Spannend jolin. En inderdaad klopt als je zw bent heb je daar ook nog kans om maar dat uit zich vaak al snel.
@jolin je verhaal maakt me toch weer iets rustiger, ik drink volgends mij zowiezo niet genoeg heb nu een lege cola fles gepakt en gevult met ranja kan ik het goed bij houden. kan dat dan na de punctie meteen de terug plaatsing? jij had er ook behoorlijk veel, khoop dat ik niet meer te lang hoef te wachten tot de punctie
Wolfje ik ben ook een slechte drinker, dus deed idd ook gewoon colaflessen vullen. Niet uit de koelkast drinken hè, tip van de acupunctuur. Tp na punctie bedoelde ik die drie dagen, ze twijfelde of ze eerst ingevroren moesten worden en dan ik 1 of 2 maand rust naar gelukkig kreeg ik gewoon een tp na 3 dagen.
oke zo ja hier ook na 3 dagen een tp. klopt dat advies kreeg ik ook van de man waar ik was voor acupuntuur hihi. en ik doe ranja want water krijg ik echt niet weg brrr
Is het enige advies waar ik me aangehouden heb van de accupunctuur, Oja en voeten buik en rug warm gehouden vooral na de tp liep de hele dag met fleecedeken om me heen haha. Had ook allemaal chineze kruiden maar daar ben ik toch niet zo van. Je had nu eitjes van 14 toch, groeien 2mm per dag dus zal van t weekend of maandag punctie komen?
Wolffje wat fijn meid! Doe maar lekker rustig aan ondanks dat het moeilijk voor je is. Laat je maar vertroetelen door man lief hihi!
@jolin bedankt voor de tip. zal dekentje bij me houden hihi. ze zei op zn vroegst maandag dus denk ook maandag of dinsdag. khoop maandag haha @didder dankjewel, ik was blij dat hij vanmorgen mee was. hijs nu ff nr werk maar heeft zelf auto mee dus ook mooi op tijd thuis
@gezegd gelukkig maar dat alles goed gaat, begint al wel beetje te groeien gelukkig. toch altijd weer spannend
meiden ff snel, net uit het werk en over 5 minuten even met mannetje naar de koopavond.. Wolfje, ik ga naar Hoenderloo! bij Apeldoorn in de buurt, zo veel zin in! En ik ga de 16e nog wel testen, dat wil het ziekenhuis graag, maar het heeft hier nu echt doorgezet, ben gewoon ongesteld nu en met de utro gestopt, dus het is helaas klaar! Vooruit kijken nu maar, en hopen dat de cryo goed gaat ontdooien en die misschien in oktober terug geplaatst kan worden.. Wolfje, rustig aan hoor! maar wel een mooie score tot nu toe!! zo, zal later even wat uitgebreider reageren!
ohhhh ik ben echt zenuwachtig, pffff Hopelijk is er toch 1 van de 3 eitjes bevrucht en heb ik morgen een terugplaatsing..... ik wordt morgenochtend tussen 10 en 11 uur gebeld wat het resultaat is. En als het goed is mag ik 's middags naar het ziekenhuis. @Sterre, wat balen voor jullie! Maar nu heb je duidelijkheid. Dikke knuffel! @Wolffje, wat een resultaat .... doe idd maar kalm aan en neem rust. Op naar de punctie!!! Is het gelukt om goed te drinken vandaag? @Tess, pregnyl zit 10 dagen in je lijf. @Jolin, hoe lang ben je nu zwanger?
@ elise ik ben nu 4 weken en 2 dagen, morgen hcg prikken. Hoop zo op een goede waarde. Symptomen komen wel al een beetje, moe vanmiddag misselijk en vriend lief pakte me vandaag even bij me borsten denk dat het hele blok me au heeft horen schreeuwen.
@elise hoop het ook voor je, wel jammer dat je het pas zo laat hoord, ga voor je duimen,kheb nu bijna 3 liter op hihi @sterre heel erg jammer meis is toch even een klap, hopelijk ontdoois de cryogoed en heb je nog een mooie terugplaatsing. nog wat moois geshopt vanavond?
Sterre meis hele dikke knuffel!! Nu hopen op een cryo baby!! Elise ik duim voor je meis! Jolin ik duim voor je. Hier weekend! en gegeten bij v &D met me mannen. en bij thuis komst mijn leuke uitgezochte cadeautjes van mijn zorg verzekeraar.zelf ijs/milkshake maak machine en multi gril (kan je courmeten en grillen en steen grillen) en een leuke badcape voor me zoontje! en dat allemaal gratis hoe leuk is dat!
@ Sterre oh meid wat k*t dat het heeft door gezet. Ga zo hard voor je duimen dat de cryo goed ontdooid!! dikke knuffel en ik hoop dat je wat leuks hebt kunnen shoppen!!! @ Jolin spannend hoor morgen testen! duim voor je! @ Elise hoop zo dat ze morgen een mooie embryo gaan terugplaatsen ook voor jou ga ik duimen
Sterre , wat *** nieuws meis... hoop dat je snel door mag met he cryo.... knuffel! Elise , ik duim voor een mooi telefoontje!! Succes! Espoir , hoe is t nou afgelopen bij dok?? Jolin, succes met prikken morgen. Gezegend, duurt lang he die dagen aftellen.. maaaar bijna zondag Snippie , heerlijk gegeten zag ik op fb.. en leuke cadeau's Hier verder rustig , vriend werkt nog t weekend en ma en di dan woensdag lekker vrij, ff online in checken en onze poes naar een katten hotel brengen haha.. was even duur als pension dus dan maad gelijk goed
Goedemorgen meiden. Ik kan jullie echt niet bijhouden hoor! Jolin spannende dag vandaag! Wolfje pas goed op jezelf, mooi aantal! Tess bijna op vakantie! Verder ben ik het al weer kwijt, sorry!
Goedemorgen. Even snel een ego bericht. Ik had vanmorgen een heel licht streepje op de test Ik ga m zondag nog een keer herhalen, hopelijk is hij dan iets beter zichtbaar en durf ik er dan ook een beetje op te gaan hopen!