Wauw Kahlan wat een mooie bos bloemen en wat lief!! Tess jij ook al een mooie bos bloemen! Sterre ahh wat lief zeg! van je collega's Denise hoop echt dat ICSI wel voor bevruchtingen zorgt. Sterre ik ben 28 . Bij de eerste ICSI had ik 150 maar toen zat ik dichtbij over stimulatie. en bij de 2 ICSI 100 en dat ging wel goed. Dus dat gaan we deze keer ook doen. Ik was trouwens 24 bij de eerste ICSI en de ICSI. Was 25 toen mijn zoon geboren werd. Kahlan ik heb ook een rekening alleen dan iets van 8 euro. De eerste 2keren kreeg ik ook een rekening van die dingen. Espior heel veel succes morgen en hopelijk gaat je mannetje nu lief doen.
Dames, ik ben een beetje onzeker over m'n buik, voel echt van alles na t spuiten en in de avond in eierstokken , ben bang dat ik dan vrijdag weer grotere eitjes heb en ze weekend geen punctie s doen , had begrepen dat ze t weekend niet deden zit ik dan straks misschien weer met hoge waardes....
Tess lieverd ze zouden het dan wel uitzondering maken. Ze gaan niet het risco nemen jouw door te laten lopen. het kan ook zijn dat je zoveel voelt omdat je eitjes plots meer doen dan eerst dus hoeft niet zo te zijn dat ze vrijdag al aardig groot zijn. maar snap met jouw geschiedenis dat je die angst hebt. En als je het niet vertrouwd moren bellen.
Tess, wat vervelend...ik voelde dat ook vanaf dinsdag dat ik onwijs vol voelde en woensdag op de echo was dat ook te zien, die dag is de punctie ook vastgesteld op vrijdag. Ik snap heel goed dat je nu onzeker bent ivm met dat het vorige keer opeens zo snel ging, maar als je nu van alles voelt, hoeft het niet slecht te zijn of je waardes meteen hoog. Ik voelde ook echt volle eierstokken en had maar 4 grote eieren en nog 10 van rond de 14 mm, dus wellicht helemaal niets aan het handje. Het is wel jammer dat ze de echo op vrijdag hebben gepland en niet op woensdag of donderdag. Liever een echo te veel dan te weinig denk ik altijd maar. Ik heb ergste geval (voor het Flevo dan) ben je vrijdag zo ver dat je punctie gepland kan worden. Dan zal je vrijdagavond pregnyl moeten zetten en zondag punctie. En tsja...dan moeten ze maar komen zondag. Ik geloof wel dat ze het doen als het moet hoor en je niet tot maandag laten wachten.. Je kan wel meekijken met die echo, als er al veel eitjes van rond de 18 mm zitten, zal ik toch proberen aan te dringen om zondag de punctie te hebben en verwijzen naar poging 1 waar je ook opeens omhoog ging. Ik neem aan dat ze vrijdag ook je bloed checken, ik mag aannemen dat ze je echt niet over het weekend heen tillen als je waardes vrijdag al randje zijn. Probeer beetje vertrouwen te hebben, kan je anders als het morgen echt heel erger is geworden, 's ochtens niet bellen of je morgen mag komen voor een echo'tje?
Hahaha.... hebben jullie de hele dag tijd om in te loggen Jullie blijven kletsen... wat ik wel weer erg gezellig vind hoor. Vandaag mar geaccepteerd dat het zo is, als het is, en dat scheelt een hoop. Vandaag weer even lekker naar de sportschool geweest met een vriendin. De intensiteit verlaagd en dan is het toch erg lekker om wel even te sporten. @Kahlan, wat een lieve man heb jij!! Prachtige bloemen. @Tess, ook al bloemen... ze zorgen goed voor jullie. @Espoir, niet leuk dat hij ruzie met je maakt :x... doet hij ook wel lieve dingen???? Veel succes morgen!! Hopelijk met een pracht resultaat! @sterre, niet ongerust worden, vertrouw op je lijf en de artsen. Vrijdag komt het helemaal goed, ze gaan echt geen risico's nemen. Sterkte *knuf* @Denise, Welkom bij the club! Ik kan je niet hepen met een keus maken, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Het steun ervaren vind ik ook lastig. Nu heb ik weer veel meer aan andere vriendinnen.... en ik ben deze keer ook geslotener dan de vorige keer. Mensen weten ook niet zo goed wat ze moeten zeggen, kennen de situatie niet, snappen niet zo goed waar je doorheen gaat (gelukkig) dus heel fijn dat we elkaar hier hebben Ohhh en leeftijd.... ik ben denk ik de oudste met mijn 38
Elise vandaag was ik vrij en moest oppassen. Daarnaast heb ik dit forum in mijn favo staan vane tel hihi dus kijk steeds. Wat fijn meis dat je even hebt kunnen sporten. Ik zit te twijfelen om abo te nemen op een lo budget sportschool. Dan ben jij onze moederofferste haha
Ben ik dan de jongste met mijn 25 jaar? Sporten doe ik al heel lang niet meer, slecht he! Heb dus jaren paard gereden!
