ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,671
    768
    113
    Hallo meiden.
    Even een teken van leven. Ik zit niet zo lekker in mn vel. Zie ontzettend op tegen morgen en de dagen erna. Vooral in combinatie met de onzekerheid van mijn baan en het gebrek aan vrije dagen.
    Heb gelukkig verder geen klachten (ben zelfs afgevallen tijdens het stimuleren).
    Ik lees wel mee maar had geen puf om te reageren, misschien vanavond ff!

Wil iig Kahlan feliciteren met het mooie resultaat tot nu toe.

2. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Espior meis wat naar zeg!! Hele dikke knuffel voor jouw!
    Hopelijk gaat het snel beter met je.

3. Denise8787

Denise8787 Niet meer actief

Hey Espoir,

Je moet wel goed voor jezelf blijven zorgen he! :(

4. Denise8787

Ik heb eigenlijk een vraagje... wat jullie vinden?
    Ben bezig nu dus met spuiten en ben erg moe ervan..en kan weinig hebben..
    Nu zaterdag heb ik een babyshower van een vriendin van me.. maar eigenlijk staat mn hoofd er totaaaal niet naar.. niet dat ik t haar niet gun hoor.. in tegendeel.. maar om nu daar vrolijk te gaan zitten doen :( hmmmmm
    Ze weet van mn situatie af en ook dat ik nu aan het spuiten ben maar ze heeft nog geen een x gevraagd hoe t met me gaat... niet dat ik daar kwaad op ben, iedereen heeft natuurlijk zo zijn eigen leven maar beetje interesse tonen is toch niet veel gevraagd? Is het raar dat ik dan wel mee neem in overweging om toch thuis te blijven? Of is dit te egoistisch?

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    #665 Kahlan83, Sep 4, 2013
    Last edited: Sep 4, 2013
    Denise, helaas kan ik je weinig advies geven. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik weet dat ik zelf ook niet heel actief was tijdens het stimuleren, maar misschien is een beetje afleiding nu juist wel fijn. Het is ook leuk om even via haar te genieten van de babyshower misschien. Nogmaals: doe waar jij je lekker bij voelt. Egoïsme is soms ook heel goed voor je hoor!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Denise allereerst vervelend dat je moe ben en niet goed in je vel.
    verder kan ik niet zeggen wat je moet doen.

Het hoeft geen Des intresse te zijn van vriendin. Het kan zijn dat ze exspress niet er naar vraagt omdat ze denkt dat je er al genoeg mee bezig bent elke dag en er dus niet op zit te wachten dat er iemand nog extra er naar vraagt. Snap je?

7. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Ik merk dat soms ook Snippie en Denise. Mensen zijn heel blij en geinteresseerd als ik ze bel en vertel hoe het met me gaat, maar zelf durven ze er niet naar te vragen. Het ligt natuurlijk ook allemaal heel gevoelig en sommige mensen weten niet goed wat ze wel en niet kunnen zeggen of vragen.
    Het zou dus heel goed kunnen dat ze er juist niets over zegt om jou te sparen.

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Precies dat bedoel ik Kahlan.

En inderdaad mensen weten niet precies wat ze moeten zeggen.

9. Denise8787

Jaaa tis ook lastig allemaal...
    Ze zeggen t natuurlijk ook allemaal verkeerd maar je ook weet wel dat ze t goed bedoelen!!
    Van sommige mensen verwacht je wel enige belangstelling..
    Nouja mn moeder zou zeggen; komt allemaal goed :p

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    denise ik kan je ook geen adveis geven kan je wel dit zeggen

wat ik heb meegemaakt toen wij ook al tijdje bezig waren met kindje had ik van mijn schoonzusje ook een babyshower,
    het voelde zoooo kut om er heen te gaan omdat zij wel zwanger was en ik niet, terwijl ik het haar echt zoooooooo 100% wel gunde, iedereen gunt een wondertje :) , helaas was de band tussen ons ook niet goed eerder vreselijk slecht dan goed, eigenlijk zat ik er ook niet op te wachten ook vreselijk veel hormoonbuien uiteindelijk ben ik wel gegaan, waarom?? geen idee, maar nu achteraf voeld het heel erg goed dat ik wel ben gegaan.ik heb me echt zwaar kut gevoeld doen in daar zat maar voor je het weet is het voorbij :)

ik moet ook eerlijk zeggen toen zij bezig was voor een kindje via zhuis heb ik denk ik 1 van de 10x iets gevraagd, vooral omdat ik niet wist wat ik moest vragen en bang was iets verkeerds te zeggen, misschien voel zje vriendin zich ook zo.

