in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 6/9) stimulerende fase: Denise -- puregon 4-9 -- (11-9 2e echo) Wolffje -- gonal-F 112,5 5-9 (12-9 2 echo) punctie/terugplaatsing: Espoir -- zondag 8 september terugplaatsing Tess -- maandag 9 september escape IUI Elize -- dinsdag 10 september punctie wachtbankje/nod: Sterre -- maandag 16 september testen Kahlan83 -- donderdag 19 september testen Didder -- woensdag 10 september bloedpriken en urine inleveren zwanger: van het wachtbankje afgevallen:
zo, het schema er maar weer even bij gehaald, en een beetje bijgewerkt, hoop dat jullie dat ok vinden, ik houd het anders allemaal niet meer bij
Ja t gaat alweer beter! In ieder geval laatste deca en menopur!! Sterre deed jij ook pregnyl met menopur naalden? En ik moest langzaam spuiten was vervelend stofje zei ze.. En kreeg je ampullen makkelijk open? Ben bang dat t mis gaat bah.. Ben ook nog eens op een etentje morgen
Op dag van Pregnyl moet dus wel deca dat is dan ook meteen laatste keer deca. Tess fijn dat het beter gaat!Knuffel
Zo, na een uurtje slapen voel ik me alweer beter. Ik ga voor een superei!!!! Ik ben gewoon wat labiel van die stomme hormonen, hahahahhaa Ik heb om 14.00 uur toch maar even het spoednummer van de poli gebeld. Vonden ze helemaal prima, gelukkig. Ik moet idd zaterdag nog deca en gonal spuiten en dan stoppen. Zondagavond om 21.30 uur pregnyl. (die zijn heel makkelijk open te breken. Ik heb nog nooit een breekdingetje gebruikt) Dus weer helemaal gerustgesteld het weekend in!!!! @Gezegend, ook een mooie uitgangsecho! OP naar het stimuleren en op naar mooie eitjes! @sterre, helemaal goed. Ik had mezelf nog in 2 vakjes staan omdat ik nog stimuleer, maar dit is ook helemaal prima natuurlijk!!! Zo een overzicht is idd echt makkelijk, ik ben de draad ook kwijt anders hoor @Tess, als je langzaam spuit is hij niet erg hoor! Ik vind de deca spuit vervelender.... het klaarmaken is makkelijk, lost goed op, ampul breekt makkelijk. Succes!! Hoe laat moet je spuiten? je mag hem 'smiddags al klaar maken en dan weer koel leggen, mss geeft dat rust.
Even het bewijs dat mijn vriendlief toch ook wel lief kan zijn Nu ff pannenkoeken eten en daarna ga ik ff bijlezen!
Tess, ja ik pakte daar ook gewoon menopur naalden voor hoor! ik vind de pregnyl helemaal niet vervelend, vind ook de deca veel vervelender.. viel me wel op dat je hem veel minder makkelijk leeg spuit, je kan niet anders dan hem langzaam erin spuiten omdat het wat dikker spul is dan de deca en menopur.. espoir, wat lief!
Dank je wel dames , komt goed zo te lezen.. Elise, ohh dus dat kan wel? Maak hem liever thuis klaar , ga om 16.15 weg morgen en 18.00 zetten dus tot die tijd kan die kant en klaar in mn koeltas? Dat geeft meer rust dan daar zitten te prutsen..Goed dat je ff gebeld hebt.. alles voor de zekerheid Sterre, mn vriend had 1ste keer 700.000 2e keer 2 miljoen en 3e keer 4 miljoen maar beweeglijkheid was geloof ik 25% . En zo slecht was dat niet zei dokter Lely.. Maar ze selecteren natuurlijk alleen de goede dus neem aan dat ik dat daar hoor hoeveel er geinsemineerd word? Espoir , wat lieff van je vriend!!!!! Toch nog bloemen!
Tess, van mijn drie iui s zijn er twee door lely gedaan. Hij vertelde altijd eerst de hoeveelheid. Alles boven de miljoen biedt perspectief voor iui, dus zo slecht klinken je vriend zijn aantallen niet hoor! En het is toch weer een kans!
