die op t vakantie lijstje staan...

Fijne zondag!!

7. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,671
    768
    113
    Tess, ik ben niet getrouwd hoor, helaas..

Veel plezier. Altijd leuk shoppen voor de vakantie!

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik bedoel ook Kahlan hahahaha ohh echt erg.. op mijn tel staan jullie namen en voer ik 1 verkeerde letter in en flipt dat ding weer.. sorry ! Op ipad weer volgende x

9. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

Jan 29, 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    :D altijd leuk he. Volgens mij was het die die een jubileum had. Dat vind ik nog best lastig aan fora, vooral als het zo snel gaat. Je leest wel alles maar vervolgens weet je niet meer wie wat deed. (heb ik wel)

Ha goed zo Sterre, ik ben benieuwd naar het aantal en de kwaliteit, spannend! (9? nog beter, dat had ik dan weer niet goed gelezen).

Hier weinig spannends, zit weer in mijn vruchtbare dagen dus het zou mogelijk zijn...;) Ach, ik zie het wel, zit nou elke keer maar te kijken wanneer mn eisprong is zodat ik weet wanneer ik ongi wordt, beetje omgekeerde wereld:p. Ik ben wel benieuwd hoe mijn cyclus is nu ik geen hormonen gebruik. Ik heb wel eens twee maanden pauze gehad (vakantie) en toen was mijn eerste menstruatie ineens heel raar (al na twee weken, zo gek)

Iedereen een fijne zondag, Kahlan, doe het lekker rustig aan, beetje relaxen voor de punctie morgen. Spannend voor jou ook en je moet maar denken: kwaliteit is beter dan kwantiteit!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre spannend morgen! !

Ivy dat heb ik ook. Opzoek naar ri zodat je ongeveer weet wanneer je ongi wórdt.

Tess veel plezier met shoppen altijd leuk!!

11. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,671
    768
    113
    Hihi, dat heb ik ook hoor, als ik mobiel bij lees!
    Daarom reageer ik ook pas als ik op de laptop zit :p

Ivy, ik rekende op het laatst ook uit wanneer ik ongi moest worden ipv wanneer ik mocht testen!

12. Sterre1977

Tess, shopse, altijd leuk vast wat voor de vakantie inslaan! en veel succes morgen, ik hoop dat het wat groeit allemaal en zo niet, dat je mag ophogen. En desnoods moet je een paar dagen langer spuiten, als het resultaat er straks maar naar is toch. beter langzamer van start, dan straks weer moeten afbreken.

Kahlan, hoe is het, beginnen de zenuwen al toe te slaan? Hoe laat mag je je melden morgen.

Nou ik ga even naar Laren Gooise run kijken, net wakker van een tukkie. Blijf slapen..pfff..ben benieuwd of jullie dat ook hebben na de punctie. Weet ook eigenlijk niet of het door de punctie komt, misschien heb ik gewoon een luie zondag..

13. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL

Iss goed hoor leuk! Dit is mijn 2e poging icsi dus wist wel wat me te wachten stond ben Wel eruug moe eind van de dag val gelijk knock out in slaap en wat me opgevallen is dat ik dit keer heeeeel vroeg al op ben...weet niet of het met die injecties te maken heeft;) ik ben wel blij dat ik gister de laatste pil hen ingenomen zooo die krengen...misselijk werd ik ervan en dan hebben we het niet over de stemmingswisselingen :)

14. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @gezegend wow das vind ik leuk dat we een beetje gelijk lopen, in loop in zwolle in zhuis? moest jij ook weer aan de pil? ik wel donderdag de laatste gehad vandaag veel trekkend gevoel onder in mijn buik. en ik slaap zo vreselijk goed de laatste dagen jij verder nog bijwerkingen van de spuiten?

@sterre oeww spannend morgen gaat gebeuren, heeeel veel succes en ga zoooo veel duimen voor je dat hij/zij blijft plakken :) hoeveel echos heb jij gehad tot aan de punctie?

@kahlan jij ook heel veel succes morgen, ik hoop dat je er achteraf toch goed gevoel over hebt. en dat ze maar veel mooie eitjes mogen oogsten, hoeveel echos heb jij nu gehad tot aan de punctie?

@espoir morgen de2e echo toch wel weer spannend hopelijk zijn ze allemaal goed geroeid en heb je meer zekerheid.

@hier veel trekgevoel in mn buik, nu manlief ajax aan kijken en verder niks, spuit zetten van hem ging vanmorgen ook zo makelijk, wel stoer :)

15. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ kahlan spannend! Punctie was bij mij de vorige keer echt reuze reuze reuze meegevallen. Succes!

16. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL

Leuk he:) hoop ook een gelijke zwangerschap:) jah ik moest ook weer aan de pil vreselijke bijwerkingen maar gelukkig gister de laatste ingenomen. Nee niet in zwolle.. Bij amc in amsterdam;)

17. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    oke kijk is aan, ja ik ook vreselijk moe en totaal geen zin in ... ,
    we hebben ook dag na elkaar de echo spannend :)

18. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    @wolffje: ik heb 4 echo's gehad voor mijn punctie werd vastgesteld.

@gezegend: ik hoop dat het bij ook gaat meevallen. Tot nu toe gaat het redelijk met de zenuwen.

@sterre: ik heb om half 9 de punctie, dus gelukkig ook niet heel veel tijd om me 's morgens nog druk te maken. Jij ook succes morgen.

@ivy: spannend is het allemaal he? Je bent op zo'n omgekeerde manier met je lichaam bezig, af en toe echt raar.

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hierbij een foto van mijn medicatie jullie ook zoveel?
    schok der toch wel van

Attached Files:

20. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,671
    768
    113
    Ik had nog een doos Decapeptyl meer en nog 2 dozen gonal extra.

Share This Page