in afwachting om te starten: snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1. Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten Didder zeer wss oktober starten. onderdrukkende fase (lange protocol): Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 6/9) stimulerende fase: Denise -- puregon 4-9 -- (11-9 2e echo) Wolffje -- gonal-F 112,5 5-9 (14-9 3 echo) punctie/terugplaatsing: Elize -- dinsdag 10 september punctie-- TP 13/9 wachtbankje/nod: Kahlan83 -- Donderdag 19 September Testen Espoir -- Maandag 23 September Testen Tess -- Woensdag 25 September Testen zwanger: Jolin van het wachtbankje afgevallen: Sterre We praten zo veel dat ik hem maar weer naar voren heb gehaald!
espoir kzou het ook niet weten hihi maar hoop het zo voor je!! jolin hoe reageerde de wederhelft? en wanneer ga je fam. vertellen?
niet iedereen voelt de innesteling het kan alle kanten op helaas met de symtthomen!! IK duim op snel meer zwangere.
Wolfje, ja vriendlief ook blij maar nog wel spannend hoor ben blij als de eerste echo goed is. Familie is ook al op de hoogte zitten al zolang in de mmm en dit jaar nog een bbz gehad.
blijft toch altijd fijn als iedereen blij reageerd, ze leven helemaal mee in het proses wel fijn dat je veel steun kan krijgen voor als het mis gaat. nu op naar de echo en genieten van een fijne zwangerschap
Hi meiden, heb net alles even door kunnen lezen. Ook ik ben blij met dit forum. Je kan echt even je gevoel erin kwijt zonder uit te hoeven leggen hoe je je daarbij voelt. Voor buitenstaanders is dit soms moeilijk uit te leggen. Jullie zijn echt een grote steun ondanks dat we elkaar niet persoonlijk kennen Ik probeer ook alles mee te lezen maar soms gaan jullie zo snel dat niet bij te houden is als ik even druk ben hihi!! Jolin; gefeliciteerd meid met jullie zwangerschap! Elise; wat fijn 3 goede embryo's succes vanmiddag! Kahlan; ik hoop dat het positief blijft de test en dat we jouw de 19e ook kunnen feliciteren! Sterre; met mij gaat het gelukkig weer beter. Woensdag had ik echt een rot dag. Gelukkig was ik toen vrij. Het is natuurlijk ook niet zomaar iets. En dat mijn man er nu niet is daar baal ik nog het meeste van. voor hem en voor mij. Toen ik de brief over de cryo kreeg had ik eigenlijk al geen goed gevoel meer over deze poging. Maar ik blijf positief er komt een dag dat het wel gaat lukken!!! Ik ben nu weer aan het werk 6 dagen in een leuk gezin en haal hier gelukkig wel mijn afleiding uit. Ik zal vast nog mensen vergeten zijn maar ik moet weer even verder..
Denise, hoe was je echo? ? Jolin, wat fijn nog 7 cryo's! Wolffje, idd poezenkind heeft het straks ook goed, we hebben er 2 ,die had vriend lief al, die blijft thuis aangezien zij veel buiten is en de buurvrouw dan dagelijks ff komt , andere is 10 maand en nog binnen en wil niet dat ze de hele dag alleen is.. ze loopt me nu al hele dag achterna dus liever lekker aandacht. Didder , t is ook niet niks wat je allemaal mee maakt.. Gelukkig bij een leuk gezin dus , dat is fijn!! Brrr heb t koud , zit hier nu met mn vest aan .. Even bij de primark geweest ,ze hadden super leuke vesten en van die huispakken, echt geen geld daar..
tess groot gelijk dan is het een mooie oplossing dat je haar daar weg kunt brengen.primarkt is zeker een leuke winkel een volle tas voor weinig geld heb je zo hihi didder fijn dat je bij een leuk gezin zit, zorg toch voor afleiding. denise hoe ging het vanmiddag?
ik had een vraag misschien iemand van jullie ook wel gehad, sinds vorige week donderdag spuit in de gonal f daar zit 900 e in nu moet ik elke ochtend 112,5 e spuiten, dus als ik 900 : 112,5 = 8 dus voor 8 dagen. maar nu had ik vanmorgen 12,5 te kort in de spuit iemand dit ook mee gemaakt? ik zal toch niet een keer te weinig hebben gespoten?
Dan was vandaag dag 9.. en had je dus met een nieuwe spuit moeten beginnen. Er zitaltijd +- 100 eeeenheden extra in een spuit. Dat is de fabrikant verplicht.
Jolin wat goed zeg nog 7cryo's Dirrer het is niet zomaar iets meis. GGelukkig voldoende afleiding .wat voor werk je de eigenlijk? Tess handig dat buuf het kan doen . Wolfje als je te kort komt heb je juist een keer teveel gespoten toch? Of snap ik het niet. En er zit soms meer in volgends mij Ohh leuk moet ook maar weer daar gaan kijken!
Vreemd.. nu in eens SORRY diaree .. uit het niets heb alleen broodje en thee en jus d orange gehad vandaag.. en t lijkt als om mn eierstok klopt hahaha
Snippie ik ben Kraamverzorgster. Soms erg confronterend maar ik kan mijn werk en privé gelukkig goed gescheiden houden.
@espoir oke dan klopt het toch wel hihi gelukkig maar dankje @snippie nee klopt toch wel zie bericht boven die van jouw van espoir khad vandaag nieuwe spuit moeten pakken @tess das niet fijn diaree, als ik op fb kijk heerst het wel beetje griep beterschap