Kahlan Gefeliciteerd!! Wauw!! Hoe reageerde je man!! Gewoon poging 1 raak! Tess ben benieuwd meis. Ik ga niet eerder testen dan mag. dus ook niet om te kijken of mijn pregnyl uit mijn lichaam is.
Ik zie hem ook haar kahlan, super!! Ik test ook niet meer voor de testdatum... iets teveel verdriet enzo van gehad.
Ik heb test angst bang als ik positief test het even later toch fout gaat. Dus test gewoon liever helemaal niet hihi.
Ik word meestal al ongesteld voordat ik überhaupt durf te testen.. Pff, ik verveel me.. vl ligt heel zielig op bed en wil niets doen.. Hij vergeet voor het gemak ff dat hij 2 avonden op pad is geweest en dat ik alleen thuis zat..
ik denk dat ik ook niet eerder test, ik zou zelf liever bloedtest doen ben zo bang dat zoon test het niet goed heeft hier is manlief druk op zijn manier hihi afwachmachine uitpakken en was ophangen hihi fijne zondag allemaal
Espoir, balen dat je je verveelt.. ik heb nog nooit een positieve test in handen gehad of teleurstelling gekend aangezien dit onze 1ste echt poging is.. die benut is.. dus was erg benieuwd of dat nog in mn lijf zat en idd dat klopt.. denk ook wel dat ik ongesteld word hoor want had wo do vrij hevige kramo, duurt altijd maar 4 min ofzo maar heel heftig, ik zeg altijd wanneer ik die niet krijg heb ik hoop
Pff altijd als je ergens op wacht duurt het te lang. terwijl ik nu pas op dag 27 zit haha! Steekje hier ,steekje daar zwara gevoel maar nee hoor geen bloed. Als het nou maar voor 8 uur is haha!
Irritant he! Ik was er net van overtuigd dat ik bloed voelde "lopen", was het een grote klodder zalf, sorry voor de details
Ohh.. Ben benieuwd Espoir. Iemand verstand van reizen? Ma slikt oxzepam, rust gevend middel, medisch paspoort heeft ze. Maar dat schijt onder de opium wet te vallen, is dat genoeg? Dat paspoort... Moet alles in originele verpakking in koffer of mag ze t in der doos doen (staat maandag tot vrijdag op) heb geen idee.......d reizen weet t geloof ik ook niet
oh dat wist ik niet van die oxa.,..ik heb ze altijd gewoon los in mijn handbage als ik vlieg, nooit geweten dat je daar een medisch paspoort voor moest...oeps...gelukkig nog nooit aangehouden... net lekker ritje gemaakt en nu nog maar wat doen voor werk, bah! morgen moet ik bloedprikken, nog meer bah! ik hoef niet nogmaals te horen dat het niet gelukt is, maar goed, misschien krijg ik wel te horen dat ik op dag 1 van mijn nieuwe menstruatie mag bellen voor een echo afspraak, dan heb ik in ieder geval weer iets om naar uit te kijken! Deze menstruatie loopt alweer op zijn einde, dus over 28 dagen weer verder. Als deze cyclus tenminste 28 dagen gaat duren en niet ontregelt is door alle icsi hormonen... normaal kan ik de klok er wel op gelijk zetten... Kahlan, gefeliciteerd hoor! een duidelijke streep!
Nee idd is ook in geval van nood.. vorig jaar zat er heel doosje paracetamol in hand bagage en werd niet naar gekeken.. Bel morgen dok wel ff.. trouwens ik kwam vorig jaar midden in de nacht in turkije op vliegveld een oud klasgenoot tegen die ook op die terug vlucht zat haha.. Sterre,bah naar lijkt me dat maar dat is misschien ook om buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Snippie, ik zou wachten tot morgen maar dat is natuurlijk jou keus.
Tess wat leuk!! Hoezo zou je wachten tot morgen hihi. Mijn ongi breekt altijd met rood door.vandaar haha ben ongeduld. Rommeld zoveel in me buik kan denk echt elk moment uit breken. De reden dat ik het liefst vandaag doe omdat ik nu in alle rust kan doen. En morgen niet haha. En de eerste vind ik wel fijn in rust