Wolfje, wat fijn dat alles er goed uit zag! nu dus eindelijk ook begonnen met stimuleren, mooi zo, nu is het echt aftellen!! En inderdaad Wolfje, dat wachten...pfff...vind ik nog het lastigst. Tess, ik hoop dat je kat zich ff drie dagen weet te beheersen.. pff, die is vaag ja, er is er maar een daar die ik echt leuk vind van achter de balie en dat is die blonde. Ik ben heel benieuwd wat er morgen uit je echo komt, ik hoop gewoon dat het nog niet zo ver is dat het eigenlijk weekend zou moeten zijn, maar dat het pas dinsdag of woensdag is, dan heb je ook niet het gezeur met dat weekend. Ik vraag mij bij mijzelf af, als ik in een ziekenhuis liep dat wel in weekend werkte, had ik dan ook mijn punctie op vrijdag gehad? Mijn eitjes waren op woensdag 2 van 17mm, 2 van 18 mm en nog 10 van 13/14/15 mm. Ik dacht, moeten we niet nog ff wachten zodat die 10 van 13/14/15 mm ook nog beetje kunnen groeien? Ik weet ook niet bij welke groote een punctie normaal ingepland wordt. I. zei wel tegen mij, "mijn baas wil niet graag dat wij in het weekend komen" We moeten er als het even kan omheen plannen. Eigenlijk best raar vind ik dat. Maar ze zei ook dat ze niemand met overstimulatie lieten lopen, dus als het moet, dan moet het. Daar moet je dan maar op vertrouwen. Overigens mag ik niet klagen aangezien er toch nog 9 eitjes waren gevonden waarvan 8 goede. Maar nogmaals ik hoop dat het gewoon over het weekend getild kan worden, en mochten ze morgen echt groot zijn, je zorgen uitspreken als ze het niet in het weekend willen doen hoor!! Zit je morgen bij Lely? Kahlan, nogmaals, fijn dat je naast me zit op het bankie! ik word best blij van je verhaal, want als de arts tegen jou zegt dat het 50 % is dat hij blijft zitten, geldt dat voor mij denk ik ook aangezien ik ook een 8 cellige goede kwaliteit heb. Maar ik probeer me maar niet teveel door cijfers te laten leiden, het lukt, of niet. Maar toch...wordt wel blij van 50% Diddier, welkom meid! Jij bent nu zomaar de eerste die mag testen! nog maar 5 dagen joh, voor jou gaat het opschieten. Ik kan me trouwens best voorstellen dat het een domper was dat je tweede embryo niet ingevroren kon worden, maar wie weet heb je hem helemaal niet nodig!! daar duimen we voor hoor!! Wat heb jij je brief trouwens snel! Binnen een week na je terugplaatsing dus al!! Ik hoop dat ik mijn brief ook zo snel krijg! ik loop ook bij het VU, nou ja, bij het Flevo, maar mijn terugplaatsing en dus versturen van de brief is bij het VU. Ze zeiden tegen mij binnen twee weken.
Didder, zeiden ze tegen jou bij de VU nog iets over fragementatie of klasse? Bij mij zeiden ze "een 8 cellige van goede kwaliteit, dus prima", maar ik hoor een hoop over dat het een A of een B kwaliteit is of een klasse 1 of 2. Dat heeft schijnbaar te maken met wel of geen fragmentatie. Maar ik heb daar eigenlijk niets over gehoord. Nou ja, zal wel goed zijn denk ik dan maar..
Espoir: ik hoop dat je je goed voelt, ik ga voor je duimen voor een tp! Kahlan: Gefeliciteerd en welkom op het wachtbankje!!! Sterre: Ik had die brief ook nog niet verwacht. Ze had het over 1 a 2 weken maar eerder 2 weken. Misschien dat het daarom ook rouw op mijn dak kwam. Ik kon ook kiezen om eerst naar het Flevo te gaan maar heb toch gekozen om alles te doen in het VU. Mijn man krijgt alle ritjes toch vergoed dus dat is mooi meegenomen. Bij mij hebben ze ook niks gezegd over A of B. Alleen dat het een mooie embryo was die 8 cellig is. Hoe voel jij je verder? Wel lekker he om te werken. Ik ben dag 2 na de tp weer gaan werken. Morgen is mijn laatste dag dus mijn dagen vliegen gelukkig voorbij...
Didder , welkom hier , je hebt dus bijna al die dingen achter de rug , nu de spannende tijd , echt spannend , je bent idd de 1ste die mag testen , leuk! Wolffje , fijn dat je echo gewoon goed was , spannend straks stimuleren!! Espoir , lekker gegeten? Was wel een zomerse dag voor je vandaag , lekker buiten gezeten dus.. Sterre , ik heb morgen dokter L. Want die wou me zien , nou mooi ik hem ook, erg fijn en geruststellend dat ik hem heb , voel echt van alles beneden vol gevoel dus kan haast niet dat er niks zit , maar hoop idd op een paar meer of 2 of 3 want dan gaat t feest niet door..En idd hoop net over t weekend mocht alles gebeuren beter ma di of zoiets.. Idd das wel gek van het niet werken in het weekend , alle andere doen dat wel , hoort er bij denk ik maar en dat is nou eenmaal t risico met zulke behandelingen..... Denk dat die vrijdag gewoon klopt aangezien ze mooie grootte hadden bij jou, alweer een week geleden bijna je punctie pff gaat best snel.. Ik lig lekker languit koel op de bank met m'n opgeblazen gevoel....
