ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess , elise wn gezegend heel veel succes bij de echo.

Tess op je strepen gaan staan hoor.

Geen cryo's hebben is inderdaad een rot gevoel maar gebeld worden dat ze allemaal niet goed ontdooid zijn is (vind ik zelf) nog erger.

2. Didder

Didder Lid

Aug 28, 2013
    40
    0
    0
    Kraamzorg
    Flevoland
    Snippie daar heb je ook helemaal gelijk in. Dat lijkt mij helemaal erg...

3. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Goedemorgen!

Bedankt voor de succes wensen.
    Ik ben best zenuwachtig.... vanaf 6.15 uur al wakker. Net gedoucht, hond uitgelaten en nu wachten tot ik weg mag :D
    Ik heb om 10.00 uur een afspraak, dus om 9.00 uur mag ik de auto in op weg naar Arnhem.

Gezegend en Tess, jullie ook succes!!!!

Ik slik hoge dosis vitB (ivm crohn) en een standaard vitaminepil. Ik hoef geen extra foliumzuur omdat dat al in de hoge dosis vitB zit.

Jullie horen straks van mij!

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Helaas pindakaas! Geen verdere groei van mn 5 eitjes links , rechts wel 18 mm , dan kan ik zelf ook wel nagaan dat dat niks word , baarmoeder slijmvlies 11 mm dus dikt goed aan , helaas als ik door stimuleer gaat ene grote ei weg en baarmoeder slijmvlies ook want die hoort bij grootte dit ei.. dus afgebroken MAAAR een escape iui maandag!!! Toch een kans die we cadeau krijgen nu , morgen 18.00 pregnyl prikken , maandag tussen 8.30 en 9.00 vriend zn zwemmers brengen en 10.30 de inseminatie. Ik denk maar zo nu toch een kans en behoud mn 3 pogingen al ben ik echt wel teleurgesteld dat mn lichaam niet reageert zoals t hoort...

5. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Ff snel, zit in meeting maar even een virtuele knuffel voor Tess, wat klote meis, had zo anders gehoopt... Maar een iui is ook een kans, gewoon focussen op het positieve en maandag schuif je gewoon aan op de wachtbank waar we allemaal zwanger van afstappen!!

6. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Oooh Tess. Wat jammer zeg! Wel geluk dat je nu je poging behoudt! Hele dikke knuffel en veel succes voor maandag, hopelijk komt daar nog iets positiefs uit :)

7. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,672
    768
    113
    Ego: van de 12 eitjes waren er 9 bruikbaar en zijn er 7 bevrucht!
    Zondag om 11.30 de tp!

Ik ben zo opgelucht :)

8. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Vanmorgen om 10.00 uur mijn eerste follikelmeeting.
    Helaas viel het voor mij wat tegen, rechts maar 1 ei, en links 4.. daarnaast nog 2-3 hele kleintjes.

Het groeit wel allemaal mooi volgens de curves dus ze heeft de punctie gepland voor as dinsdag om 8.00 uur. 7.30 uur aanwezig zijn......
    Ik hoop echt dat er wel een goed ei bij zit... dat ik het niet allemaal voor niks doe.... Bah, ik vind mezelf zo negatief en baal daar van. Maar goed, ik ga gewoon voor 1 superei!!!!
    Nu maar even bijkomen, goed slapen en op naar dinsdag!!!!

9. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    @Tess, wat balen... an mag ik niet zeuren natuurlijk ;)
    Je krijgt toch een kans, hopelijk wordt het een super mooi kadootje.
    Maar wel balen dat het allemaal niet zo lekker loopt voor je, kan me voorstellen dat je daar toch van baalt.
    Dikke knuffel!!

@Espoir, Wat een super mooie getallen!!
    Op naar de tp zondag!! Geniet er van.

10. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    net de echo gehad zag er allemaal goed uit..Ik begin vandaag met puregon 75 eh en dan volgende week zondag de 2e echo...ik gebruik puregon met het pennetje nooi gedaan duszzz ben benieuwd!

