ICSI aug/sept

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Tess27, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Wolffje wat fijn zeg!! Dus je mag voorlopig niet werken?!

Sterre goed bezig meis lekker sportief hihi!

Hier vanmorgen geshopt en nu even rusten en over 1,5uur op kraam bezoek van een net 2 weken oude baby:)!

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    @sterre longeren is ook wel even lekker, nu lekker hardlope en dan genieten van je weekend!! ik voel ze al wel een week, volgends mij vorige week zondag voor het eerst,vind het toch wel spannend nu je meer zekerheid hebt.

@snippie nee ze raden me echt aan helemaal niks te doen, eten en drinken en slapen haha wel saai hoor, man lief doet nu alles in huis maar word der zenuwachtig van haha hij loop elke keer heen en weer en heen en weer, maar tis zoon schatje dat hij het allemaal doet :)
    veel plezier op kraambezoek toch altijd wel weer even leuk en gezellig :)

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Pff dat kan ik echt niet hoor niks doen maar voor een goed doel.

Ja heel leuk ben zo benieuwd hihi

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
  5. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gekregen van mn mannetje met tekst :
    "je krijg nu deze mooie bloemen van mij voor de punctie (de hele icsi) zo dat ik je kan op fleuren tot het zo ver is, en je verdient hem omdat je zoon topper bent"

6. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemiddag!

@Wolffje, wat fijn het goede resultaat! Daar zal je blij mee zijn, dan weet je wel waarvoor je de rust neemt. Ga zo door en op naar woensdag!!
    En wat lief van je man! Jullie hebben allemaal lieve mannetjes zo te lezen hoor, koesteren!!

@Sterre, en nog hardgelopen? Heerlijk soms om even te longeren.... morgen weer een nieuwe dag om te rijden.

@Tess, altijd luk om resultaat te zien van wat je man doet ;)

@Snippie, heerlijk even baby knuffelen.... altijd zo lekker

Hier helaas minder goed nieuws... ik heb geen cryo's...... ze waren wel mooi door gedeeld, maar helaas teveel fragmentatie om in te vriezen. Erg jammer. Al had ik het wel al een beetje verwacht omdat ze gisteren al zeiden dat ze fragmentatie hadden, ja en dat is niet goed.
    Maar goed, de Emmy in mijn buik gaat het gewoon goed doen en dan heb ik de cryo ook helemaal niet nodig!

Net samen met een vriendin naar amsterdam geweest, naar de joolz store.... zij is 28 weken zwanger. Was wel leuk om te zien. Mooie kinderwagen, maar mennnn, wat een geld, hahahaha

Nu volledig uitgeteld op de bank, de pijn is vandaag goed te doen met paracetamol dus dat is fijn.

Fijne avond allen!

7. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.674
    768
    113
    Wat lief Wolfje!

Sterre, wat balen. Ze vriezen toch vaker niet in dan wel he..

Hier voor de 2de avond op rij alleen thuis. Er is dorpsfeest. Gisteravond had ik geen zin en vnv is vriendlief naar de voetbal. Vanmiddag ben ik nog wel even in de tent geweest, maar er werd veel gerookt, bah!

Ik vind het nu trouwens wel steeds griezelig om naar de wc te gaan, normaal zou ik nu zo'n beetje ongesteld worden. .

8. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

Espoir, kan me voorstellen hoor! ik had dat helemaal niet, omdat bij mijn laatste IUI de utro mijn mensturatie onwijs goed had tegengehouden. Ik kreeg pas 3 dagen na stoppen met de utro mijn menstruatie. Daar ging ik nu dus eigenlijk ook van uit. Ik was dus ook in shock toen ik dinsdag voor het eerst een klein beetje roze slijm ontdekte, een week + 1 dag na de tp al! Wanneer mag je ook alweer testen Espoir, maandag over een week toch?? Voel je je verder goed? al symptomen? ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is meid. Eigenlijk voor iedereen want ik hoop gewoon dat, laten we zeggen volgend jaar :), dit hele topic fijn zwanger is!

Elize, balen zeg geen cryo's, maar het gaat in principe toch om dat je een verse tp kunt krijgen, cryo's zijn bonusjes en bovendien is de kans met een cryo toch niet zo groot en ik ga er ook gewoon vanuit dat je helemaal geen cryo's nodig hebt!! Deze moet gewoon lekker gaan innestelen!! ik duim voor je hoor!!

Overigens heb ik wel 2 cryo's. Van mijn 4 embryo,s waren er 3 van super kwaliteit, 1 teruggeplaatst en ik heb er nu dus nog 2 in de vriezer, die waren ook heel goed zei ze. Maar ja, ondanks de topper die is teruggeplaatst, ben ik niet zwanger, dus het zegt ook allemaal niet zoveel. Bovendien moet ik natuurlijk nog maar zien of mijn cryo's goed gaan ontdooien.

Ja ff heerlijk gelongeerd! en lekker met paardje getut! hopelijk is de bak morgen goed droog, dan klim ik er weer lekker op!

En vanmiddag 6 km gelopen, maar pfff...voel overal pijntjes nu. Denk dat het er toch in heeft gehakt, 3 weken niet gelopen en in die 3 weken natuurlijk wel een hoop fysiek en mentaal gebeurd... maar, ben weer lekker bezig en super veel zin in de dam tot dam!

