Thanx snippie, nee maar dat duurt bij mij altijd wel een dag voor het doorzet Tess heb jij nr van dat verpleegkundige spreekuur toevallig?
Elize, ben benieuwd hoe het is gegaan! Didder, spannend voor jou, mijn duimen draaien voor je hoor! Hier, net ziekenhuis gebeld...moet wachten tot het doorzet, dan mag ik stoppenet de utro...ga thuis maar test doen vanavond..
Sorry Sterre , las t net pas.. Wat klote zeg.. Hoop echt dat het niet doorzet..Ben erg benieuwd wat je test zegt... Didder al nieuws? Vraagje, gister ging utrogestan in brengen makkelijk maar nu dus totaaaal niet met die nagels pff , is daar een hulp stuk voor? Heb apotheek in t ziekenhuis gebeld en eigen en die wisten t allemaal niet.....
Wat raar dat ze dat niet wisten Tess ja daar is een hulp stuk voor. Sterre wat spannend zeg!! Hoop dat je test positief is. Didder meis hoe is het? Elise meis hij is het gegaan!
Tess, ik heb een inbrenghuls meegekregen vanuit het ziekenhuis. Daarmee gaat het echt heel gemakkelijk moet ik zeggen. Misschien dat ze bij een apotheek wel iets hebben daarvoor?
Even een ego berichtje, ik ben erg duf en wil slapen..... De punctie, was net als de eerste keer, prima te doen. Geen pijn... helemaal goed. Helaas hadden ze maar 6follikels.... Toen met de eitjes op de buik en de stikstoftank met zaad naar Utrecht. Daar alles ingeleverd en we moesten 45 min wachten. Toen weer boven gekomen waren er helaas maar 3 eitjes bruikbaar.... dus nu maar weer duimen dat er tenminste 1 superei is!!!!!! Toen weer terug naar Arnhem om de stikstoftank terug te brengen....Daar even een potje gehuild, alle spanning kwam er even uit. In de auto viel ik al steeds in slaap. Nu dus net lekker thuis... mama ook weer naar huis en ik ga slapen!! Tot laterssssss
Hoi meiden, Helaas geen goed nieuws, de uitslag is negatief. We mogen wel bij de eerst volgende menstruatie weer bellen voor een nieuwe afspraak. Sterre ik hoop voor jou dat het goed zit ga voor je duimen meis!!! Elise hoe is je punctie gegaan?
Elise Wat naar dat er zoveel al afvielen ik duim hard voor je meis!! Doe rustig aan meis!!xxx Kahlan ik wilde die hoes niet. heb ik toen bij mijn zoontje ook niet gebruikt.
SLaap lekker Elise, ik duim met je mee voor een superei!! Wat jammer Didder, echt balen!! Ik had het zo voor je gehoopt!
Elise, fijn te horen dat het goed ging, hoop dat er een superei voor je bij zit.. en logisch ff lekker huilen, spanning weg! Slaap lekker even.. Rustig aan! Oh wat stom , apotheek waar ik medicijnen ophaal wist van niks , bel morgen de poli wel die zijn er maar tot 12 per telefoon
Elise hier hoop ik ook op een mooi ei voor je!!! Didder balen weer op naar een volgende ronde. Sterre hopelijk bloedverlies door innestelling. Hier vanochtend weer een test gedaan, streep was weer dikker! Nu ga ik wachten op vrijdag dan mag ik bloedprikken.
Zegt dan nog niks he Sterre.. voor t zelfde geld is het de innesteling.. laten we t hopen! Ga voor je duimen!! Gaat het beetje met je Didder? Elise, Gelukkig dat de punctie goed gegaan is!! Ben echt zo bang voor volgende week... Punctie deed bij mij vorige x zoooon pijn... maar mn eileiders hadden zich verschoven.. zaten beide aan de linker kant en rechts mn baarmoeder... dus hopelijk heeft t daar aan gelegen en gebeurd dat nu niet weer! Hopelijk heb je een hele goede embryo! Ga duimen voor je! Morgen hoor je dat? Liefs Denise
@sterre hopelijk toch een klapper van een test!!! kan me voor stellen dat je schikt van het bloed maar bloed wil niet zeggen dat het niet raak is. @kahlan hihi superrr baby hihi ik herken zooo veel van jouw verhaal haha ik ben aan de spuiten en heb nu al idee dat ik zwanger ben haha.je gaat het echt vol houden echt waar spannend!!! @eliza fijn dat goed is gegaan, je krijgt gewoon 3 knal eitjes!!! der hoeft maar 1 goede tussen te zitten @didder nee toch? echt zwaar PIEPP!!! had je geen cryos ingevroren? @tess oww das ook lekker handig van de apotheek hopelijk word snel recept door gestuurd en kun je als nog nr je eigen apotheek vraagje hadden jullie bij de opwekkende spuit ook echt vreselijke steken onder in de buik?