Goedemorgen dames, Niemand ziekenhuis bezoekjes toch, dit weekend? O ja, Espoir zondag de terugplaatsing, spannend!! benieuwd of je dan ook iets hoort van de 6 die niet terug geplaatst gaan worden! Hier: zo even boodschapjes doen, eind van de ochtend lekker naar paardje en verder rustig aan.. Mijn man en ik hadden gisteren middag opeens een gevoel van dit is hem niet geworden. Ik vertelde gisteren tijdens het eten dat ik opeens 's middags dacht niet raak en wel een cryo en dat gaat hem worden. Toen vertelde hij dat hij hetzelfde gevoel heeft...hmmmm...daar word ik niet vrolijk van.. maar goed, voorgevoelens zeggen natuurlijk niet altijd alles. Pfff..slopend hoor die wachtweken, de eerste is gelukkig zo goed als om, nu de laatste wachtweek. Diddel, hoe is het met jou? jij hebt woensdag je bloedtest toch? niet de neiging om zelf al te gaan testen? voel jij al iets? En Kahlan, voel jij iets? Ik voel echt helemaal niets, geen innestelingsbloedig, geen krampjes of pijnlijke borsten, niets. Bah..wou dat ik iets voelde... Nou ja, genoeg geklaagd, op naar een lekker weekend allemaal!
goedenmorgen deze morgen, hier de boodschapjes ook al binnen (+graszaad van aldi weer in de aanbieding hihi) vanmorgen man lief weer spuit zetten maar 2 achter elkaar was te veel van he goede haha de 2e moest ik zelf doen. tis ook zo schatje. @sterre khoop voor je dat het wel raak is, de ene voeld meer als der andere, sommige zijn er de eerste weken vd zwangerschap ziekvan sommige helemaal niks. nog steeds blijven hopen meis je weet het niet. hoop dat de tijd snel voorbij is. @espoir jij heel veel succes met de terug plaatsing morgen, blijft toch iets raars gewoon int weekend hihi komt omdat je denk weekend is weekend, maarja dat geld op onze afdeling niet he hier verder nog geen plannen vanavond even zwolle in voor stadfestival.
Goedemorgen! Hier, op een slaappil, een heerlijke nacht geslapen! Doet een mens goed. (was op advies van de gyn.) Vandaag alleen even naar de sportschool en verder niks.... heerlijk! Heb nog wel wat terug te kijken qua tv, dus dat komt mooi uit. @Sterre, Raar hè dat je zulk soort gevoelens ineens kan hebben. Als ze positief zijn wil je er wel naar luisteren en het geloven, andersom niet want dan ben je al je hoop kwijt.... hopelijk komt het goed. @Tess, ja dat mag zeker. Dus lekker op je gemak thuis klaar maken en dan meenemen. Geeft je idd veel meer rust. @Espoir, wel fijn dat je al weet dat er morgen een embryo wordt terug geplaatst. Ik hoor dat pas op de dag zelf tussen 10 en 11 en dan moet je 'smiddags komen. Dus zit je echt heel lang in de zenuwen......
Goede morgen dames, ik zie dat ik heel wat door te lezen heb. Had gister zo'n hoofdpijn dat het lezen even niet lukte! Espoir; wat lief van je mannetje en wat een mooie bos! Succes morgen met de terugplaatsing! Ga nu weer even verder lezen!!
Goedemorgen dames.. Didder, naar van je hoofdpijn , erg bekend maar vervelende kwaal.. Elise, Fijn is dat he goed slapen , doet een mens goed , lekker dingen terug kijken dus , ik neem ook echt van alles op met die upc box echt fijn! Sterre , wat gek he beide zo'n voorgevoel , hoop echt dat jullie dat mis hebben en het raak is! Veel plezier bij je paardje! Dames, vraagje in het algemeen , stel he dat icsi 3x niet lukt en iui ook niet mag je dan als optie nog iui met donorzaad doen en hoe denken jullie daar over? Wij hadden het er zo over en ik zou alles over hebben voor kindje samen maar zou het denk ik heel moeilijk vinden als die wens nooit uit komt.. Lastig onderwerp is het wel , vriend voelt daar nu nog totaal niks voor. We kwamen daar zo in eens op.. Wij zo ff lekker douchen (lekker lui in bed tv gekeken) en ff boodschappen doen. Vanmiddag etentje van zn opa die is 92 geworden maar wel erg dement dus hij noemt me altijd bij naam van zn ex haha niet erg.. Hij deed altijd etentje met verjaardag dus houden ze in stand zolang t kan.