ICSI aug/sept

Discussion in 'MMM clubs' started by Tess27, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

Jul 24, 2013
    904
    0
    16
    Dat is wel handig Elise, die vriendinnen! ;)
    Ik heb er eentje meegekregen in het Groene Hart ziekenhuis en later bij de punctie in Medisch Centrum Kinderwens vroegen ze ook nog of ik er eentje wilde...

2. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,672
    768
    113
    Doe maar rustig aan Sterre.

Ik ga zo eens de huisarts bellen. Ik heb sinds gister ontzettend last van mn slokdarm, vertrouw het niet echt. .

3. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Elise doe maar rustig aan meis!!
    Jij krijgt dus een 4 dagen oude emmy terug? Verscheeld per ziekenhuis he.

Doe maar hoor dan moet je maar even je email adres sturen:)!

Espior hopelijk niks ergs

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @tess anders moet je vragen naar een buisje die ze ook gebruiken met vaginaleschimmelcreme in brengen is zelfde soort

@sterre oke pff schok der al van verder wel veel steken nog dus dat stelde me beetje gerust

@eliza fijn dat het nu goed te doen is met de juiste middelen, lekker even dagje rustig aan doen. wel fijn dat je nog voor het weekend de tp hebt.

@denise hoe ging de echo?

@espoir weet al meer van je slokdarm?

5. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,672
    768
    113
    Nee kan pas na 2 uur bellen, maar twijfel of ik nu bel, of nog ff afwacht..

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    kunt beter een keer te veel bellen als te weinig!!

7. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,672
    768
    113
    Hier een giga dip. Brief van het ziekenhuis, er is niets ingevroren.
    Ik be zo ontzettend bang dat het nooit zal lukken:'(

8. Didder

Didder Lid

Aug 28, 2013
    40
    0
    0
    Kraamzorg
    Flevoland
    Espior; oh meid ik weet hoe je je voelt, hopen dat je de cryo niet nodig zal hebben en de embryo zich goed innesteld. Ga voor je duimen! Dikke knuffel

9. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    Ohhh Espoir, dat is geen leuke brief en geen goed nieuws....Bah.... hoe is het met je slokdarm?
    Wees maar een beetjelief voor jezelf vandaag *knuf*

@Snippie, het is een Emmy van 3 dagen (van dinsdag tot vrijdag) volgens mij is dat bijna overal standaard.

10. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,672
    768
    113
    Slokdarm doet nog steeds zeer. Morgen om 16u naar de dokter.

11. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Sterre meldt zich :) vanmorgen op het werk had ik het even helemaal gehad, dus maar weer naar huis gegaan....ik zie nog steeds bloed. nou ja, bloed...het is dus meer roze slijm, maar ik neem aan dat het gewoon een lichte menstruatie is die niet zo heftig is vanwege de utro. Als het innesteling was, had het nu wel gestopt. Dus ik beschouw deze poging echt als mislukt. Ik heb vanmiddag dan ook gewoon lekker een bosritje gemaakt en ga vanavond maar weer eens hardlopen.

Espoir, jeetje meid wat een schok...hier schrik ik toch wel van, je had er van de 9 eitjes toch 7 embryo's? Zo zie je maar, eigenlijk mogen we allemaal blij zijn als we een tp krijgen en cryo's zijn echt bonusjes... Maar Espoir, ik ga ervan uit dat het niet uitmaakt omdat deze super Emmy gewoon lekker bij je blijft!!!

Elize, lekker met je kruikje en rustig aan doen hoor. Wat moet jij lang in spanning zitten tot vrijdagochtend zeg!

Tess, wat balen dat die huls nou toch nergens te vinden is...

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Espoir , hoop niks ergs meis.. en wat een rot nieuws niks ingevroren.. bah knuffel!!

Elise , idd ff rustig aan doen meid!!!

Sterre , hoe is t nu met je?

