Espoir ik denk t niet miss beetje na weeën van terug plaatsing? Pregnyl zit bij mij 42 u tussen tot iui dacht 36 tot 40
zeker doen Tess!! duurt allemaal al veel te lang bij het Flevo. Ik heb 1 dag na mijn laatste IUI gelijk gebeld voor een afspraak voor de ICSI intake. Het zaad was zo slecht (wij hadden nooit IUI mogen hebben, maar met de test was de waarde net op randje, dus wilden ze toch IUI een kans geven, terwijl zaad op alle drie criteria niet goed was.. maar goed, dat terzijde) dat ik toch wel wist dat die derde IUI hem niet werd. Dus gelijk afspraak gemaakt voor die intake. Kon mooi 4 weken wachten op die afspraak. Dus gelijk bellen hoor!! Als de IUI raak is, kan je de afspraak altijd weer afzeggen toch..
Slechte zaak sterre. Bij jullie dus zaad ook op alle drie de gevallen slecht en dan toch iui doen!! Vind dat echt grove fout Ben blij dat ze bij ons zeg maar geen tijd verspeeld hebben.
Espoir, had ik ook hoor, geen zorgen! Tess, ze doen dat omdat ze willen dat eerst zaadjes worden ingebracht en daarna het ei springt. Heel veel succes morgen! Ik ga voor je duimen! maak je niet te druk, voel je weinig van hoor, die IUI, Ik had alleen bij mijn laatste IUI dat hij wat ongemakkelijk was, maar geen pijn. Ben benieuwd naar de waarde van de zaadjes, ga voor je duimen dat het in ieder geval 1 miljoen of meer is!
Ga morgen dus mooi weer gesprek aanvragen , wachten niet zo'n behoefte aan 5 maand... Dank je! Ik update jullie na de tijd! Truste dames
Zo... mijn pregnyl gespoten... morgen een dagje geen hormonen en dan op naar de punctie. Toch wel weer erg spannend, pfffff Vandaag voor het laatst paard gereden. Als ik zwanger ben ga ik niet meer rijden namelijk.... als het niet lukt, is dat het eerste wat ik weer ga doen als ik ongesteld ben geworden @Tess, veel succes morgen.. spannend altijd als het net even anders is dan waar je je op had ingesteld. Ik ga heel hard duimen dat deze escape, jullie geschenk is!!! @Espoir, Emmy is binnen! De kramp kan geen kwaad. Hopelijk is het wat weggezakt en kan je lekker slapen. Nu de spannende 2 wachtweken..... Hoeveel utro gebruik jij?
Elize, ik ga woensdag een staprondje doen buiten, maar weet niet of ik er daarna nog op durf te springen hoor. Heb nu ook al 2 weken niet gereden mis het echt... Lekker in ieder geval de laatste spuit vandaag. Hoe had jij de eerste punctie ervaren?
Tess heel veel succes morgen Elise hopelijk dan dat dit de laatste keer was voorlopig. Lieve meiden ik ga slapen. Morgen weer vroeg op.
Mijn eerste punctie heb ik als positief ervaren gelukkig!!! Ik heb er praktisch niks van gevoeld, erg fijn. Ik heb lorazepam en een pijnstiller vooraf, en dan onderin plaatselijk verdoofd. Ik heb alleen de dagen erna te snel, te veel gedaan waardoor ik buikpijn kreeg. Dus moest toen een paar dagen rust houden.
Lekker even prik vrij nu Elise, dat mis ik ook echt niet , gelukkig viel je punctie toen mee , dan ga je er toch met een fijner gevoel heen.. Dank je wel. Zeker spannend!! Heb echt zoooo zin in vakantie ! Nog 10 dagen dan gaan we.. Alleen ben weer een schijterd met dat Syrië gebeuren en wij in Turkije haha normaal nooit hoor maar dat gezeur allemaal , zolang ze maar niet bij ons komen denk ik dan.. t is ver gezocht hoor.. Heb toch wel wat zenuwen voor t onbekende morgen! Komt goed..
Goedemorgen. Tess succes vandaag! Elize, fijn ff vd spuiten af! Ik gebruik 3x2 utro per dag. Verder erg rot geslapen, veel buikpijn met name door mn darmen. Verder blijf ik maar afvallen, zit nu 2 kg onder hrt gewicht waarmee ik aan de icsi begon.
@ tess succes vandaag, en als het zou kunnen zou ik ook meteen bellen voor weer een isci @elise lijkt me wel raar als je altijd veel bezig bent met de paarden dat je nu even rustig aan moet doen. @espoir moet je dan ook ziekenhuis bellen als je veel afvalt? of is dat alleen tussen de punctie en de tp?
misschien als wel heel dom (en veel te vroeg) maar welke test gaan jullie gebruiken? ik zag gisterenavond de Clearblue Digital Zwangerschapstest met indicator, die zijn in de winkel 2 v 20 euro en hier op site zag ik 2 v 10 euro, dus ik heb die alvast beselt (mooi op tijd) welke test ga jij doen?
Espior wat naar zeg meis. Mag ik vragen of je veel weegt?! Anders toch even aan geven. Elise ik ervaarde mijn puncties ook niet echt als vervelend. Maar spannend is het wel hihi Tess heel veel succes vandaag denk aan je meis.
Ik weet niet hoelang je bent. En als je het niet vertrouwd even bellen. Ik teste met matecare en cb indicator. Dat zou ik nu ook weer doen denk ik. Maar eerst maar de eerste spuit zetten.