ik volg je met mijn 36 jaar op de voet hoor Elize! ik heb normaal ook niet de tijd om zoveel te reageren aangezien ik normaal op het werk zit, maar was ff thuis ivm punctie en terugplaatsing. Morgen weer aan de bak, dus dan zien jullie mij wat minder.. Ik heb trouwens sinds een week dat ik bij het minste of geringste ga zweten...net gedouched, doe ik mijn badjas aan, ga ik alweer zweten, als ik met de honden s morgens loop, zweet op mijn rug...Normaal zweet ik nooit, behalve met hardlopen en dan nog pas na een kilometer of 6 dat dat begint..zal het de nawerkingen van het spuiten zijn? hebben jullie het ook? Ik ga lekker naar bedje, even nog dvd tje met manlief kijken. Espoir, rustig aan meis!! je komt ons morgen vast een super resultaat melden qua eitjes en ik geloof ook heilig dat je morgen komt melden dat de punctie je meegevallen is, probeer niet teveel te stressen!
@espoir dat moet ik ook zelf betalen heel raar, ze zeiden alles word vergoed, schijnbaar niet. erg jammer dat je mannetje ruzie maakt, ik laat hem nu de foto van de bos bloemen zien krijg ook meteen een smeer in pff (hij is ook zenuwachtig hihi) je mag al mooi vroeg naar zhuis heel erg veel succes meis, hopelijk is snel achter de rug en kijk je er goed op terug. (hihi ik ben nog iets jonger als jouw) @tess aaah ook al zoon mooie bos bloemen wat een lieve mannetjes hebben jullie @denise klopt meer dan ons best doen kunnen we niet, het is ook een beetje aan moeder natuur ik ga morgen op mn eigen weegschaal ben benieuwd hihi @sterre ik ben denk ik de jongste 24 ik zit op een lage dosering zegt ziekenhuis omdat ik nog jong ben en een hoge reactie vermogen heb op medicijnen @tess hopelijk blijft alles nog een beetje rustig, kan me voor stellen dat je je dan druk maakt. maar ze zullen je echt wel helpen ook in het weekend. verder denk ik dat bericht van sterre van 20:10 uur je al wel een hele stap tot geruststellling geeft
Espoir , heeel veel succes en denk aan je!! Wolffje, succes met echo! Kahlan , succes met je terug plaatsing! Ik ben dus 27.. vriendlief 38.. Jullie zijn niet oud dames want je bent zo jong als je je voelt!! Ga morgen gewoon ff bellen hoe ze dat voor hun zien ,wil niet afgescheept worden.. thnx dames en slaap lekker!!
@Kahlan vandaag de terug plaatsing spannend, doe rustig aan en komt goed succes. @Espoir heel erg veel succes met de punctie hopelijk kijk je er achteraf goed op terug en hebben ze mooie eitjes. dankjulliewel vind wel spannend hihi moet om half 12 er pas zijn. och tot mn verbazing vanmorgen op mn eigen weegschaal woog ik nog steeds zelfde als toen ik begon met de icsi behandeling alleen een hele opgezette buik dus hihi
Oud of jong we maken nu allemaal het zelfde mee. En dat is wat ons bind. Kahlan veel plezier bij de tp Espior heel veel succes meis. Voor je het weet is het achter de rug. Wolfje succes bij de eerste fm.
Sterre, ik voel me ook oud in deze club, hahahaha Fijn dat leeftijd toch niks zegt over het delen van onze wens @Wolffje, succes bij de fm meting!! Ik ben ook niks aangekomen, maar ook zo een dikke buik.... @Espoir, spannend... succes! @Tess, idd even bellen vandaag, ik ben benieuwd wat ze zullen zeggen.... @Kahlan, laat het een goede plakkerd zijn! Succes met de tp. @Snippie, ik zit ook een low-budget sportschool. Waarom veel geld uitgeven , de apparaten zijn hetzelfde Ohhh en moederoferste ben ik hier al, hahahahaha dus kom maar op met al die taakjes en ik lees nu mij vorige berichtje terug en zie dat ik sterre en Tess door elkaar heb gehaald.... ach, is soms ook zo verwarrend..... Ik ga aan het werk!! Tot laters weer!
Jullie gaan inderdaad snel!! in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten onderdrukkende fase (lange protocol): wolffje -- decapeptyl 26 aug -- (echo op 5/9) Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 6/9) stimulerende fase: Tess -- menopur 23-08 --(6-9 3e echo) Elise -- gonal-F 28-8 -- (6-9 1e echo) Denise -- Puregon -- 04-09 -- (11-9 2de echo) punctie/terugplaatsing: Kahlan -- donderdag 5 september terugplaatsing Espoir -- donderdag 5 september punctie wachtbankje/nod: Sterre -- maandag 16 september testen zwanger: van het wachtbankje afgevallen: Espoir en Kahlan heel veel succes vandaag!!