@wolffje: Ik had geen steken in mijn buik van de Puregon. Ik vond de deca ook een stuk vervelender dan de Puregon, dus van stimuleren had ik niet veel last.
wolfje, dank je, maar ik ben bang dat het over is....ben maar wat eerder weg gegaan op het werk, werd ineens zo verdrietig.. ik spoot trouwens menopur, kreeg daar ook geen steken van..
Wolffje nee helaas niet. Maar we mogen bij de eerst volgende menstruatie wel gelijk bellen voor een nieuwe poging. Dat is sneller dan wij haddeb verwacht. Dat is het enige positieve van vandaag. Ik baal zo enorm dat manlief nu weg is en pas over 1,5 week weer thuis is.
@kahlan oke ik heb deca alleen opgezette buik, maar sinds ik met gonal ben begonnen echt steekjes onder in de buik (eierstokken) hopelijk gaat alles wel goed @sterre khoop het echt niet dat het mis is, kan me voor stellen dat je naar huis bent gegaan, ga je vandaag testen? succes meid denk aan je!!! @didder dat is zeker snel ja, tussen de icsi pogingen moet bij ons 2 maand tussen zitten. hopelijk kun je snel weer terecht, en dat je mannetje ook nog is niet thuis is is helemaal vreselijk.
Wolffje; bij ons moet dat normaal gesproken ook. Was ook echt verrast waarschijnlijk begin oktober weer starten!! Sterre; ik snap hoe je je voelt meid. Wat goed van je dat je eerder naar huis bent gegaan. Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is. Ga zo voor je duimen!!! Kahlan hoe is het met jouw buikpijn?
Goedemiddag! Didder wat k u t zeg! Wel fijn dat jullie zo snel weer terecht kunnen! Sterre, hopelijk zet het niet door en is het gewoon een innesteling!
Snap dat je verdrietig bent Sterre , bah.. Knuffel !!! Hier zijn de pogingen ook niet super snel , moet zoizo mocht ik ongesteld worden over 2 weken dan 1 cyclus afwachten en dan maar hopen dat we voor de kerst nog mogen komen , dat vind ik t alle ergste dat wachten tot volgende poging , ons ziekenhuis werkt samen met het VU en zijn meerdere ziekenhuizen die met hun werken dus ze mogen maar 2 ICSI s in de week doen en 3 IVF.. Buikpijn is hier weg , hoop echt dat de poli wel een hulp stukje heeft voor die utro bollen. Snippie , kan jij dat boek nog mailen Miss dat ik hem via iPad lezen kan ? Xx
Didder wat naar meis!!Hele dikke knuffel!! Sterre meis snap dat je verdrietig bent jij ook een hele dikke knuffel!! Tess natuurlijk meis kan ik die mailen. wil je even via fb je email geven!! knuffel voor jullie allemaal!!
@didder is wel fijn dat je snel weer mag beginnen. @tess blijft toch een raar idee dat ze maar een paar isci en ivf pogingen doen in de week, stel dat je dan er aan toe bent (je eitjes staan met gemak op sprinken) dan moet je toch wachten vaag. maar hopelijk is het nu raak en heb je daar allemaal niks meer mee te maken. @hier kheb mn man net aan huilen gemaakt haha, aaah slecht ik lach ook nog, ik heb een heel mooi nummer gevonden (muziek) nu heb ik allemaal fotos bij elkaar gezoch van baby af aan en in een diashow af laten spelen ook met fotos van zhuis er bij (mis alleen nog positieve test en echo) dit lijkt me heel mooi om te laten zien aan fam. als het raak mag zijn. hij vond super mooi en leuk, hebben samen even zitten huilen
Zo dames net oefen puregon spuit gezet. Ik dees hem alleen langzaam door duwen en snel er uit. Kan dat kwaad? Deca kan ik niet oefenen helaas.
is dat nog heel anders de puregon spuit dan de deca spuit? ik wacht meestal met de deca 5 sec voor ik hem er uit haal en de gonal moet je 10 sec wachten
Sterre, al meer nieuws ? Denk aan je! Wolffje, lief zeg.. Snippie , jou al gesproken en thnxx voor t boek xxx Morgen gelijk poli bellen of hun dan hulp stukje hebben voor utro
Thanx Tess en thanx ook andere meiden!! Lief van jullie! net een test gedaan, weet niet waarom want op wachtdag 8 kan ik haast nog niets verwachten, dus wat zegt het...maar toch maar getest. Omo wit is de test. Bloeden zet niet echt door. Het is ook niet echt bloeden, maar roze slijm op toiletpapier. Mijn inlegkruisje is gewoon schoon. het is ook superweinig, maar ja..zo begint mijn menstruatie wel altijd. Nou ja, ik zal moeten wachten tot het doorzet, of weggaat, heb toch stiekem hoop nog dat het weer weggaat namelijk. Ik ben trouwens begonnen in 'paaseitjes zoeken in het AMC" heb hem al bijna uit! vanavond in begonnen... Tess, ja balen dat klote flevo! ik hoop ook dat ik in ieder geval mijn cryo nog voor de wintersluiting kan doen, het allerergste is altijd dat wachten! heb jij al vast een nieuwe afspraak voor het geval de IUI niet raak mag zijn? Elize, 3 eitjes maar hoeft niets te zeggen, kijk naar Kahlan, die heeft tot nu toe toch een mooi resultaat met een goede terugplaatsing en nog een cryo.. ik ga duimen dat er drie top embryo's uit komen! Wolfje, wat mooi! en wat creatief, echt heel mooi!
Didder, volgens mij heb ik nog helemaal niet op jou gereageerd, wel gelezen natuurlijk dat je bloedtest k*t was. Dikke knuffel meis, in ieder geval fijn dat je snel weer kan starten. Het wachten vind ik altijd het ergste, als je maar zicht hebt op behandeling is het altijd wel te doen, maar soms het maanden wachten op een nieuwe afspraak, verschrikkelijk!