ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Didder

Didder Lid

Aug 28, 2013
    40
    0
    0
    Kraamzorg
    Flevoland
    Ik ga alleen in het ziekenhuis testen. Ben op dit moment bij mijn schoonzus en haar kindjes dus heb genoeg afleiding om te wachten. Morgen na het ziekenhuis gaan we Rotterdam in dus dan zal de tijd van het wachten op het telefoontje ook snel gaan!!!

2. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    @Didder: Spannend hoor!!! Ik ben zo benieuwd!

@Jolin: ik heb begrepen dat in een IVF/ICSI traject twee weken na de terugplaatsing als NOD wordt gerekend.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ziekenhuis teld er automatisch een paar dagen bij op omdat de ustro je ongi tegen kunnen houden dus vandaar dat ziekenhuis latere test datum op geeft!

Daarom haal ik pas op de dag dat ik moest testen of dag er voor mijn testen in huis! Hihi

4. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Didder vind dat wel heel knap.

Ik zou zelf voor de bloedtest testen dit omdat de klap die er sowieso komt als hij negatief is. iets minder hard aan komt.

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dames, was al ff terug hoor maar ff gezellig met vriend broodje gegeten..

Nou de opbrengst was zo slecht nog niet zei ze en de beweeglijke zaadjes waren er 800.000 van over.. Die zwemnen nu vrolijk in mij hoop ik haha , eendebek vond ik vervelend maar niet als pijn ofzo , dat in brengen voelde ik helemaal niet. Mag mits ik niet ongesteld ben 25ste testen. Kreeg al utrogestan mee voordat ik het vroeg

6. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Ohh tess wat spannend:)!! Hopelijk is dit hem!!!

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Kahlan , ik weet idd ook niet of dat er allemaal bij hoort.. Lekker druk weekend dus , dan gaat de tijd ook sneller.

Didder , wow t word echt spannend voor jou zeg, ben heeeel benieuwd , msisschien is dat dronken gevoel wel een goed teken haha..

Jolin, welkom hier en wat spannend zeg , je weet dan zeker dat de pregnyl uit je lijf is, weet niet hoe lang dat duurt? Ik duim mee !!!

Wel druk in onderbuik nu....rustig aan

8. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @snippie matecare? die ken ik niet

@espoir gelukkig maar dat niet erg is, je weet maar nooit dan kan een mailtje geen kwaad :) ik heb laatst ook neusspray opgehaald bij de apotheek, speciaal voor zwangere vrouwen.

@tess oew spannend mag je testen op vakantie, heb je al is eerder van action gehad? hoor van mensen positieve en negatiefe verhalen over. fijn dat zo goed is gegaan.
    hopelijk is het snel de 25e en dan kun je lekker testen, succes met de wacht weken.

@didder oeww spannend al kleine klachten ihih, goed van je dat je kunt wachten en denk dat slim is om even afleiding te zoeken hihi SPANNEND!!

@jolin welkom bij de club en gefeliciteerd. nog even afwachten maar komt vast goed,je hebt er mooi wat die zijn ingevroren!!

@kahlan hihi jij ook al zoon slechte wachter hier nog een haha

@hier kheb allemaal goeie pijnlijke steken onder in mn buik brrr spannend haha

9. Didder

Didder Lid

Aug 28, 2013
    40
    0
    0
    Kraamzorg
    Flevoland
    Hoi meiden,

Hier niet zulk goed nieuws. Vanmiddag ben ik gaan bloeden niet veel maar voel me er niet goed bij. Heb het ziekenhuis gebeld moet morgen wel gewoon komen voor een bloedtest. Maar ik zie het niet positief in :((

10. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Ach nee Didder! Heeft het ook echt doorgezet of kan je er nog niet veel over zeggen? Hopelijk valt het allemaal mee en test je alsnog positief. Ik ga heel erg voor je duimen in ieder geval! Sterkte!!!!

11. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Jeetje mina meiden, jullie gaan snel!! ik heb gewerkt en was druk dus geen pauze genomen, dus lees nu pas goed bij..

@Didder, dat is niet zo goed nieuws....Overigens mijn schoonzusje heeft vorig jaar icsi gedaan en had de avond voor haar bloedtest bruin bloed en een streep helder bloed. Klaar dacht ze. Achteraf waarschijnlijk innestelingsbloeding, want de volgende dat waren haar bloedwaardes super goed en hartstikke zwanger. Ik wil je geen valse hoop geven, maar bloed is niet meteen einde oefening en hoeft niet altijd negatief te zijn. Heeft het doorgezet? ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat je morgen toch gewoon een positieve bloedtest hebt!!