@Kahlan, spannend ook voor jou de wachtweken. 50% klinkt echt gewoon erg fijn. @Espoir, wat vervelend dat er niet zoveel zaad is, ik hoop echt voor je dat er voldoende is voor je 12 eitjes. @Didder, welkom! Spannend, al over een week testen. @hier: weinig nieuws, eisprong is geweest dus ik zit inmiddels ook weer op het welbekende wachtbankje . Volgens mij ook nog op de goede momenten geklust dus misschien heb ik wel geluk alhoewel ik nu gewoon op mijn ongi zit te wachten zodat ik bloed kan prikken en de ISCI in gang kan worden gezet.
Ivy, als je nu ongesteld wordt, mag je dan gaan starten? moet je eerst aan de pil? Tess, fijn dat je Lely hebt, ik had mijn laatste echo ook een echte arts (en geen verpleegster), vond ik toch wel een fijn idee dat een echte dokter bepaalde van dan en dan is de punctie. Ik ga heel hard duimen voor je morgenochtend, ben super benieuwd! En inderdaad, morgen is mijn punctie alweer een week geleden, gaat inderdaad toch best snel! Didder, ik zou ook twee dagen na mijn tp gaan werken, alleen was gisteren mijn vrije dag, dus vandaag weer begonnen. Ik voel me prima, ook helemaal geen eerste tekenen, ook geen innestelingsbloeding of iets dergelijk Merk jij iets? ga je eerder testen of wacht je netjes de bloedtest af? Ik heb maandag over een week de bloedtest, maar denk dat ik zondag test, samen met mijn man. Dan wordt ik op mijn werk maandag niet zo overvallen.
Welkom Didder wat spannend zeg allemaal!! Ik hoop op positieve test! En ken je gevoel dat gevoel had ik bij mijn zoontje ook maar kijk eens! ook zonder cryo kan je zwanger worden. Yvi ik zit ook op het wacht bankje mijn ei was zelfs tijdens de vakantie hihi! dus goed benut maar geloof niet in zulke wonderen. sterre heerlijk he meis even die afleiding! Tess veel succes morgen meis hier lekker weekend!!
Gebruikt hier iemand tarwekiemolie? Ik heb er wel wat positieve dingen over gelezen, dus ik heb gisteren maar een potje gekocht bij kv. Het zou de doorbloeding moeten verbeteren en daarmee dus ook de kans op innesteling. Ik zit nu in de modus: baat het niet, schaadt het niet. Nog iemand hier met van die gedachten? Ik ben benieuwd of ik de enige ben die zo gek doet, haha!
Nee nooit gebruikt en ben niet van plan iets extra´s te doen denk ik. Ik leef opzich al gezond. ik neem dit weekend en volgend weekend mijn laatste alcohol haha en vanaf daarna alleen o%
Tess: succes morgen! Snippie: ik ga gewoon maar van het positieve uit dat we de cryo niet nodig zullen hebben... (duim duim hihi) Sterre: ik voel mij ook prima, wel wat moe maar ik slaap ook slecht. Zal de spanning wel zijn en mijn borsten zijn wat gevoelig. Maar dit alles komt denk ik door de utrogestan. Ik ga denk ik niet eerder testen. Mijn man is sinds vrijdag voor 3 weken weg voor zijn werk en hij is zo zenuwachtig. Hij vraagt al vanaf zaterdag of ik niet kan testen. Die snapt niet hoe de innesteling werkt en dat je geduld moet hebben haha! Ik ga dinsdag ook alleen naar het VU maar ga daarna naar mijn schoonzus toe. Ik heb mijn vrije dagen ook vol gepland met leuke dingen en lieve mensen om mij heen zodat de tijd snel voorbij gaat. Kahlan: nee ik gebruik geen tarwekiemolie, heb er wel over gehoord hoor. Zelf neem ik elke ochtend een glas granaatappelsap van pom. Ook dit is goed voor de doorbloeding. Vind het niet te drinken maar baat het niet schaad het niet
Sterre, idd dat is zeker fijn een dokter! Kahlan, nou ik ben best bereid ook zoiets te proberen, zelfde reden als jou, slik al tijden foluimzuur en vrouw vitaal of zo iets ( vanaf januari toen we wisten dat het traject ging starten) Sporten deed ik ook maar nu absoluut niet met stimuleren gezien mn mislukte poging, zekere voor t onzekere maar ben verder actief en ook gezond.. Weeg normaal 78 nu nog steeds dus kom zelf niet aan van medicijnen, wel fijn.. al voelt het niet zo haha.. (Uhhh nu ik dit typ heb ik net een dikke vette donut op haha moet keer kunnen) Zaterdag feestje van vriend zn opa, die word 92 , vorig jaar hadden we tochtje op grachten en eten en nu alleen gezellig eten..
Tess weeg jij 78, zou ik niet zeggen toen ik je zo zag zitten!! Vond je aardig slank..Je bent zeker lang..
elize en tess en gezegend veel succes morgen in zhuis. ik gebruik alleen de mama compleet tabletten van davitamon met foliumzuur er in verder niet. owww volgende week donderdag pas weer echo, dat duurt nog zoooo lang haha
Ik slik trouwens behalve foliumzuur, niets. Sport veel, rook en drink niet en eet redelijk gezond ( misschien iets te veel snoepen ). Hoop dat dat voldoende is..
Gezegend , Elise , jullie ook succes morgen! Thnxx dames.. 8.30 mag ik.. Sterre , dank je wel! Haha voel me gelijk goed bij je tekst.. Ben ook 1.77 lang dus dat scheelt wel .. maar echt 78 kilo.. Laatste 5 jaar wel t zelfde hoor.. Daarvoor 70 ongeveer toen ik met mn ex samen woonde.. Didder,dus jullie in t vu.. wij alleen terug plaatsing mocht t zover komen.. snel al die brief zeg, lijkt me wel rot gevoel geen cryo s