ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

18 dagen snippie, daar teken ik voor! ik mag deze ronde 30 dagen spuiten! zit vandaag op dag 16. Heel herkenbaar dat hij er soms niet in wil en bloed en dan ga je naar andere kant van je navel en dan gaat hij er wel in. Fijn te horen dat de menopur beter spuit.

Ik moest de medicijnen ook ophalen, inderdaad twee volle tassen. Ging een dag later de koelkast ook nog stuk, dus medicijnen hebben halve dag in kapotte koelkast gelegen, snel naar mijn schoonvader gebracht en konden op stelle sprong nieuwe koelkast kopen. Gelukkig is de voorraad nu aardig aan het slinken.

Ik ga spuiten meiden en lekker mijn bed in! Fijne avond nog!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Wow das veel 30dagen. Dan heb je lange traject of niet? Sterre?
    Als ik dat zou moeten ontploft me buik.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    20130814_125343.jpg

Dat is mijn vangst.

Maar hoef ook niet zolang te spuiten.

Sterre wat naar zeg van je koelkast. Gelukkig toch opgelost.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Oja kahlan ik moet dus ook puregon spuiten vanaf dag 3.

5. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    En dus ook bij mij werd het bezorgd. Welk ziekenhuis zit jij als ik vragen mag hihi

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Snippie. Sterre en ik zitten bij t Flevoziekenhuis , en ik spuit ook zo lang , dat is daar geloof ik normaal , eitjes en opwekken van t zaad gebeurd in t VU , terug plaatsing ook..

Doortje , dank je wel!

Ja schrikken hè koelkast vol , hier valt t mee , alleen de deca in koeling , Menopur niet. Oh ja en de pregnyl, maar die had ik nog van de mislukte poging want zo ver kwam het net niet , houdbaar tot 2015 dacht ik

7. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    @ snippie: Ik zit bij het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda voor alle begeleiding en echo's. TP en punctie loopt bij Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp. Zit jij daar ook?
    Ik heb inderdaad ook de korte versie, hoewel mij in het ziekenhuis niets is verteld over de lange versie. Dus ik moest hier lezen dat er meerdere trajecten zijn ;).
    Ik heb volgens mij ook vrijwel dezelfde spullen geleverd gekregen als jij Snippie!

Van mijn kant eindelijk goed nieuws: mijn menstruatie is begonnen, dus ik mag vanavond eindelijk mijn aller allereerste prik gaan zetten!!! Als het goed is heb ik dan vanaf zaterdag ook Puregon erbij. Straks kan ik met het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor de eerste fm. Spannend!!!!

Hoe gaat het vandaag verder met iedereen? Heel veel hoofdpijn lees ik... Hoop dat dat snel beter gaat!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Dat is wel heel eng Kahlan daar zit ik namelijk ook!!!

wat spannend zeg!! zet hem op!

9. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,670
    768
    113
    Spannend Kahlan!

Ik heb vandaag de laatste pil geslikt. Heb hem uiteindelijk bijna 8 weken geslikt!
    Slordigheidje van het zh. Ik was op de tweede dag van mijn cyclus bij de gyn toen we definitief besloten te starten met icsi. Omdat er toch geen wachtlijst was mocht ik direct starten met de pil. De week erop moest ik net de verpleegkundige bellen voor de planning. Ik zou 2 weken later mogen starten met Decapeptyl. Spreekt ze een dag later mijn voicemail in dat het vanwege de vakantie periode toch drukker is en ik dus nu pas mocht starten met Decapeptyl.

Ik was zo boos. Helemaal omdat ik een hoge bloeddruk heb, en daar medicijnen voor gebruik, welke na het stoppen met de pil opnieuw afgestemd is qua hoeveelheid. Dat heb ik toen ook aangegeven, maar dat was blijkbaar niet belangrijk genoeg. .

10. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Espoir wat een grove fout zeg!!

Gelukkig kan je nu eindelijk verder.

Hier nog ongeveer een maand en dan mag ik de eerste spuit zetten.

11. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Haha, das toevallig!! Misschien komen we elkaar nog wel een live tegen :)

@Espoir: Wat zonde zeg, dat is echt ontzettend jammer! Wel fijn dat je nu eindelijk van die pil af ben, maar al die vertraging is echt gigantisch balen.

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Kahlan , yes eindelijk ongesteld , wat fijn dat korte schema bij jullie!

Espoir, wat asociaal zeg omdat maar zo ff in t spreken terwijl jullie overlegd hadden , en dan ook nog je hoge bloeddruk.. Sjonge..

Hoe is t verder hier?
    Ik wou dat ik 2 weken verder was haha erg hè ? Eerst 5 maande wachten om verder te mogen en nu mag t wel snel gaan ;) , heb ook erg veel zin in de vakantie , heb gister met vriendlief al een test gekocht , gelijk 1 van clear blue, die ligt dus al klaar in de koffer mocht ik dat weer vergeten , dan zit ik mooi in Turkije en moet ik daar op zoek haha.. Dat is alweer geregeld.

