Sterre, hmm misschien dan toch innesteling?! Ik hoop het echt.. Lekker ff gelezen dus , ik heb t boek net van Snippie gekregen via de mail dus staat nu mooi op ipad , ga lekker in t vliegtuig lezen.. Ja echt wat een wacht tijden he? Vreselijk zeg maarja we moeten het er helaas mee doen.. Ergens anders aanmelden heeft geen zin dan begint alles weer opnieuw.. Mn duimen draaien voor je.
Oh uh nee Ingeborg zei : Als het doorzet bel je voor nieuwe poging en zo niet voor mooie echo.. Ga morgen lekker toch proberen aangezien ik ze toch ff bel voor utro
Spannend hoor Sterre! Is het een aanrader dat boek? Ben wel benieuwd eigenlijk! Vanavond samen met vriendlief ff door het huishouden gesjeesd, hij heeft het zware werk zoals stofzuigen etc gedaan Ik was vanmiddag ff bij de apotheek voor neusspray, de ha heeft spray speciaal voor zwangere vrouwen voor geschreven! Ook nog ff gevraagd naar inbrenghulzen, maar die hadden ze niet. Heb ze ook niet echt nodig, dus geen ramp..
espoir die neusspray heb ik laatst ook gebruik hihi gezegend ik vraag met je mee haha sterre we gaan nog steeds voor innestelingsbloed echt!!!
Thanx wolfje, ik hoop het ook. Het is nu helemaal weg, dat roze slijm,kan dus nog alle kanten op... Het is een boek geschreven door zeg maar lotgenoot... Erg mooi boek tot nu toe.
oke ik ben zelf niet zoon lezer maar is altijd fijn om te lezen hoe iemand dit alles heeft beleeft, misschien beetje onsmakelijk verhaal op de ochtend, als je je ei sprong hebt gehad verlies je toch altijd van dat draderige slijm? dat heb ik nu vanmorgen dus ook heel veel. iemand anders dit ook gehad? hoop toch niet dat over en uit is he
Idd Wolffje sat doet de deca.. De poli gebeld en ook die kennen geen 'hulpstukje' voor utro.. irritant hoor vind het een gedoe met die nagels.
Tess, ik heb even een foto genomen van de inbreng huls. Misschien dat ze bij je apotheek dan wel iets vergelijkbaars hebben?
Tess dat vind ik echt heel raar hoor! Ik heb op het ziekenhuis ook zon hulpstuk gekregen, met die nagels word dat idd geen succes!
Kahlan, dank je wel. Ga er straks ff heen vragen, en als ze het niet hebben snap ik het echt niet , de poli zei zelfs dat ze er nog nooit van gehoord hadden.. Vreemd.. Gister de 1ste was er dus uit.. en heb gel nagels die er niet zo ff af kunnen maar goed dat mag niet uit maken vind ik. Straks ff heen.. Hoe is t met jullie allemaal????
Sterre meis hoe is het nu wat spannend zeg!! Didder knuffel meis!! Tess wat stom misschien dan vragen om inbrenghuls. Dat ze het dan snappen . Ik ben aan het oppassen. Kleintjes spelen lief dus kan even met jullie praten haha!
Goedemiddag! Hier gaat het op zich wel. Lekker een rustig dagje thuis op de bank hangen. Wel last van buikpijn, vergelijkbaar met heftige menstruatiepijn.... maar met paracetamol en kruikje, goed te doen nu. Mijn terugplaatsing is ip vrijdagmiddag, ik krijg''smorgens telefoon tussen 10 en 11 uur of er eitjes zijn die zich hebben gedeeld en hoe laat de tp dan is..... Ik heb ook zo een inbrenghuls. In rijnstate hadden ze er nog nooit van gehoord, maar 3 vriendinnen van mij zaten in het UMCU dus ik wist van het bestaan. Toen ik voor TP kwam in het UMC dus mooi 1 gevraagd en gekregen Ideale dingen idd!! Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik de draad een beetje kwijt ben dus als ik wat vergeet, sorry.... @Sterre, hopelijk niks aan de hand, fijn dat het weer weg is... killing deze dagen. Dikke knuf! @Snippie, mag ik jouw ook ee berichtje sturen voor het boek... ik heb ook een ereader en ik ben erg benieuwd
in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 6/9) stimulerende fase: Denise -- puregon 4-9 -- (11-9 2e echo) Wolffje -- gonal-F 112,5 5-9 (12-9 2 echo) punctie/terugplaatsing: Elize -- dinsdag 10 september punctie-- TP 13/9 wachtbankje/nod: Sterre -- maandag 16 september testen Kahlan83 -- donderdag 19 september testen Didder -- dinsdag 10 september bloedpriken en urine inleveren Espoir -- maandag 23 september testen Tess -- woensdag 25 september testen zwanger: Jolin van het wachtbankje afgevallen: