tess veel plezier met lekker eten altijd leuk, haha die dementen toch, ik werk ook al een jaar bij een vrouw en die noemt me ook altijd bij de naam van de oude werkster haha. mijn antwoord op je vraag, iedereen zal er denk ik ander op antwoorden, maar omdat bij mij er alles goed uit ziet en de icsi echt is doordat zaad van mn man slecht is, is het bij ons ook wel is ter sprake gekomen het idee van donor zaad, wij willen echt alle bij voor de volle 100% een kindje maar hebbn wel gezegt, het is of van ons allebij of van geen een van 2 (adoptie). het is misschien iets waar je je eigenlijk helemaal niet mee bezig houd, maar was je soms wel in schiet als je je down voelt. maar dit is al wel de keuze die we wel gemaakt hebben
Goedemiddag! Sterre, wat balen dat jullie er geen goed gevoel bij hebben, ik blijf duimen hoor! Wolfje, veel plezier vanavond! Woon je ook in Zwolle trouwens? Elise, heerlijk zo'n relaxte zaterdag! Didder, wat balen van je hoofdpijn! Ik voel me zoveel beter sinds ik daar van af ben! Tess, ik heb me dat ook al afgevraagd. Hier ben ik juist de gene die dat niet zo ziet zitten, bang dat vriendlief het kindje dan toch niet als "eigen" zal zien ofzo.. Zo.. Wij hebben lekker uitgeslapen, en zijn ff de stad in geweest. Lekker gelunched en 2 bossen gladiolen voor 5 euro gekocht. Nu heb ik alleen helaas geen vaas waar ze in passen! Verder doen we rustig aan, ik had gister ontzettend buikpijn, was even bang voor overstimulatie, maar geen koorts en geen gewichtstoename, in tegendeel zelfs..
Sterre ik hoop niet dat jullie gevoel klopt!! Hoop dat jullie nu zwanger zijn!! Elise fijn dat je met slaap pillen hebt kunnen slapen. Meis bijna geen spuiten meer!! Wolfje hoe is het met jouw? Voel je goed? Tess dat zou je bij je verzekering na moeten gaan. Maar inprenciepe kan het wel. Wij hebben daar ook over gehad toen der tijd. Maar wilde dat niet. Wij waren al bezig met adoptie! ! Maar toen ik goed zwanger bleek hebben we dat afgeblazen. Jullie zouden denken waarom. Omdat ik een adoptoe kind de volle 100% de aandacht moet kunnen geven en dat kan niet als je al een kind van je zelf hebt. Je kan hoe kraag je ook wilt niet beide even veel aandacht geven. Als ze zo klein zijn! ! Ik spreek uit eigen ervaring. Ben zelf geadopteerd
Didder bah hoofdpijn helemaal niet leuk. Espior pas je op meis. Tess veel plezier met het etentje. Hier ook rustig dagje. Vanmorgen huis gegaan en naar de stad waren allemaal leuke oud hollandse spelletje erg leuk. Straks even boodschappen doen. Nu liggen op de bank heb veel spierpijn in me benen ; (
meiden ff snel, zit te wachten op visite die elk moment kan komen... net de brief van de VU binnen, 2 van de 3 embryo's zijn ingevroren, blij! En thanx voor jullie opbeurende woorden, ik hoop ook dat mijn gevoel niet raak is, maar zei vanmorgen al tegen mijn man "ik denk dat die brief van de VU vandaag al komt en dat er cryo's bijzitten, ben ik van overtuigd!" Heb ook sterk het gevoel dat het met een cryo uit deze poging gaat lukken op een of andere manier. Maar hoop dat ik het niet juist heb en het gewoon raak is.. Oh en wat betreft donorzaad, hebben wij het heel kort over gehad, maar voor ons is het beide geen optie. Ik wil echt een kindje van mijn man of niet, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Wil ook niemand kwetsen ofzo hoor ieder zijn eigen keus natuurlijk Voor mijn man is het ook geen optie. Ook adoptie is voor ons geen optie. Hopelijk is dat voor ons allemaal ook helemaal niet nodig en zijn we allemaal dit jaar nog zwanger Liefst deze maand nog
Tess, veel plezier vanavond en succes met de pregnyl!! de laatste spuit dan je er voor altijd (hopelijk) vanaf!
Sterre ik snap je helemaal hoor dat je niet voor adoptie kiest !! Ieder zijn keuze he meis. Ik weet niet waar de spierpijn vandaan komt. Als ik zit gaat het maar zodra ik ga lopen. Pff netalsof ik griep heb. Wat echt niet zo is. Ben wel onwijs moe. Vanmorgen ook tot 9uur in bed gelegen en slaap heel vast terwijl ik normaal heel licht slaap. Ach zou wel komen omdat ik net de eerste werk week weer heb gehad.
@espoir dankjewel,nee woon niet in zwolle wel omg. zwolle @didder hopelijk snel van je hoofdpijn af @snippie hier gaat eigenlijk wel goed, wel moe en voel vanalles onder in mn buik maar valt mee, kheb meer last van dat ze mn verstandskies hebben getrokken hihi hoe ist bij jouw nou? kan begrijpen dat je tijdens je eigen zwangerschap de adoptie hebt afgeblazen,zou ik denk ik ook gedaan hebben, je eigen kind gaat dan voor alles en dat zou niet fijn wezen voor adoptiekindje ook al zul je die veel liefde geven tis dan toch anders. @sterre dat is een mooie brief van vu komt echt wel goed met jullie hoe dan ook,maar we gaan der eerst voor dat je deze maand gewoon al lekker zwanger test!!!
Wolffje Auw nog steeds last van je kiezen? Gaat eten wel een beetje? Je omschrijft precies wat ik bedoel. Ik heb dat zelf gezien dat je automatisch je eigen bloed voor trekt zeg maar. Kijk heb het nooit slecht gehad hoor maar band is toch anders. Hier nog steeds last van mijn benen !Hopelijk snel over.
Wolfje, nog steeds last van je kies, balen joh! en snippie nog last van de benen, hopelijk wordt het geen griepie! En Wolfje bedankt! ik ga er ook nog steeds maar voor dat ik deze maand zwanger test. Mijn zwager (broer van mijn man) en schoonzusje zijn net weg. Zij hebben vorig jaar het icsi traject gedaan (broer van man heeft zelfde probleempje, niet ingedaalde bal en daardoor slecht zaad) dus hebben heel veel steun aan hun. Mijn schoonzusje vertelde dat zij vorig jaar de bloedtest hadden en daar kwam uit veel hcg en dus ook zwanger bij eerste poging (inmiddels hebben wij dus neefje van een half jaar) Toen deed ze thuis de test van k2v5 en die was wit! ze begon toen te twijfelen aan haar bloedtest, maar die was echt goed. Overigens was hij de volgende dat wel positief de K2v5 test. Hierdoor heb ik toch zoiets van zal ik maar gewoon op mijn bloedtest wachten, die paar dagen kunnen er dan ook nog wel bij
Wij krijgen geen bloed test. Dus zou wel thuis moeten testen hihi. Maar heb nu ook niks in huis dat komt pas wanneer test dag is. Dan vang ik mijn urine wel op en haal smiddags een test.
Ja nog steeds last van mijn benen.normaal heb ik zulke spierpijn als ik dus griep heb. Voel me verder verre van grieperig we gaan het zien. Ga nu lekker slapen.
Snippie, balen van je benen , lijkt het soort groeipijn/ onrustige benen? Heb ik af en toe , voelt irritant. Wolfje , balen van je kies joh ! Sterre, fijn dat je steun aan ze hebt ,dan weet je tenminste samen ook waar je over praat enzo. Apart zeg van die kv testen , ik zou denk ik ook wachten op bloed test en mocht die goed zijn daarna 10x zelf testen haha.. Pregnyl is goed gegaan, had t klaar en in koeltas en 18.00u samen met vriendlief ff naar auto gelopen en daar geprikt , voelde beter aan als menopur alleen de hoeveelheid was meer.. Geen pijn daarna of tijdens alleen zag net wel een bult zitten , maar dat kon zei ze.. Ben benieuwd of ik me daar door anders ga voelen.. Krijg je bij iui ook utro bollen en bloed test? Enige jammere is dat ik dan op vakantie waarschijnlijk ongesteld word maar goed pech... Ik snap al jullie redenen betreft doorzaad en adoptie, maar ja weet niet m'n wens is ook zo groot , wie weet denk ik er later nog wel anders over hoor of vriendlief..Nu slapen , etentje was erg gezellig!
Tess, ik heb vanj de drie IUI,s bij de eerste twee helemaal niets gehad, geen hormonen, niet eens pregnyl. Bij de laatste heb ik wel pregnyl gehad om een betere timing te krijgen en na veel gezeur van mijn kant, utro bollen. Ik heb namelijk een wat korte LF (cyclus van 29 dagen en eisprong op dag 19) dus kreeg ik utro om dat wat te verlengen. Bloedtest krijg je niet bij IUI.. Fijn dat de pregnyl goed gegaan is, ja veel is het he! Espoir, is je Emmy aan boord? al iets gehoord over de overige 6?
oh nog even geduld dus Espoir! ga je daar ook horen of de rest de vriezer in mag of krijgen jullie ook een brief?
Tess wat fijn dat het goed ging. Spannend zeg allemaal! }| Ik begrijp dat je er over na denkt wij konden ons ook geen leven zonder kind voor stellen vandaar adoptie . Wat dus uiteindelijk niet nodig bleek te zijn. Sterre ik zelf heb ook een korte lf Maar jij nog korter. ik van 12 Espoir heel veel plezier bij de tp!