jeetje, dat is zeker fors! zeker gezien je leeftijd, ik neem aan dat je pas 26 bent of dit jaar wordt? ik heb 225 eenheden, omdat ik in de groep 36-40 val. Ik ben net een paar weken 36, ben 3 dagen na mijn verjaardag begonnen, starte ik een maand eerder, kreeg ik 150 eenheden, zo zwart wit gaat dat dus.. Maar als je het er goed op doet, is het prima toch!! wat een domper dat je bij je IVF geen bevruchtingen had. Mag ik vragen hoeveel eitjes je had?
Pfd als ik zoveel zou spuiten zou het echt niet goed gaan ik spuit 100 Wellicht ben je daardoor extra moe.
100 is ook niet heel veel snippie, waar stimuleer jij mee? ook menopur? hoe oud/jong ben jij eigenlijk?
Ik had goede eitjes na de punctie waarvan dus geen enkele bevrucht.. Dat zal dus de reden zijn dat het bij ons al die tijd al niet lukt.. hoe het komt niet te verklaren.. ik ben inderdaad pas 26.. en bij de ui had ik fostimon ook veel minder.. maar die studie had t uitgelood.. het werkt in ieder geval was eerst ook bang voor overstimulatie maar t ging goed!
Je gaat naar "plaats reactie" onderaan de pagina, dus niet snel reageren. Daar heb je de mogelijkheid om een foto te uploaden en bij te voegen. Werkt ook vanaf mobiel kwam ik net achter
@kaylan wowww das is zeker een mooie bos!! en dik verdient!! @denise dat is zeker een hele hoeveelheid ik spuit nu alleen decapeptyl en bn der zal zo moe van morgen hoor ik hoeveel gonal ik mag gaan spuiten succes nog
Thanks meiden, voor de lieve woorden! Het liefst had ik gewoon een paar dagen vrij genomen, om en een beetje tot rust te komen, maar dat zit er helaas niet in.. Hoe gaat het verder met iedereen? Tess, hoe gaat het nu met je poezekind? blijft ze een beetje van de hechtingen af? Kahlan en Sterre, ik hoop zondag ook op het wachtbankje plaats te mogen nemen! Kahlan, mooi resultaat hoor! Ik duim voor een plakker! Wat een mooie bos bloemen, lief hoor! Iedereen lekker aan de wandel met de beestjes! Heerlijk, ik moet het doen met het kijken naar 2 luierende katten.. Ik wil zo graag een hond! Wolfje, spannend de eerste echo! Denise, ik was ook zo ontzettend moe van de Decapeptyl.. Kon de hele dag wel slapen Als het niet goed voelt, die babyshower, moet je het niet doen hoor! En ik denk niet dat het desinteresse is, maar net zo als de rest zegt, niet weten wat er mee aan te moeten.. 450 eenheden, poeh he! Dat is flink! Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal dames? Oh ik las nog wat over aankomen van de medicijnen? Ik ben juist een kilo afgevallen. Ik heb dan ook totaal geen last van buikpijn of een opgezwollen buik. Dat was volgens de gyn heel bijzonder met deze hoeveelheid follikels. Ik kreeg trouwens een rekening van de apotheek, de utro wordt niet vergoed door de verzekering omdat het een merk-medicijn is en er merkloze varianten beschikbaar zijn? De apotheek had me die aan moeten bieden blijkbaar? Nu gaat het om 13 euro, die betaal ik nu maar gewoon, maar ik vind het wel vreemd?!
Jeetje Denise, wat een domper moet dat geweest zijn... ik vond het al een domper dat er van mijn 8 goede eitjes maar 4 bevrucht waren, maar kan me voorstellen dat als je te horen krijgt dat je geen bevruchting hebt, je wereld wel even instort. Bij 8 ga je toch wel van in ieder geval 1 goede embryo uit. Gelukkig doe je nu ICSI en wordt het de zaadjes nog veel makkelijker gemaakt, dus dat gaat vast helemaal goed komen meid!!
En deze kreeg ik vandaag omdat vriendlief trots op mij is haha ook zo lief..Alleen op de kop snap er niks van.. Kahlan wauw ook mooi.. erg lief.. Pfff 450 dan was ik er niet meer geloof ik, haha erg zeg bij 150 zat ik al 11.000 in waardes boven de max Gelukkig dat het voor jou wel werkt Denise.
jeetje wat een lieve vriendjes/mannetjes hebben jullie!! ik heb de foto van Kahlan net al bij manlief onder zijn neus geschoven!! hij vond achteraf ook wel dat hij een beetje tekortgeschoten was... moet wel zeggen dat hij echt heeft gerend en gevliegd voor me hoor, maar bloemetje had wel leuk geweest en espoir, jouw vent mag nu echt ff geen ruzie met je maken hoor, dikke knuffel voor jou! Maar wie weet als je morgen de punctie hebt gehad staat er ook een mooie bos klaar en is hij super lief voor je! Hoe laat mag je je morgen melden Espoir? hoop lekker vroeg, dan heb je je het maar gehad...
Ja Sterre, dat was inderdaad een domper.. zeker omdat niemand dit verwacht had, ook het ziekenhuis niet. Juist omdat er bij ons niks te vinden... Nu dus nog 2 spannende weken voor ons en dan zien we of de ICSI wel werkt of dat ook dat geen zin heeft.. dan zullen we verder moeten en dit hoofdstuk moeten afsluiten hoe verschrikkelijk ook... maar deze constante onzekerheid is ook niks he.. daar weten jullie natuurlijk alles van! Gelukkig zie ik alles weer een stuk positiever dan net na de eerste punctie (ook al gieren de hormonen door mn lijf) en heb weer alle hoop dat het nu goed moet komen! Hoop doet leven zeggen ze he Maar meer dan ons best kunnen we niet doen! Ik ben trouwens tijdens de eerste poging 4,5 kilo bijgekomen... denk dat dat misschien wel met de hoge dosering te maken heeft want normaal gesproken kom je iets van 2 kilo bij.. En wat hebben jullie lieve mannetjes zeg!! Espoir, zeg jij maar dat je mannetje ook lief moet zijn voor jou! en heel veel succes morgen!! Liefs Denise
in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten onderdrukkende fase (lange protocol): wolffje -- decapeptyl 26 aug -- (echo op 5/9) Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 6/9) stimulerende fase: Tess -- menopur 23-08 --(6-9 3e echo) Elise -- gonal-F 28-8 -- (6-9 1e echo) punctie/terugplaatsing: Kahlan -- donderdag 5 september terugplaatsing Espoir -- donderdag 5 september punctie wachtbankje/nod: Sterre -- maandag 16 september testen zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
Denise, misschien handig om ook bovenstaande schema in te vullen, als je bij ons clubie wl blijven kletsen natuurlijk erg handig om te zien en bij te houden waar iedereen staat