Nou ook via foto's snappen ze t niet bij apotheek , dan maar niet...

Vanmiddag ff tickets opgehaald , yes nog een weekje! Tijden zijn gunstig , 07.00 heen en vertrek daar 21.15 , mooi volle dagen!!!

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Sorry pagina laadde niet..

Sterre wat klote zeg bah.. hoop echt dat het je menstruatie niet is.. lekker ff aan jezelf denken nu dus goed dat je naar huis ging

14. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    1,291
    239
    63
    @Sterre, wat onwijs balen... goed dat je naar huis bent gegaan. Vaak voel je het zelf wel of het wel of niet goed is....
    Wees maar lief voor jezelf. *knuf*
    Het is niet niks als het niet is gelukt, geef jezelf ook even de ruimte om het te verwerken hè.....

@Tess, wat een heerlijk vooruitzicht. Ik ga 1 oktober een week naar Turkije, heerlijk vooruitzicht nog! Dan is alles achter de rug, weet ik of de poging is geslaagd, zalig.

@Espoir, sterkte en succes morgen bij de ha!

15. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Espior wat klote zeg
    Helaas weet ik precies hoe het voelt. Bij mijn zoontje had ik er ook negen waarvan 7goed en 7bevrucht. Maar echter geen cryo's . Maar die ene bleef zitten. en daar kwam dus me zoontje uit voort. Leuk is nu anders natuurlijk maar meis ik hoop dat je aan mijn verhaal hoop put.

Ahhh nee sterre wat naar zeg:(! Leef je dan maar goed uit bij het paardrijden en hard lopen meis. Dikke knuffel.

16. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @espoir zeker een piep brief van zhuis maar we gaan er voor dat het nu al raak is!!!
    hopelijk kan de dokter je morgen helpen met je slokdarm

@sterre hoe is nu nog niet echt door gezet? je weet maar nooit
    meid blijf geloven tot het tegendeel echt bewezen is.
    anders lekker even paard rijden geeft goeie afleiding

@elise heeeerlijk nmaar turkije ikke jarloerss hihi

17. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Tess, wat een heerlijke tijden!

Elize, ook al zo een lekker vooruitzicht....ik merk dat een hoop hun vakantie na de poging gepland hebben...zo ook ik :) nog 5 dagen werken en dan ook lekker twee weken vakantie, waarvan een midweek naar een super de luxe huisje op de Veluwe, heerlijk!!

net terug van hardlopen...oei.... met moeite 5 km gelopen, merkte toch wel wat conditieverlies na 50 spuiten hormonen en 3 weken niet lopen...maar liefst 31 minuten over mijn 5 km gedaan (voor de lopers onder ons) hoop dat het over 1.5 week een stuk sneller gaat, want dan loop ik de dam tot dam..

en verder vanmiddag heerlijk met mijn dinnetje een bosritje gemaakt, weer helemaal opgeladen dus. Dus morgen zonder tranen en vol goede moed weer aan het werk!

Wolfje, nee, vanmorgen weer roze slijm. Nu is het weer al een paar uur weg. Daar wordt je toch gek van! waarom zet het niet gewoon goed door. Maar zoals Elize zegt, je voelt het vaak zelf wel aan. Ik voel dat het echt niet raak is. Anders had ik vanavond ook niet durven hardlopen..

18. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,672
    768
    113
    Lekker alle stress eruut gelopen! Ik doe het je niet na!

Heerlijk al die vakanties in het vooruitzicht. .
    Ik zou ook wel een weekje naar de zon willen!

Snippie aan zulke verhalen houd ik me dan maar vast.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Lekker hoor die vakanties.

Wij hebben onze vakantie al gehad. Ook wel lekker hoor. Vind dit fijner voor de wacht weken.
    Maar meiden geniet er lekker van!!

20. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    Sterre wat heerlijk zeg meis.

Oja tess relaxte vliegtijden meis.

Share This Page