ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @sterre ik kan zo vanaf 9 uur bellen, ze hadden wel gezegt dat kon tussentijdse bloeding maar je schik toch haha. dankje wel steld me toch gerust

jij vandaag terugplaatsing toch? spannend?
    @tess dat zal dan wel goed koud voelen in je buik hah

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dat is idd een ingevroren embryo haha.. maar ze snapte niet dat vrouwen dat zo noemde..

Ik was er idd optijd en lag 08.25 al in de stoel , had niet die 2 die ik weet te noemen maar 1 die is wat stiller best aardig bril op en praat beetje anders.. baarmoederslijmvlies groeide wel mooi , na 2x vragen nog geen idee , eitjes waren niet verder gegaan de kleintjes rechts grote was 12mm.. verder na vragen zei ze: zijn nog zo klein.. pff.. duidelijk.. mag misschien met 112.5 gaan prikken dat wil dus zeggen 3 potjes poeder 1 vloeistof mengen, daar de helft van prikken en andere helft volgende dag en dan in koeling bewaren.. dat kwam die ene uit leggen ff naam kwijt die ik iets minder leuk vond.. maar moest net dus bloed prikken (bleh misselijk) en na 13.00 u bellen of ik mag ophogen.. pfff spannend..

nu snap ik mn waardes ook.. de max 10.000 en had vorige keer 21.000 dus snap wel dat ik toen niet door mocht...

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess poehey wat een gedoe, snap je misselijkheid de druk en gekkigheid door elkaar heen. afwachten op je bloedvanmiddag,
    wel weer nieuwe afspraak voor echo?

lijkt me een heel gedoe met die spuiten ben blij dat ik dat nog even niet weet, succes

4. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Jeetje Tess. Wat een gedoe! Balen dat het niet op wil schieten!

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Nee afspraak krijg ik vanmiddag te horen.. t is wel snel hoor na 1 al bellen naar voor je gevoel niet.. en dit zal wel oke zijn maar hoop dat ze hun best doen mn eitjes.. pff ze zei al ; t kan maar zo zijn dat het weer afgebroken word hoor we moeten de juiste hoeveelheid bepalen..

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    dat vind ik wel raar om meteen nu al te zeggen, hopelijk gaat alles gewoon door, ga voor je duimen en gaat goed komen!!

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    bloeding is niet erg hoord er bij, mag ook gewoon verdoving bij de tandarts zo haha ik denk je weet maar nooit, je mag ook gewoon verdoving als je zwanger bent dat wist ik dan weer niet :) weer wat bij geleerd

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wolffje bij mij zeiden ze alleen in 1e 3 maanden niet..

Ja stom mens .. laat mij lekker nog meer onzeker voelen. .

9. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Ik heb donderdag de punctie met waarschijnlijk 13 folikkels. En dan zondag de tp!

10. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Heel even snel een bericht vanuit bed: ik had drie prachtige eitjes (woorden van de arts) en ik wordt woensdagochtend gebeld over de terugplaatsing. Punctie viel wel mee, maar het zal geen hobby van me worden....

11. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Goed nieuws Kahlan!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Tess lieverd wat klote zeg allemaal! Hopelijk ophogen. En nu niet afbreken!! Pfff schiet niet op!

Wollfje dank je wel meis. Succes bij de tandarts!!

Espoir spannend zeg!!! het begin is er!!

Kahlan ben erg benieuwd wie had je? Man met een snorretje?

Hier vanmorgen al 1 collega verteld en ze was zo blij voor ons! en had er vertrouwen in dat ik zwanger zou raken zo lief!!
    had juist van haar de minste reactie verwacht.
    ze bleef maar herhalen hoe leuk ze het voor ons vond hihi!

13. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

#553 Sterre1977, 2 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2013
    Grappig is dat he Snippie, vaak van mensen waar je niets van verwacht, dat ze zo enthousiast kunnen reageren... andersom ook helaas :(..

Kahlan, wat fijn dat het erop zit!! en drie prachtige eitjes, daar wordt er vast miminaal een van bevrucht..wie weet wel alle drie..toppie meis!! nu afwachten op woensdag...en bij mij in het ziekenhuis zeggen ze altijd, het gaat om kwaliteit ipv kwantiteit en hoor ook dat bij minder, de kwaliteit vaak beter is, dus ga gewoon heel hard voor je duimen op mooie bevruchtingen

Tess, wat een stom mens met haar eventuele afbreken, ze moet geen uitspraken doen als daar helemaal niets zeker over is. Probeer je niet te druk te maken hoor!! ik duim gewoon als je straks belt, ze dan zeggen dat je mag ophogen en er woensdag of donderdag heel veel groei op de echo te zien is!! had ze kort donker haar dat vrouwtje die je had? Ik ken alleen Ingeborg (die iets minder aardige) en Carolina (topper!! die heeft mij door mijn puctie gepraat). Maar met de punctie werd de spuit door eentje met bril en kort donker haar gezet..