11. Gezegend

Gezegend Actief lid

Dec 9, 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Prachtig..Op naar de tp!

12. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    even checken bij jullie hoor.... de avond dat je de prgnyl spuit hoef je toch geen gonal-f en deca mee te spuiten?
    Ze hebben het wel gezegd, maar even voor de zekerheid. Er wordt altijd zoveel gezegd op zo een consult.

13. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Tess lieverd wat onwijs balen zeg!! Dat is daarmee nog zacht uitgedrukt! Hele dikke knuffel lieverd!!
    Hoop dat je Escape IUI geslaagd wordt!

Elise dat is al heel goed voor een eerste FM! En dat er zelfs al een punctie is afsgeproken na 1 echo!
    Nee dan niks meer volgens mij zou ik even moeten kijen haha

Espior wat goed zeg!! Op naar Tp!!

14. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Ik moest wel deca bij de pregnyl spuiten Elise.

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Elise , nou t gaat al goed , positief dat er al een punctie datum is!!
    En de pregnyl mag ik morgen spuiten , en ik mag dan geen andere dingen spuiten alleen vandaag nog..

Spannend hoor gezegend !!

Espoir , jeetje das goed nieuws zeg , op naar zondag..

Sterre , dank je wel, wie weet komt hier een mooi cadeautje uit , maar zo positief ben ik niet omdat ik zoveel meiden voorbij zie komen die eerst zomaar iui hebben gehad , maar wie weet, zover komen de zwemmers anders nooit..

Snip , dank je meis.

Vraagje over pregnyl, ik gebruik sinds m'n ampullen breker kapot is niks alleen keukenpapiertje , en dat gaat zo makkelijk open bij de menopur , is dat bij pregnyl net zo? Vind dat dood eng, heb etentje en ga dus ff naar toilet ofzo , maar ja t moet in 1x goed , mocht gewoon m'n overige menopur naalden gebruiken heb er nog zat..

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess zeker even een tegenvaller ja, maar gelukkig dat ze wel een iui willen doen, heb je het allemaal niet voor niks gedaan!! en gelukkig behoud je dan je icsi pogingen, ga voor je duimen voor maandag gaat goed komen!!!

@espoir kijkk das goed nieuws op naar zondag!!

@elize voor jezelf klinkt het niet veel ,maar ze zouden er echt niet aan beginnen als ze er niks in zagen, ze gaan de punctie doen dus hebben ze er ook wel verouwen in, kan me voorstellen dat je je niet fijn voeld maar net wat je zeg je hebt maar 1 hele goeie nodig :)

@gezegend fijn dat het er allemaal goed uit ziet, de tijd naar de 2e echo duurt lang he maar wel fijn dat je nu in de volgende fase zit.

aaauuww zo vreselijk pijn nog waar maandag mn verstandskies is getrokken pff

17. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Oja Kahlan heb even na gekeken inderdaad. Moet dat nog prikken.

tess weet ik eerlijk gezegd, niet.

18. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    gezegend fijn een goede start echo

19. Sterre1977

ik hoorde woensdag bij mijn echo dat ik vrijdag de punctie had, moest toen woensdagavond de pregnyl zetten en stoppen met de menopur en deca. Ik weet echter dat er wel ziekenhuizen zijn waar je door moet gaan met de deca...

20. Sterre1977

Wauw Espoir, wat een mooie aantallen zeg, 7 bevruchtingen!! daar komt vast een topper voor de terugplaatsing uit en wellicht nog wel wat die de vriezer in kunnen, mooie score hoor!! op naar zondag nu!

Elize, ik snap dat je een beetje teleurgesteld bent, maar wie weet komen er wel 5 bruikbare eitjes uit waar 5 embryo's uit ontstaan! fijn dat de punctie in ieder geval gepland is voor dinsdag!

Gezegend, jij ook "lekker" starten!

Tess al een beetje over de teleurstelling heen? ik ga zo duimen voor je dat het wat wordt! ik heb vaker gelezen dat er mensen zwanger worden van een escape iui hoor! dus hoop en moed houden!

Share This Page