13. Sterre1977

Espoir, wat slecht zeg van het ziekenhuis!

Kahlan ongesteld geworden, mooi zo! dan kan je ook 'lekker" van start! Wij lopen dan min of meer gelijk als jij zaterdag begint met stimuleren. Ik mag namelijk ook vanaf zaterdag de menopur erbij spuiten! ik heb volgende week vrijdag mijn eerste echo!

Snippie, voor jou nog een maandje voor je eerste spuit?

Tess, ik zou ook willen dat ik twee weken verder ben hoor, hoewel...over precies twee weken heb ik de punctie, weet niet of ik daar heel erg naar uit kijk :(

Hier: ik heb vorige week dinsdag mijn laatste pil geslikt, vrijdag beetje bruin en vanaf zaterdag ongesteld. Gisteren laatste dagje, nog klein beetje restjes zeg maar. Word ik dus gewoon vanmorgen opnieuw ongesteld zeg maar. Of nou ja opnieuw, ik was er nog niet helemaal vanaf, maar was echt laatste dagje en nu weer helder rood en meer! ik heb het ziekenhuis maar gebeld, want ik ben dus eigenlijk al vanaf vorige week vrijdag aan het vloeien.. Schijnt vaker voor te komen, komt door de deca, gewoon zaterdag met de menopur beginnen. Ben nu wel iets geruster..

14. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    We lopen inderdaad precies gelijk op Sterre. Ik heb volgende week vrijdag ook mijn eerste echo. Hoop dat alles mooi groeit....

15. Sterre1977

oh dat is wel heel leuk kahlan, dat we inderdaad excact gelijk lopen! Is bij jou de punctie ook naar schatting op 29 augustus?

Ik heb me trouwens vandaag ziek moeten melden. Werd om 04.00 uur wakker met echt vreselijke knallende koppijn, bewegen deed al zeer. paracetamol hielp natuurlijk niet, uur onder de hete douche gestaan, dat hielp wat. Nu geen migraine meer, maar gewoon hoofdpijn, dat kan ik wel handelen. Maar ben die hoofdpijnen wel flink zat! hoop dat dat beter wordt als ik vanaf zaterdag ga stimuleren. Voel me ook best schuldig dat ik mij ziek moest melden, maar werken ging echt niet zoals ik mij vanmorgen voelde.

16. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre wat naar dat je ziek hebt moeten melden. Meis ze hadden niks aan je gehad als je wel naar je werk was gegaan, (als je daar uber haubt aan was gekomen met die hoofdpijn)

Hoop met je mee dat het stopt.

Ja ik mag als het goed zit 14sep beginnen. Nog een maandje.

Oja als jullie wat meer over mij willen lezen. Ik heb een blog geopend.

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Sterre , Vervelend van de hoofdpijn joh , idd vaak helpt alleen rust , goed dat je je even ziek heb gemeld hoor , anders word het alleen maar erger.
    Hoop dat het je laatste dagje vloeien is.

Ben echt benieuwd naar jullie follikel metingen en punctie's , weet ik wat ik mag verwachten ;)

Krijgen jullie makkelijk die ampullen open ? Ik was bang dat ik ze kapot zou maken en heb tip gehad vorige keer en toen een ampullen breker aangeschaft , echt ideaal.
    Nu ook weer hele avond hoofdpijn , hele dag geen pijnstiller genomen aangezien ik eerder ibuprofen er bij nam en t nu niet mag , dus alleen wanneer nodig nu paracetamol , dan werkt het misschien nog..

18. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,670
    768
    113
    #78 Espoir, Aug 15, 2013
    Last edited: Aug 15, 2013
    Beterschap Sterre!

Ik kreeg toen zo'n brekertje van het ziekenhuis, ideaal!

Nou, ik weet nu ook wat een opvlieger is.. duurde maar heel kort, was zo over gelukkig..
    Ben trouwens helemaal niet fit, hoop niet dat ik ziek word.

19. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Ik heb inderdaad ook een ampullen brekertje gehad in het ziekenhuis. Ik hoef m pas te gebruiken met de pregnyl volgens mij, dus dat duurt nog 2 weekjes. Vanaf zaterdag kan ik starten met de Puregon, maar die komt lekker makkelijk uit een prikpen :)

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Onh ideaal jullie ziekenhuizen, haha , hier stuk minder met tips en dingen..

Espoir , gek hè een opvlieger? Ik had ze ook paar keer toen.Hoop niet dat je ziek word.

Pff hoofdpijn stopt niet , hoop na een lange nacht slapen.....

Share This Page