Espoir, jij donderdag dus de punctie, en wauw!! met 13 follikels, dat is top, ik hoop dat er in elke follikel een eitje zit, maar zelfs al niet, is dit toch een mooie uitgangspositie

Gelukkig Wolfje, dacht het al, omdat ze bij mij ook luchtig over die bloedingen deden en niets was om mij zorgen over te maken, komt schijnbaar vaker voor, maar ik schrok er toen ook van hoor!

hier net even gedwijld, dat wilde ik vrijdag al, maar kwam er niet van...dus nu even lekker gesopt in huis! heerlijk dat alles weer schoon is! Zo even zonnebanken, douchen en dan rijden mannetje en ik rond 14.00 uur naar de VU. Ik hoorde trouwens iets raars, bij de terugplaatsing mag je geen deo, geparfumeerde bodylotion of parfum op... bij sommige ziekenhuizen staat het zelfs in hun info folder. Schijnt dat de embryo's daar niet goed tegen kunnen... nou ja, dan voor de zekerheid maar niet dan :)

Oh en ik ga nu eerst even naar de apotheek, mijn emmertje met naalden inleveren, die zit echt tjokkie vol!! maar ik had dan ook 7 dozen deca, die op twee spuiten na helemaal op zijn gegaan en ook ontelbaar veel menopur. Ik wil ze in ieder geval weg uit mijn gezichtsveld hebben :) ben veel te blij dat spuiten erop zit, dus ff naar de apotheek..

14. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

in afwachting om te starten:

snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1.
    Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten

onderdrukkende fase (lange protocol):

wolffje -- decapeptyl 26 aug -- (echo op 5/9)
    Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 6/9)

stimulerende fase:
    Tess -- menopur 23-08 --(2-9 2e echo)
    Elise -- gonal-F 28-8 -- (06-09 1e echo)

punctie/terugplaatsing/wachtbankje/nod:
    Sterre -- Maandag 2 september terugplaatsing
    Kahlan -- maandag 2 september punctie
    Espoir -- donderdag 5 september punctie

zwanger:

van het wachtbankje afgevallen:

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Kahlan , fijn dat t goed ging , zal hard duimen dat daar een topper bij zit , rust lekker uit.

Espoir , wauw jou score nu is helemaal top , spannend!!

Sterre , Ingeborg kwam vertellen hoe t zat met menopur wanneer ik groen licht krijg , en dat vrouwtje van vanmorgen legde dat niet uit , vaag , was niet die jij bedoelde die leek me wel aardig die zit altijd in dat kamertje waar de man z'n potje brengt toch? Dit was echt 1 die ik niet kende..
    Stomme uitspraken idd wanneer je nog niks zeker weet , ga gelijk 13.01 bellen haha, zou er in 3 dagen al resultaat kunnen zijn met ophogen ? Ben benieuwd..
    Oh niks opsmeren of spuiten dus , hmm heb me vanmorgen nog helemaal in gesmeerd met zwitsal bodylotion, heerlijk!! Die van therme is ook lekker..
    Succes vanmiddag , duim dat er ook wat de vriezer in kunnen!!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nou sterre ik deed wel deo op hoor .

Nog nooit van gehoord zeiden ze dat in jouw ziekenhuis?
    Heel veel plezier met tp:)!
    Spannende tijden hihi.

Hihi leuk is dat he :)! Maar inderdaad andersom ook.

Nu nog afwachten hoe me baas reageerd. Wil haar vandaag even bellen.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wow sterre hoeveel dagen heb jij gespoten pff

18. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @espoir kijk das mooi bericht, spannend!!!

@kahlan gelukkig dat mee viel en een mooie oogst, nu lekker slapen en rusten

@snippie kijk das is de bedoeling, je kunt soms raar op kijken van bepaalde mensen haha

@sterre je bent der nog maar druk mee zo voor de terugplaatsing hihi groot gelijk de spuiten de deur uit hihi, heel veel succes vanmiddag, ben benieuwd hoe het zal gaan.

@hier terug van tandarts verstandskies er uit nu nog 1 te gaan haha. mn zus is gisteren extra keer bij vk geweest omdat echo vorige week niet goed zichtbaar was hoever ze was (waschijnlijk echos te dicht op elkaar gehad) gelukkig was alles goed. krijg nu ook net bericht dat schoonzusje gisteren is begonnen met spuiten voor iui behandeling spannend allemaal, miss wel met zijn 3en tegelijk zanger (zij alle bij voor 2e ikke 1e) kan ik mooi spieken :p

19. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik had nog niks gehoord over zalfjes en deo zal der is na vragen tegen die tijd

@sterre tip weer maandverband in doen!!!

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Zo tegen strijdig allemaal he.
    Maar ieder moet doen waar hij zei zich bij voelt.

Dat het zo kan verschillen 3a4jaar later

Deel Deze Pagina