Wolfje, ontzettend lief van je mannetje!! ik laat het maar niet aan mijn mannetje zien want dan krijg ik hem "ja ja..nou weten we het wel!!!". Ik had namelijk geen bloemen gehad...snik... overigens kwam hij wel vorige week met een bos aan nadat ik ongesteld was geworden en heeft hij mij toen ook lekker mee uit eten genomen, dat was dan wel weer lief..

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Espoir, lijkt mij ook eng hoor naar de wc gaan.. Ahh alleen dus, vermaak je je goed alleen??

Elise, balen zeg van emmy's , die topper zit in je buik dus lekker warm waar ie hoort ;) .. Leuk dus die joolz fabriek maar wat een geld hè pff...

Wolffje, lief van je mannetje!! En goed nieuws! Op naar woensdag!

Sterre , hoe beviel je hardloop jack in dit vieze herfst weer? Vast goed hoop ik..

Kahlan, hoe is het nu?

Ik hang weer op t bankje.. vriendlief gaat tegen 10 slapen want die mag weer naar Zandvoort van half 8 tot 20.00 morgen pff.. Maar kan gelukkig goed alleen zijn..

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Leuk je kraambezoek snippie!!! Heb je nog wat leuks geshopt??

Sterre, tegelijk weer haha, logisch dat t ff zwaar was maar je doet het toch maar ff ;) is dat morgen dan of volgende week dam tot damloop??

11. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    espoir hoop echt voor je dat hij lekker bij zitten

sterre dat zei mijn man ook toen ik de vorige keer liet zien, maar toch kwam hij dr mee aan. ik heb toch een vraagje
    misschien wil je hem niet beantwoorden snap ik, maar heb jij nu in of voor je ongie ook een vruchtje gezien? je hoord wel is dat
    vrouwen echt hun vruchtje zien als ze die verliezen. hoeft niet te antwoorden hoor. de cryo gaat gewoon knallen bij jouw!!! ook wel benieuwd hoe je nieuw jack is bevallen hihi

elise is niet normaal he wat ze daar vragen haha ik vind prenatal al duur met sommige dingen laat staan de joolz hihi maar tis wel goed kwaliteit spul en das ook belangrijk

gezegend veel succes morgen!!

12. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    #1132 wolffje, 14 sep 2013
    Laatst bewerkt: 14 sep 2013
    in afwachting om te starten:

snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1.
    Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten
    Didder zeer wss oktober starten.

onderdrukkende fase (lange protocol):
    Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 15/9)???

stimulerende fase:
    Denise -- puregon 4-9 -- (11-9 2e echo)???
    Wolffje -- gonal-F 112,5 5-9 (16-9 3 echo)

punctie/terugplaatsing:
    Elize -- dinsdag 10 september punctie-- TP 13/9

wachtbankje/nod:
    Kahlan83 -- Donderdag 19 September Testen
    Espoir -- Maandag 23 September Testen
    Tess -- Woensdag 25 September Testen
    zwanger:
    Jolin

van het wachtbankje afgevallen:
    Sterre

[/QUOTE]

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    in afwachting om te starten:

snippie23 i.v.m eigen vakantie maandje later beginnen start 15/9 dan cd 1.
    Ivy 1979 intake 28 aug/oktober starten
    Didder zeer wss oktober starten.

onderdrukkende fase (lange protocol):
    Gezegend--decapeptyl 28 aug -- (echo op 15/9)???

stimulerende fase:
    Denise -- puregon 4-9 -- (11-9 2e echo)???
    Wolffje -- gonal-F 112,5 5-9 (16-9 3 echo)

punctie/terugplaatsing:

wachtbankje/nod:
    Kahlan83 -- Donderdag 19 September Testen
    Espoir -- Maandag 23 September Testen
    Tess -- Woensdag 25 September Testen
    Elise -- vrijdag 27 september testen
    zwanger:
    Jolin

van het wachtbankje afgevallen:
    Sterre

[/QUOTE][/QUOTE]

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    En Kahlan al getest?!

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ja snippie: dit is m.
    IMG_20130915_074052.jpg

16. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.674
    768
    113
    Jaa ik zie hem hoor!! Gefeliciteerd!

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wauw Kahlan, gefeliciteerd!! Welke testen gebruik je?

Ik heb even getest met action test, wil zeker zijn dat pregnyl uit mn lijf is en zag heeel licht streepje dus nog aanwezig in mn lijf..
    Ga over week weer proberen dan is dat in ieder geval uit mn lijf.. dan drink ik nog een cocktailtje mocht t niet zo zijn haha pff nee geen idee kan ze ook wel laten staan hoor op vakantie..

18. Gezegend

Gezegend Actief lid

9 dec 2012
    414
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kahlan!! Gefeliciteeeeerd!!

19. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Bedankt allemaal.
    Ik heb een test gedaan van zwangerenkids.nl :)

@tess: die van mij was afgelopen vrijdag al heel licht positief. 2 weken na het spuiten van de pregnyl en 8 dagen na tp.

20. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    wow kahlan gefeliciteerd!!!!! zeker een duidelijke streep hoor!!

Deel Deze Pagina