@Jolin welkom!! en jeetje, op dag 6 al testen! je maakt het wel nu dat het bij mij ook gaat kriebelen hoor. Ik heb 3 dagen na jou de punctie en de terugplaatsing gehad. Ik zou er dus morgen misschien ook wel een testje tegen aan kunnen gooien. Ik heb alleen met mijzelf afgesproken dat ik zou wachten tot volgende week maandag mijn bloedtest, alleen dat duurt nog zooooo lang.... Voor jou in ieder geval van harte!! super duidelijke streep, kan niet missen!!

@Tess ook op het wachtbankje!! Fijn dat ze nog een behoorlijk aantal goede zaadjes hebben kunnen insemineren, wie had je? ik ga heel hard duimen voor je dat dit hem gaat worden!!

@Elize, alvast heel veel succes morgen! gewoon het goede gevoel van de eerste punctie proberen vast te houden, hopelijk valt het dan mee met de zenuwen!

12. Sterre1977

in afwachting om te starten:

snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1.
    Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten

onderdrukkende fase (lange protocol):
    Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 6/9)

stimulerende fase:
    Denise -- puregon 4-9 -- (11-9 2e echo)
    Wolffje -- gonal-F 112,5 5-9 (12-9 2 echo)

punctie/terugplaatsing:
    Elize -- dinsdag 10 september punctie

wachtbankje/nod:
    Sterre -- maandag 16 september testen
    Kahlan83 -- donderdag 19 september testen
    Didder -- dinsdag 10 september bloedpriken en urine inleveren
    Espoir -- maandag 23 september testen
    Tess -- woensdag 25 september testen

zwanger:
    Jolin

van het wachtbankje afgevallen:

13. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @gezegend hoe gaat bij jouw?

14. Sterre1977

inderdaad gezegend, hoe gaat het met jou, en met denise? ook al tijdje niet voorbij zien komen..

ben ook benieuwd naar jouw tweede echo donderdag wolfje, waarschijnlijk jij volgende week je punctie?

15. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    oeww sterre krijg in een keer kriebels in mn buik als ik dat lees,
    haha hopelijk volgende week punctie :)

@didder, hopelijk was het een beetje bloed en zijn de bloed uitslagen echt top zijn. ga echt voor je duimen meid!!

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Didder, hoop ook dat het positief voor je blijft ... Duimen!!!

Wolffje, nee geen ervaring mee verder maar was te proberen voor dat geld dacht ik...

Hoe is t met alle andere dames?

Sterre, ik had Ingeborg, diegene die ik niet wou haha, maar wat was ze aardig zeg, vooral helemaal blij dat m'n vriend niet meer rookte , daar praatte ze t meeste over..

En een volle blaas was niet nodig , dus moest eerst plassen van der hahaha.. Maar t was makkelijk te doen ze hoefde m'n baarmoeder niet te zoeken, kreeg dus ook zonder dat ik er nog naar kon vragen al 90stuks utro voorgeschreven , moest 8 nog wat bij betalen , das niet duur! Alleen wat een irritant iets zeg dat er in doen.. Vergeten jullie dat nooit? Meer werk als prikken ;) , heb t maar op douche gezet dan zie ik het.....Heb echt vervelend gevoel in m'n buik/baarmoeder zal langzamerhand wel beter worden..

17. Sterre1977

hhaha, Tess, welkom bij de utro bollen! inlegkruisje indoen!! heel veel ranzige zooi anders in je onderbroek :)

gelukkig dat ze aardig was. Hihi, zat je daar met volle blaas, dacht al, die krijgt het zwaar als de eendebek er in gaat en je moet onwijs nodig plassen. Vind het altijd zo irritant als ik een echo of iets krijg en ik nodig moet plassen!

wolfje, nee joh, geen zenuwen, die punctie valt echt reuze mee! zo voorbij ook...

had ik ook altijd na de iui hoor, soort menstuatiekrampen, was bij mij altijd de dag erna weg!

18. jolin

jolin Niet meer actief

@ tess nee zal niet van de pregnyl zijn want dan begin je denk niet met een lichte streep die later dikker word. En volgens mij is pregnyl naar ongeveer 1 week uit je lichaam. Ik moest 25 aug 5000 spuiten, dat was 11 dagen voor de test.

@ sterre ja ik wilde het gewoon weten, 2x kv 2v5 gehaald en dacht ga gewoon om de dag testen morgen de laatste hopelijk is die weer duidelijker. Dan zal vrijdag de bloeduitslag wel goed zijn hoop ik!!!

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Goedemorgen.
    Mooie tijd om op te staan, pfffff
    Over 45 min. in de auto en dan op naar de punctie.
    Jullie lezen mij vanmiddag weer!!

Fijne dag allen.

20. Didder

Didder Lid

Aug 28, 2013
    40
    0
    0
    Kraamzorg
    Flevoland
    Goede morgen,
    Ik moet er ook uit.
    Elise veel succes straks! Ik laat het jullie ook weten wat de uitslag is...

Share This Page