Ja scheelt een hoop want een ouder van me werk werkt bij de apotheek zo kan ikdoen alsof me neus bloed haha. Want ze hebben wel daar na vraag gedaan over eventuele medicatie gebruik. Is al vervelend genoeg dat een van de fertiliteitartsen de moeder is van mijn mentor kind. En andere vragen wil ik niet want dan zou ik op bepaalde dagen geen fm kunnen krijgen en dat is lastig hihi
Vervelend hoor als er bekenden in het ziekenhuis werken. Hier ook utro meegekregen, gebeurd hier standaard.
Zeker lastig. Maar jah is niet ánders. Zei is ook de enige van de ouders die dus weet dat onze kleine man niet op de normale manier ontstaan is. Is natuurlijk iets wat een ouder normaal helemaal niet weet.
En hoe is t met iedereen verder? Hier vreselijk hoofdpijn aan 1 kant , heb toch 2 ibuprofen genomen , normaal paracetamol maar dat werkt niet nu pff , wanneer je begint met menopur mag je geen ibuprofen nemen dat is slecht voor de groei van de eitjes.
Nee nog steeds niet. Heb zojuist even met het ziekenhuis gebeld en daar vertelden ze me dat het (helaas) vaker voorkomt als iemand met IVF/ICSI gaat starten. Het lijkt wel alsof mijn lichaam het allemaal iets te spannend vindt . Als ik over een week nog niet ongesteld ben krijg ik een echo voor de zekerheid, maar ik hoop wel dat het nu toch snel gaat gebeuren, inmiddels zit ik al op dag 40. Heb nog nooit zoooo op mijn menstruatie zitten hopen, haha! Hoe gaat het met de rest van de dames?
Oh hoofdpijn is zo rot! Balen Kahlanl! Ik heb toch beroerd geslapen. Vaak wakker enzo en koud zweet.. lijkt me sterk dat dat al van de Decapeptyl komt?
Dames, ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen. Voor mij is het bijna een jaar geleden dat ik op hetzelfde punt was als jullie nu. Hopelijk ook voor jullie snel een zwangerschap.
Tess, ik heb in het ziekenhuis gehoord dat ik ibuprofen mag nemen tot aan de terugplaatsing, maar daarna over moet op paracetamol als ik iets wil innemen. Wel lastig dat de berichtgeving weer verschilt
Vreselijk Kahlan , dat wachten... Ik had 2x hiervoor 56 dagen , anders had ik ook eerder door gemogen maar toen moest ik opeens weer wachten.. Ik duim hard mee dat t snel komt. En ik heb duidelijk advies gehad van die ibuprofen ivm stimuleren dat dat tegen werkt en het ook ergens gelezen, vreemd hè die verschillende adviezen! Heb vorige keer veel hoofdpijn gehad van bijwerking en echt af en toe paracetamol , was aardig door bijten. Espoir, je weet maar nooit , t kan echt allemaal aangezien het overgangs verschijnselen zijn. Zelf had ik ook opvliegers toen, t middel zal best vlot werken. Jane, dank je wel !! Super dat je bijna uitgerekend bent van jullie wonder! Succes met laatste loodjes!
Tessa wat naar dat je hoofdpijn hebt. Hopelijk gaat het nu beter! Kahlan hopelijk jij snel ongesteld. Espoir wat naar dat je zoveel last hebt.Wat tess zegt het kan wel hoor daar door komen. Hier een vandaag medicatie binnen gekomen. Voelt wel apart hoor hihi!
Welkom Snippie! pff hoofdpijn, herkenbaar, sinds een week, sta er mee ga er mee naar bed...probeer de paracetamollen te beperken, maar af en toe kan het niet anders..
Echt naar dat jullie zoveel last hebben van de deca dat herken ik van de vorige keer niet. Wie weet heb ik dat straks wel.
Ik hoop t niet Snippie! Sterre , vervelend hè ? Ik slik ook wanneer echt nodig , alleen vanmorgen was vreselijk. Gister ging ik prikken en naald wou niet door m'n huid , bah , kwam wel bloed, maar plekje verder wel, gek gedoe , menopur spuit beter haha..
Dat heb ik ook wel met deca gehad tess dat blijven steken pff wat heb ik getierd. Heb het 2keer 18dagen moeten spuiten. (Cd 1 tot cd 18)
Oh jee.. die hoofdpijn mag van mij wel wegblijven! Ben daar wel gevoelig voor normaal gesproken. Ach, we zullen zien. Het is voor een goed doel! Jane, wat een positief verhaal. Nog even, dan mag je jullie wondertje ontmoeten! Kregen jullie de medicijnen thuis bezorgd? Ik moest ze gewoon ophalen. Ik schrok wel hoor, 2 tassen vol! Had de koelkast bomvol, had ff geen rekening gehouden met de verjaardagsbooschappen!
Ik kreeg het voor het eerst thuis bezorgd bij me zoontje toen der tijd ook niet. Maar anders moest mijn ziekenhuis op een ander middel dan puregon over en opdeze manier was het verzeker technisch beter of zo iets .haha.