tegen de tijd dat ik zwanger ben en er hopelijk ook een babyshower voor mij komt :p hihi zou ik het heel erg fijn vinden als zij er zou zijn.

misschien heb je niks aan mijn verhaal

11. Denise8787

Jawel... Ik heb zeker wat aan jullie reacties :) dankjewel hiervoor!
    Ik weet dat ik zelf nu gewoon erg onredelijk ben... ;)
    Denk dat ik ff afwacht hoe ik me zaterdag voel

Liefs Denise

12. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    ohh maar Denise zo bedoelen we het ook niet meis! het is jouw gevoel en voelt het niet goed dan niet gaan meis.

13. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    je moet zelf doen wat je wilt denise ,
    jij bent baas over jezelf, der is helemaal niemand die
    jouw dwingt (over verbied) om te gaan.

ik leg alleen uit wat mij is gebeurt

14. Denise8787

onee ik heb het ook niet verkeerd opgevat hoor :)

15. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    o gelukkig maar hihi

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Hey Denise..

Ik weet natuurlijk ook niet wat het beste is , zo heb ik een vriendin waarbij ik het 1ste traject icsi weinig tot niets hoorde en ik wel klaar stond voor haar en zwangerschap / bevalling omdat haar moeder overleden was maar nu bellen we zowat iedere dag en vraagt ze veel.. ik denk zelf ook dat ze t toen niet durfde.. Succes er mee meid!!

Mn poezekind was heel erg boos op iedereen daar maar vrouwtje kwam en gelijk kopjes geven haha.. Nu is ze zich helemaal aan t wassen.. lief!

17. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

jeetje dames jullie gaan snel! ben even paar uurtjes naar stal en twee pagina's verder..

Denise welkom! jeetje, jij spuit veel, ik dacht dat ik met 225 veel spoot, maar jij spuit het dubbele. In mijn ziekenhuis is 225 de max. Zit jij in het buitenland? en mag ik vragen waarom jij zo een grote dosis spuit?

Espoir, k*t dat je zo rot in je vel zit... probeer in ieder geval die angst voor de punctie een beetje los te laten. Kan ik makkelijk zeggen, want ik zat echt als een en al stress in de wachtkamer, maar echt, het valt mee! Het vervelende komt daarna en daar kan ik niets aan veranderen, daar moet je toch door. Maar jij hebt zoveel follikels, daar komen vast een hoop mooie emmy's uit voort. De twee wachtweken daarna zijn volgens mij het allervervelends, tenminstel...zo ervaar ik het, sta er mee op, ga ermee naar bed en er zijn geen 5 minuten dat ik er niet aan denk..
    In ieder geval, heel veel succes morgen!! ik denk aan je en ga voor je duimen hoor!!

Tess, kat boos en beledigd :) en je begint links wat te voelen, mooi! das vast een goed teken. Ik had dat ook toen ik voor mijn tweede echo ging, zei ik " voel sinds gisterenavond opeens van alles" en toen waren ze ook ineens groot, dus ik ga ook zo hard voor jou duimen vrijdag!

18. Denise8787

Heey Sterre

dankje :) nee ik zit gewoon in nederland..in het azm en ik doe mee aan de studie..
    De studie had gelood voor 450 eenheden.. inderdaad fors aantal..
    Niet een reden voor ofzo.. maar vorige x had het goed gepakt dus nu weer 450E :)

19. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Ik heb net een prachtige bos bloemen gekregen van mijn man om te vieren dat we morgen een tp hebben :)

Wat is het toch een lieverd!!!!

IMG_20130904_171352.jpg

20. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

wat een lieverd Kahlan!! echt heel erg lief!! ik had niets van die van mij, viel me beetje tegen haha, maar verder is hij lief hoor! Wel na de tp een enorme bos van de paar collega'tjes die ervan afwisten, dat ze gingen duimen, deed me ook super goed.

Hoe plaats je trouwens foto's hier in het topic?

Share This Page